Page 50 - 3-2022
P. 50

n n n                               n ΔΟΚΙΜΗ  Renault Arkana E-Tech



                Το λογότυπο
                      είναι ο
                  μοναδικός
                      τρόπος
                       για να
                  ξεχωρίσεις
                 την  full hy-
                 brid έκδοση
                 του Arkana                                                   Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ  είναι
               από την απλή                                                   480 λίτρα και έχει πρακτικό σχήμα

                                 μογή χωρίς όμως να περνάει σε premium  και  ικανοποιητικό  για  το  κεφάλι.  Ό  απο-
                                 επίπεδα. Το τριάκτινο τιμόνι είναι εργονο- θηκευτικός χώρος είναι ελαφρώς μικρό-
                                 μικό, με ωραία αίσθηση αφής και πρακτικό  τερος από τον αντίστοιχο της ήπια υβριδι-
                                 χάρη στα ενσωματωμένα χειριστήρια του.  κής έκδοσης (480 λίτρα έναντι 513 λίτρα),
                                 Ό  ψηφιακός  πίνακας  οργάνων  7  ιντσών  αλλά συνεχίζει να έχει το πρακτικό σχήμα
                                 με  δυνατότητες  διαμόρφωσης  (10,2  στο  που τον κάνει πλήρη αξιοποιήσιμο!
                                 προαιρετικό εξοπλισμό) είναι υπερπλήρης

                                 και ευκρινής, όντας σε άμεση οπτική επα-     Κατανάλωση κάτω από 5λτ
                                 φή με τον οδηγό. Στο κέντρο του ταμπλό       στην πόλη, ανάκτηση από
                                 βρίσκεται  η  κάθετα  τοποθετημένη  οθό-     F1
                                 νη αφής 9,3 ιντσών (7 ίντσες στη βασική),
                                 που διακρίνεται για την άμεση απόκριση         Το αυτοκίνητο δοκιμή μας παίρνει κίνη-
                                 της και το καλά δομημένο menu της, ενώ       ση από ένα full υβριδικό αυτοφορτιζόμενο
                                 είναι εφοδιασμένη με το σύστημα Renault      σύστημα, που αποτελείται από έναν 4κυ-
                                 EASY CONNECT, που επιτρέπει στον οδη-        λίνδρο 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζινοκι-
                                 γό  να  διαχειριστεί  το  αυτοκινήτου  μέσω   νητήρα και 2 ηλεκτρικά μοτέρ, 49 και 20
                                 smartphone,  να  κάνει  ασύρματη  ενημέ-     ίππων,  με  το  δεύτερο  να  έχει  επωμιστεί

                                 ρωση των χαρτών και να δει την κυκλοφο-      τον έλεγχο του συγχρονισμού των στρο-
                                 ρία στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο.       φών του κινητήρα με το κιβώτιο και τη δι-
                                 Παρά το κουπέ αμάξωμα του, το μεγάλο         ατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε επαρ-
                                 μεταξόνιο και η έξυπνα σχεδιασμένη κλί-      κές επίπεδο για να μπαίνει σε λειτουργία ο
                                 ση της οροφής επιτρέπουν να κάτσουν με       κινητήρας βενζίνης. Το κινητήριο σύνολο
                                 σχετική άνεση 3 επιβάτες στο πίσω κάθι-      βασίζεται  πάνω  στη  τεχνολογία  E-TΕCH,
                                 σμα, με υπεραρκετό αέρα για τα γόνατα        που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες
                                                                              και τεχνογνωσία από τους αγώνες F1, ει-
               Οι αναρτήσεις                                                  δικά στην ανάκτηση λειτουργίας αλλά και
                απορροφούν
                  έντεχνα τις                                                 στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων πολλα-
                 κακοτεχνίες                                                  πλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (ονό-
                 του δρόμου,                                                  ματι  multi-drive)  που  συνεργάζεται  απο-
               περιορίζοντας
                   σε λογικά                                                  κλειστικά με το συγκεκριμένο σύστημα.
                  πλαίσια τις                                                   Η συνολική απόδοση φτάνει τους 145 ίπ-
                  κλίσεις στις                                                πους και η ροπή αγγίζει τα 205Νm, με τις επι-
                    στροφές.
                                                                              δόσεις να μην «σκοτώνουν», αλλά να είναι
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   50                                                                    1/3/2022   3:28:55 μμ
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55