Page 26 - e-agora 01-11-21
P. 26
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Honda HR-V e:HEV
Κινητήρας: Αποκλειστικά
υβριδικός με ξεχωριστή
λειτουργία
Όπως αναφέραμε, το νέο Honda HR-V
θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο ως
υβριδικό. Το σύστημα αποτελείται από δύο
ηλεκτροκινητήρες που λειτουργούν σε
συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L
DOHC i-VTEC που δουλεύει σε κύκλο
πρόσωπό τους. Το σύστημα Atkinson, προκειμένου να έχει χαμηλότε-
Ό οδηγός έχει στη διάθεσή του την πλή- e:HEV ρη κατανάλωση. Η τεχνογνωσία που έχει
ρη σουίτα οδηγικών βοηθημάτων Honda αποτελείται αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενα-
Sense, οποία διαθέτει νέα, θερμαινόμε- από έναν σχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία
βενζινο-
νη camera οπισθοπορείας, ενώ χάρη στην κινητήρα 1,5 των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula
υπηρεσία digital key, μετατρέπει έως και 5 λίτρου και 1 βοήθησε στην εξέλιξη του e:HEV.
2 ηλεκτρο-
smartphone σε… κλειδί. κινητήρες και Όυσιαστικά, το υβριδικό σύστημα του
Όσον αφορά τους χώρους, παρόλο που συνδυαστικά HR-V e:HEV είναι παρόμοιο με αυτό που
το συνολικό μήκος, αλλά και το μεταξόνιο αποδίδει 131 χρησιμοποιείται ήδη στο Honda Jazz, με
άλογα και
του αυτοκινήτου είναι αναλλοίωτο (2,61 μέ- 253 Nm ροπή την ισχύ να έχει αυξηθεί από τους 109 ίπ-
τρα), τα πίσω καθίσματα είναι μετατοπισμένα πους στους 131, και τη ροπή στα 253 Nm.
κατά 3 εκατοστά προς τα πίσω, αυξάνοντας Παράλληλα, η μπαταρία είναι κατά 25%
έτσι τον «αέρα» για τα πόδια των επιβατών μεγαλύτερη από του Jazz.
της 2ης σειράς, ο οποίος είναι ισάξιος με αυ- Εκεί που διαφέρει το νέο HR-V από τα
τοκίνητα μίας κατηγορίας επάνω. Έτσι ανέ- υπόλοιπα υβριδικά, είναι ο τρόπος που λει-
φερε η Honda, και το επιβεβαιώσαμε και οι τουργούν οι κινητήρες. Στο πρόγραμμα EV
ίδιοι. Το ρεζερβουάρ καυσίμων είναι τοπο- Drive, το όχημα είναι αποκλειστικά ηλεκτρι-
θετημένο κάτω από τα εμπρός καθίσματα. κό, με τη μπαταρία να τροφοδοτεί τον ηλε-
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η καμπίνα του νέ- κτροκινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του κινεί
ου HR-V να είναι ιδιαίτερα ευέλικτη. Τα καθί- τους τροχούς. Στο Hybrid Drive πρόγραμμα,
σματα Magic Seats μπορούν να αναδιπλω- ο βενζινοκινητήρας ουσιαστικά λειτουργεί
θούν πλήρως, δημιουργώντας ένα επίπεδο ως γεννήτρια ενέργειας για τον ηλεκτροκι-
χώρο φόρτωσης, ενώ μπορούν να αναση- νητήρα. Η ισχύς που περνάει στους τροχούς
κωθούν προς τα επάνω, κάνοντας εφικτή τη είναι και πάλι από το ηλεκτρικό μοτέρ. Στην
φόρτωση ογκωδών αντικειμένων στο εσω- λειτουργία Engine Drive, ο βενζινοκινητή-
τερικό της καμπίνας. ρας, μέσω ενός συστήματος συμπλέκτη, με-
Το μόνο παράπτωμα που θα μπορού- ταδίδει την ισχύ του στους τροχούς.
σαμε να βρούμε στους χώρους, είναι το Σύμφωνα με τη Honda, αυτό το σύστημα
πορτ-μπαγκάζ, το οποίο έχει διαθέσιμο μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο ως ηλεκτρι-
όγκο 335 λίτρα. κό στο 91% των περιπτώσεων μέσα στην
πόλη, σε ταχύτητες έως 40 χλμ/ώρα, με S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26
#e-agora-themata-1-11-21.indd 26 4/11/2021 10:55:31 πμ