Page 32 - e-agora 01-11-21
P. 32

n n n                                      n ΔΟΚΙΜΗ Qashqai 4x4



               μη από την έκδοση N-Connecta.

               Αεροδυναμικός σχεδιασμός

               για το Nissan Qashqai

                 Όπως και στις δικίνητες εκδόσεις, έτσι
               και στη τετρακίνηση, το νέο Qashqai ξε-
               χωρίζει  χάρη  στη  μοντέρνα  σχεδίαση
               του και στα αεροδυναμικά του στοιχεία.

               Με  έντονες  γωνίες  κι  αρκετά  τονισμέ-
               νο τον εμπρός πρόβολο, όπου ξεχωρίζει
               η μάσκα V-Motion με τα λεπτά LED φω-
               τιστικά  σώματα  και  ο  ανασχεδιασμένος
               προφυλακτήρας. Στο πίσω μέρος, τη δι-
               αφορά κάνουν τα διαιρούμενα φώτα και
               το όνομα του μοντέλου, στο κέντρο της
               πόρτας του πορτμπαγκάζ.

               Ποιοτικό και μοντέρνο το

               εσωτερικού του Nissan

               Qashqai

                 Αρκετά  μοντέρνα  και  η  καμπίνα  του
               Nissan Qashqai, με τα υλικά της να εί-

               ναι ποιοτικά και με στιβαρή συναρμογή.
               Το εσωτερικό του νέου Nissan Qashqai
               είναι γεμάτο από ψηφιακά στοιχεία και
               νέες τεχνολογίες, ενώ τα καθίσματα εί-
               ναι άκρως βολικά με δυνατότητα να σου
                                                              Μέσα από
               κάνουν μέχρι και μασάζ. Πιο ευρύχωρο          τον κυκλικό      To Qashqai έρχεται με ήπια
               από το προκάτοχο του, μπορεί να φιλο-           διακόπτη,      υβριδικό κινητήρα 158 ίπ-
               ξενήσει άνετα 5 ενήλικες, ενώ η χωρη-           ο οδηγός       πων και αυτόματο κιβώτιο
                                                              μπορεί να
               τικότητα του πορτμπαγκάζ ξεκινά από τα         επιλέξει το
               436 λίτρα. Η μεγάλη διαφορά που συνα-          κατάλληλο       X-tronic
               ντάμε στη 4κινηση έκδοση, σε σχέση με           οδηγικό          Η τετρακίνηση έκδοση του ιαπωνικού
               τη  2κινητη,  είναι  ο  περιστροφικός  δια-  mode που τον      SUV συνδυάζεται αποκλειστικά με τον
               κόπτης επιλογής οδηγικών modes, που            εξυπηρετεί      ήπια  υβριδικό  κινητήρα  1.300  κυβι-
               εκτός από τη χαρτογράφηση του κινητή-                          κών εκατοστών, απόδοσης 158 ίππων
               ρα ρυθμίζει και το ποσοστό της μετάδο-                         και  270Νm ροπής, ενώ στο θέμα με-
               σης ισχύος μεταξύ εμπρός και πίσω άξο-                         τάδοσης, η μοναδική επιλογή είναι το
               να.                                                            αυτόματο  κιβώτιο  CVT,  X-tronic.    Πα-
                                                                                                                         S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 32




          #e-agora-themata-1-11-21.indd   32                                                                     4/11/2021   10:55:50 πμ
   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36   37