Page 26 - e-agora 01-11-21
P. 26

n n n                         n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Honda HR-V e:HEV



                                                                              Κινητήρας: Αποκλειστικά
                                                                              υβριδικός με ξεχωριστή

                                                                              λειτουργία

                                                                                Όπως αναφέραμε, το νέο Honda HR-V

                                                                              θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη μόνο ως
                                                                              υβριδικό. Το σύστημα αποτελείται από δύο
                                                                              ηλεκτροκινητήρες  που  λειτουργούν  σε
                                                                              συνεργασία με έναν βενζινοκινητήρα 1.5L
                                                                              DOHC  i-VTEC  που  δουλεύει  σε  κύκλο

               πρόσωπό τους.                                   Το σύστημα     Atkinson, προκειμένου να έχει χαμηλότε-
                Ό οδηγός έχει στη διάθεσή του την πλή-              e:HEV     ρη κατανάλωση. Η τεχνογνωσία που έχει
               ρη σουίτα οδηγικών βοηθημάτων Honda             αποτελείται  αποκτήσει η Honda μέσα την 20ετή ενα-
               Sense,  οποία  διαθέτει  νέα,  θερμαινόμε-        από έναν     σχόλησή της με την υβριδική τεχνολογία
                                                                  βενζινο-
               νη camera οπισθοπορείας, ενώ χάρη στην         κινητήρα 1,5    των αυτοκινήτων δρόμου και τη Formula
               υπηρεσία digital key, μετατρέπει έως και 5       λίτρου και  1 βοήθησε στην εξέλιξη του e:HEV.
                                                                2 ηλεκτρο-
               smartphone σε… κλειδί.                        κινητήρες και      Όυσιαστικά,  το  υβριδικό  σύστημα  του
                Όσον  αφορά  τους  χώρους,  παρόλο  που       συνδυαστικά     HR-V e:HEV είναι παρόμοιο με αυτό που

               το συνολικό μήκος, αλλά και το μεταξόνιο       αποδίδει 131  χρησιμοποιείται ήδη στο Honda Jazz, με
                                                                 άλογα και
               του αυτοκινήτου είναι αναλλοίωτο (2,61 μέ-    253 Nm ροπή      την ισχύ να έχει αυξηθεί από τους 109 ίπ-
               τρα), τα πίσω καθίσματα είναι μετατοπισμένα                    πους στους 131, και τη ροπή στα 253 Nm.
               κατά 3 εκατοστά προς τα πίσω, αυξάνοντας                       Παράλληλα,  η  μπαταρία  είναι  κατά  25%
               έτσι τον «αέρα» για τα  πόδια των επιβατών                     μεγαλύτερη από του Jazz.
               της 2ης σειράς, ο οποίος είναι ισάξιος με αυ-                    Εκεί  που  διαφέρει  το  νέο  HR-V  από  τα
               τοκίνητα μίας κατηγορίας επάνω. Έτσι ανέ-                      υπόλοιπα υβριδικά, είναι ο τρόπος που λει-

               φερε η Honda, και το επιβεβαιώσαμε και οι                      τουργούν οι κινητήρες. Στο πρόγραμμα EV
               ίδιοι. Το ρεζερβουάρ καυσίμων είναι τοπο-                      Drive, το όχημα είναι αποκλειστικά ηλεκτρι-
               θετημένο κάτω από τα εμπρός καθίσματα.                         κό, με τη μπαταρία να τροφοδοτεί τον ηλε-
               Αυτό έχει ως αποτέλεσμα η καμπίνα του νέ-                      κτροκινητήρα, ο οποίος με τη σειρά του κινεί
               ου HR-V να είναι ιδιαίτερα ευέλικτη. Τα καθί-                  τους τροχούς. Στο Hybrid Drive πρόγραμμα,
               σματα Magic Seats μπορούν να αναδιπλω-                         ο  βενζινοκινητήρας  ουσιαστικά  λειτουργεί
               θούν πλήρως, δημιουργώντας ένα επίπεδο                         ως γεννήτρια ενέργειας για τον ηλεκτροκι-
               χώρο φόρτωσης, ενώ μπορούν να αναση-                           νητήρα. Η ισχύς που περνάει στους τροχούς
               κωθούν προς τα επάνω, κάνοντας εφικτή τη                       είναι και πάλι από το ηλεκτρικό μοτέρ. Στην
               φόρτωση ογκωδών αντικειμένων στο εσω-                          λειτουργία  Engine  Drive,  ο  βενζινοκινητή-

               τερικό της καμπίνας.                                           ρας, μέσω ενός συστήματος συμπλέκτη, με-
                Το  μόνο  παράπτωμα  που  θα  μπορού-                         ταδίδει την ισχύ του στους τροχούς.
               σαμε να βρούμε στους χώρους, είναι το                            Σύμφωνα με τη Honda, αυτό το σύστημα
               πορτ-μπαγκάζ,  το  οποίο  έχει  διαθέσιμο                      μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο ως ηλεκτρι-
               όγκο 335 λίτρα.                                                κό στο 91% των περιπτώσεων  μέσα στην
                                                                              πόλη, σε ταχύτητες έως 40 χλμ/ώρα, με S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 26




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   26                                                                     4/11/2021   10:55:31 πμ
   21   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31