Page 51 - 3-2022
P. 51

n ΔΟΚΙΜΗ  Renault Arkana E-Tech



               αξιοπρεπείς για το χαρακτήρα του Arkana E-     Το υβριδικό
               Tech που αποσκοπεί στη χαμηλή κατανάλω-          σύνολο
                                                               αποδίδει
               ση, όπου και τα πηγαίνει εξαιρετικά. Κινού-    145 ίππους
               μενοι μέσα στην πόλη, με επιλεγμένη την          και 205
               ECO λειτουργία κι όντας ελαφρώς φειδω-         Νm ροπής,
                                                                με την
               λοί σε αναίτιες επιταχύνσεις, η μέση κατανά-  κατανάλωση
               λωση έπεσε κοντά στα 5 λτ/100 χλμ, με την     να παραμένει
               τον ηλεκτρισμό να κάνει συχνά την εμφάνι-        στα 6,7
               ση του χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέρ-        λτ/100χλμ.      μένει ευκίνητο. Στη λειτουργία Sport, ο κι-

               γειας και τη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2kWh,                    νητήρας και το τιμόνι γίνονται πιο άμεσα,
               ενώ ανέβηκε στα 6,7 λτ/100 χλμ σε πιο μει-                     κάνοντας πιο ενδιαφέρον το πάτημα του
               κτές καταστάσεις.
                                                                              γκαζιού, με το κιβώτιο δυστυχώς να μην
               Ευέλικτο, σταθερό κι αέρινο                                    ακολουθάει στο βαθμό που θα επιθυμού-

               στο δρόμο                                                      σαμε. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι όλο το σύ-
                                                                              νολο είναι προσανατολισμένο στην άνεση
                 Όπως  και  στην  ήπια  υβριδική  έκδοση                      και στην οικονομία. Τέλος τα φρένα είναι
               του, στο Renault Arkana E-Tech μας εν-                         εξαιρετικά καλά σε αίσθηση για υβριδικό,
               θουσίασε  ο  ισορροπημένος  χαρακτήρας                         ενώ τα συστήματα ασφαλείας και υποβοή-

               του μοντέλου στο δρόμο. Η κύλιση και η                         θησης κάνουν εκπληκτική δουλειά.
               σταθερότητα  του  είναι  εξαιρετική,  με  τις                    Το Renault Arkana E-Tech στη βασική έκ-
               αναρτήσεις  να  μην  αντιμετωπίζουν  πρό-                      δοση Εxpression ξεκινάει από τα 30.790 ευ-
               βλημα στην απορρόφηση των κακοτεχνι-                           ρώ, ενώ στα 2.500 ευρώ παραπάνω αρχίζει
               ών και να κρατάνε τις κλίσεις του αμαξώ-                       η σαφώς πιο πλούσια Dynamic. Στη τιμή συ-
               ματος εντός λογικών ορίων ακόμα και υπό                        νυπολόγισε την απαλλαγή από τα τέλη κυ-
               πίεση.  Το  σχετικά  ελαφρύ  τιμόνι,  η  ψη-                   κλοφορία και την ελεύθερη πρόσβαση στο
               λή θέση οδήγησης και το αυτόματο τιμόνι                        δακτύλιο λόγω χαμηλών ρύπων.

               εκτοξεύουν την ευχρηστία του μοντέλου
               μέσα  στην  πόλη,  το  οποίο  κρύβει  έντε-                    Συμπέρασμα
               χνα το βάρος των 1.435 κιλών και παρα-
                                                                                 Σε απόλυτη αρμονία με την οικολογική

               RENAULT ARKANA E-TECH                                          συνείδηση της εποχής και σε μια χρονική
                  Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   1.598/4 σε σειρά.             στιγμή που η βενζίνη αγγίζει τα 2 ευρώ, το
                  Καύσιμο                          Βενζίνη                    Renault Arkana Hybrid E-Tech καταφέρ-
                  Ισχύς (ίπποι)                      145
                  Ροπή (Nm)                          225                      νει να ξεχωρίζει λόγω της σχεδίασης, της
                  κιβώτιο/μετάδοση         αυτόματο/μπροστά                   πρακτικότητας,  της  ευρυχωρίας,  της  χα-
                  Start/Stop                          ΝΑΙ                     μηλής κατανάλωσης, των ελάχιστων ρύ-
                  0-100 χλμ/ώρα (δλ)                 11,1
                  Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          172                      πων  και  της  «γήινης»  τιμής  του.  Όπως
                  Κατανάλωση (λτ/100χλμ)              6,7                     έχουν ήδη πει, το coupe SUV της γαλλι-
                  Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)           112-177                     κής εταιρίας μοιάζει «καταδικασμένο» να
                  Χώρος αποσκευών (λίτρα)            480
                  Τιμή από                         30.790                     πετύχει.  v
  S

                                                   51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   51                                                                    1/3/2022   3:29:02 μμ
   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55   56