Page 11 - 3-2022
P. 11
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
(αστικός κύκλος WLTP).
Πιο αναλυτικά:
• 4,7 L/100 km σε σύγκριση με τα 5,0
L/100 km του 1.6 diesel Tipo
• 5,1 L/100 km σε σύγκριση με τα 5.4
L/100 km του 1.6 diesel 500X
Το νέο ήπια υβριδικό σύνολο είναι συ-
γκριτικά καλύτερο και με το προηγούμενο
κινητήρα 1.3 T4 του 500X, που σε επίπεδο
κατανάλωσης και εκπομπών CO2 φτάνουν
έως και το -11% (κύκλος WLTP).
Και αμιγώς ηλεκτρική
Tipo και 9,4 δευτερόλεπτα για το 500X, με
την βοήθεια πάντα της άμεσης παροχής κίνηση
ροπής από τον ηλεκτροκινητήρα. Πλέον δίνεται και η δυνατότητα αμιγώς
Η απόδοση του κινητήρα εσωτερικής ηλεκτρικής κίνησης σε συνθήκες χαμη-
καύσης υποστηρίζεται από τον ηλεκτροκι- λών ταχυτήτων ιδανικά για τις συνθήκες
νητήρα σε κάθε φάση, εξαφανίζοντας την πόλης, όπως για παράδειγμα η κίνηση σε
υστέρηση του turbo. Έτσι και στην περί- δρόμους με κυκλοφοριακή συμφόρηση
πτωση που το αυτοκίνητο κινείται αμιγώς ή κατά τη διαδικασία του παρκαρίσματος,
ηλεκτρικά και χρειαστεί άμεση παροχή ενώ συγχρόνως προσφέρουν εξαιρετικά
δύναμης, χάρη στον κινητήρα BSG το θερ- χαμηλότερα επίπεδα θορύβου.
μικό μοτέρ εκκινεί χωρίς καθυστέρηση και
επιταχύνει αμέσως. Επίσης, ο ηλεκτροκι- Έρχονται Ελλάδα
νητήρας υποστηρίζει τον θερμικό και τον Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθούν
καταλύτη μέχρις ότου φτάσουν στην ιδανι- οι τιμές για τα νέα Fiat 500X Hybrid και
κή θερμοκρασία λειτουργίας, με αποτέλε- Tipo Hybrid, αλλά και η ημερομηνία που
σμα να μειώνονται οι εκπομπές ρύπων και θα διατεθούν τα δύο νέα μοντέλα στην ελ-
η κατανάλωση καυσίμου.
ληνική αγορά. v
Κατανάλωση λιγότερη και
από diesel
Σε αστικό περιβάλλον η περίοδος που
ο κινητήρας λειτουργεί με χαμηλό φορ-
τίο μπορεί να φτάσει και το 62%. Με τον
τρόπο αυτό, το νέο υβριδικό σύστημα προ-
σφέρει αισθητά χαμηλότερη κατανάλωση
στην μετακίνηση μέσα στην πόλη, σε σύ-
γκριση ακόμα και με ένα αυτοκίνητο diesel S
S
11 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-03-22 new.indd 11 1/3/2022 3:23:27 μμ