Page 51 - 3-2022
P. 51
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Arkana E-Tech
αξιοπρεπείς για το χαρακτήρα του Arkana E- Το υβριδικό
Tech που αποσκοπεί στη χαμηλή κατανάλω- σύνολο
αποδίδει
ση, όπου και τα πηγαίνει εξαιρετικά. Κινού- 145 ίππους
μενοι μέσα στην πόλη, με επιλεγμένη την και 205
ECO λειτουργία κι όντας ελαφρώς φειδω- Νm ροπής,
με την
λοί σε αναίτιες επιταχύνσεις, η μέση κατανά- κατανάλωση
λωση έπεσε κοντά στα 5 λτ/100 χλμ, με την να παραμένει
τον ηλεκτρισμό να κάνει συχνά την εμφάνι- στα 6,7
ση του χάρη στο σύστημα ανάκτησης ενέρ- λτ/100χλμ. μένει ευκίνητο. Στη λειτουργία Sport, ο κι-
γειας και τη μπαταρία ιόντων λιθίου 1,2kWh, νητήρας και το τιμόνι γίνονται πιο άμεσα,
ενώ ανέβηκε στα 6,7 λτ/100 χλμ σε πιο μει- κάνοντας πιο ενδιαφέρον το πάτημα του
κτές καταστάσεις.
γκαζιού, με το κιβώτιο δυστυχώς να μην
Ευέλικτο, σταθερό κι αέρινο ακολουθάει στο βαθμό που θα επιθυμού-
στο δρόμο σαμε. Μην ξεχνάμε βέβαια ότι όλο το σύ-
νολο είναι προσανατολισμένο στην άνεση
Όπως και στην ήπια υβριδική έκδοση και στην οικονομία. Τέλος τα φρένα είναι
του, στο Renault Arkana E-Tech μας εν- εξαιρετικά καλά σε αίσθηση για υβριδικό,
θουσίασε ο ισορροπημένος χαρακτήρας ενώ τα συστήματα ασφαλείας και υποβοή-
του μοντέλου στο δρόμο. Η κύλιση και η θησης κάνουν εκπληκτική δουλειά.
σταθερότητα του είναι εξαιρετική, με τις Το Renault Arkana E-Tech στη βασική έκ-
αναρτήσεις να μην αντιμετωπίζουν πρό- δοση Εxpression ξεκινάει από τα 30.790 ευ-
βλημα στην απορρόφηση των κακοτεχνι- ρώ, ενώ στα 2.500 ευρώ παραπάνω αρχίζει
ών και να κρατάνε τις κλίσεις του αμαξώ- η σαφώς πιο πλούσια Dynamic. Στη τιμή συ-
ματος εντός λογικών ορίων ακόμα και υπό νυπολόγισε την απαλλαγή από τα τέλη κυ-
πίεση. Το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, η ψη- κλοφορία και την ελεύθερη πρόσβαση στο
λή θέση οδήγησης και το αυτόματο τιμόνι δακτύλιο λόγω χαμηλών ρύπων.
εκτοξεύουν την ευχρηστία του μοντέλου
μέσα στην πόλη, το οποίο κρύβει έντε- Συμπέρασμα
χνα το βάρος των 1.435 κιλών και παρα-
Σε απόλυτη αρμονία με την οικολογική
RENAULT ARKANA E-TECH συνείδηση της εποχής και σε μια χρονική
Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι) 1.598/4 σε σειρά. στιγμή που η βενζίνη αγγίζει τα 2 ευρώ, το
Καύσιμο Βενζίνη Renault Arkana Hybrid E-Tech καταφέρ-
Ισχύς (ίπποι) 145
Ροπή (Nm) 225 νει να ξεχωρίζει λόγω της σχεδίασης, της
κιβώτιο/μετάδοση αυτόματο/μπροστά πρακτικότητας, της ευρυχωρίας, της χα-
Start/Stop ΝΑΙ μηλής κατανάλωσης, των ελάχιστων ρύ-
0-100 χλμ/ώρα (δλ) 11,1
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα) 172 πων και της «γήινης» τιμής του. Όπως
Κατανάλωση (λτ/100χλμ) 6,7 έχουν ήδη πει, το coupe SUV της γαλλι-
Εκπομπές C02 (γρ/χλμ) 112-177 κής εταιρίας μοιάζει «καταδικασμένο» να
Χώρος αποσκευών (λίτρα) 480
Τιμή από 30.790 πετύχει. v
S
51 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-03-22 new.indd 51 1/3/2022 3:29:02 μμ