Page 50 - 3-2022
P. 50
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Renault Arkana E-Tech
Το λογότυπο
είναι ο
μοναδικός
τρόπος
για να
ξεχωρίσεις
την full hy-
brid έκδοση
του Arkana Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ είναι
από την απλή 480 λίτρα και έχει πρακτικό σχήμα
μογή χωρίς όμως να περνάει σε premium και ικανοποιητικό για το κεφάλι. Ό απο-
επίπεδα. Το τριάκτινο τιμόνι είναι εργονο- θηκευτικός χώρος είναι ελαφρώς μικρό-
μικό, με ωραία αίσθηση αφής και πρακτικό τερος από τον αντίστοιχο της ήπια υβριδι-
χάρη στα ενσωματωμένα χειριστήρια του. κής έκδοσης (480 λίτρα έναντι 513 λίτρα),
Ό ψηφιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών αλλά συνεχίζει να έχει το πρακτικό σχήμα
με δυνατότητες διαμόρφωσης (10,2 στο που τον κάνει πλήρη αξιοποιήσιμο!
προαιρετικό εξοπλισμό) είναι υπερπλήρης
και ευκρινής, όντας σε άμεση οπτική επα- Κατανάλωση κάτω από 5λτ
φή με τον οδηγό. Στο κέντρο του ταμπλό στην πόλη, ανάκτηση από
βρίσκεται η κάθετα τοποθετημένη οθό- F1
νη αφής 9,3 ιντσών (7 ίντσες στη βασική),
που διακρίνεται για την άμεση απόκριση Το αυτοκίνητο δοκιμή μας παίρνει κίνη-
της και το καλά δομημένο menu της, ενώ ση από ένα full υβριδικό αυτοφορτιζόμενο
είναι εφοδιασμένη με το σύστημα Renault σύστημα, που αποτελείται από έναν 4κυ-
EASY CONNECT, που επιτρέπει στον οδη- λίνδρο 1.600αρη ατμοσφαιρικό βενζινοκι-
γό να διαχειριστεί το αυτοκινήτου μέσω νητήρα και 2 ηλεκτρικά μοτέρ, 49 και 20
smartphone, να κάνει ασύρματη ενημέ- ίππων, με το δεύτερο να έχει επωμιστεί
ρωση των χαρτών και να δει την κυκλοφο- τον έλεγχο του συγχρονισμού των στρο-
ρία στους δρόμους σε πραγματικό χρόνο. φών του κινητήρα με το κιβώτιο και τη δι-
Παρά το κουπέ αμάξωμα του, το μεγάλο ατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε επαρ-
μεταξόνιο και η έξυπνα σχεδιασμένη κλί- κές επίπεδο για να μπαίνει σε λειτουργία ο
ση της οροφής επιτρέπουν να κάτσουν με κινητήρας βενζίνης. Το κινητήριο σύνολο
σχετική άνεση 3 επιβάτες στο πίσω κάθι- βασίζεται πάνω στη τεχνολογία E-TΕCH,
σμα, με υπεραρκετό αέρα για τα γόνατα που ενσωματώνει πάνω από 150 πατέντες
και τεχνογνωσία από τους αγώνες F1, ει-
Οι αναρτήσεις δικά στην ανάκτηση λειτουργίας αλλά και
απορροφούν
έντεχνα τις στο αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων πολλα-
κακοτεχνίες πλών λειτουργιών χωρίς συμπλέκτη (ονό-
του δρόμου, ματι multi-drive) που συνεργάζεται απο-
περιορίζοντας
σε λογικά κλειστικά με το συγκεκριμένο σύστημα.
πλαίσια τις Η συνολική απόδοση φτάνει τους 145 ίπ-
κλίσεις στις πους και η ροπή αγγίζει τα 205Νm, με τις επι-
στροφές.
δόσεις να μην «σκοτώνουν», αλλά να είναι
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 50
#e-agora-themata-03-22 new.indd 50 1/3/2022 3:28:55 μμ