Page 27 - e-agora 01-11-21
P. 27

n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Honda HR-V e:HEV



                                 την εταιρεία να αναφέρει πως έτσι αντα- νάλωση κυμάνθηκε γύρω στα 5,2 λίτρα/100
                                 γωνίζεται  τιμές  Plug-in  υβριδικού.  Αυτό  χιλιόμετρα.
                                 που μας έκανε εντύπωση είναι πως στις          Το νέο HR-V είναι κατά 20% πιο άκαμπτο
                                 υψηλές  ταχύτητες,  το  αυτοκίνητο  κινεί- σε σχέση με πριν, με τις βάσεις των αναρτή-
                                 ται με τον ηλεκτροκινητήρα. Ό λόγος είναι  σεων να έχουν κατά 15% αυξημένη ακαμ-
                                 πως το θερμικό Atkinson μοτέρ είναι κα- ψία και χάρη σε αυτό οι τριβές της ανάρτη-
                                 τασκευασμένο με γνώμονα την οικονομία,  σης είναι μικρότερες, κάνοντας έτσι δυνατή
                                 και όχι τις επιδόσεις.                       τη  χρήση  πιο  μαλακών  ελατηρίων.  Αυτός
                                                                              ήταν και ο λόγος που η ανάρτηση απορροφά
                                 Στο δρόμο:                                   με τέτοιο τρόπο τις ανωμαλίες, χωρίς όμως
                                 Ανάρτηση μαγικό-χαλί!                        να κάνει το αυτοκίνητο να πλέει.

                                                                                Το νέο Honda HR-V e:HEV θα είναι δι-
                                   Όδηγώντας το νέο HR-V e:HEV η εντύπω-
                                 ση  που  αποκομίσαμε  είναι  πολύ  καλή:  Τα   αθέσιμο  για  παραγγελία  στην  Ελλάδα
                                 καθίσματα ήταν άνετα και η ορατότητα πο-     από τον Δεκέμβριο, ενώ τα πρώτα μοντέ-
                                 λύ καλή. Το τιμόνι ήταν όσο σφικτό χρεια-    λα αναμένονται να κάνουν την άφιξή τους
                                 ζόταν, ενώ η απόκρισή του ήταν πολύ καλή     στους δρόμους μας στα τέλη Ίανουαρίου.
                                 και μας έδινε σιγουριά να πιέσουμε το SUV    Όσο για την τιμή, δεν έχει γνωστοποιηθεί
                                 όχι  μόνο  στον  αυτοκινητόδρομο,  αλλά  και   ακόμα, αλλά στη Γερμανία ξεκινάει από τα

                                 στον στριφτερό γερμανικό επαρχιακό δρό-      30.400 ευρώ. v
                                 μο, ο οποίος σε αρκετά σημεία ήταν βρεγμέ-   HONDA HR-V E:HEV
                                 νος. Τα περιθώρια πρόσφυσης ήταν υψηλά,         Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)    1.498/4 σε σειρά
                                                                                 Καύσιμο
                                                                                                            βενζίνη/υβριδικό
                                 οι κλίσεις μικρές, και τα φρένα ήταν δυνα-      Ισχύς (ίπποι)                      131
                                 τά και με καλή αίσθηση. Το εντυπωσιακότε-       Ροπή (Nm)                          253
                                 ρο όλων ήταν η ποιότητα κύλισης. Η ανάρτη-      Kιβώτιο/μετάδοση             eCVT/εμπρός
                                                                                                                     ΝΑΙ
                                                                                 Start/Stop
                                 ση μετέτρεπε το δρόμο σε χαλί, και με μισό,     0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 10,6
                                 ή  σταθερό  γκάζι  στην  καμπίνα  επικρατού-    Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          170
                                                                                                                     5,2
                                 σε απόλυτη ησυχία. Αν βυθίζαμε το πόδι στο      Κατανάλωση  (λτ/100χλμ)            122
                                                                                 Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)
                                 δεξί πεντάλ, ο βενζινοκινητήρας και μετάδο-     Χώρος αποσκευών (λίτρα)            335
               Η κολώνα του      ση βέβαια δήλωναν το παρόν. Η μέση κατα-        Τιμή από           30.400 ευρώ (στη Γερμανία)
                 εμπρόσθιου
                    παρμπρίζ
                        είναι
                 τραβηγμένη
               προς τα πίσω,
                     συμβάλ-
                 λοντας στην
                   καλύτερη
                   ορατότητα
                 του οδηγού,
                         ενώ
                  παράλληλα
               κάνει το καπό
                 να φαίνεται
                  μακρύτερο


                                                   27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   27                                                                     4/11/2021   10:55:32 πμ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32