Page 66 - 3-2022
P. 66

n n n                    n ΔΟΚΙΜΗ  Ford Puma 155PS 1.0 Ecoboost 155ps Auto



                      Ο ήπια                                                  155 ίπποι, ήπια υβριδικό
                   υβριδικός
                   κινητήρας                                                  και με 7τάχυτο διπλού συ-
                     των 155                                                  μπλέκτη κιβώτιο
                       ίππων
               συνεργάζεται                                                     Το  Ford  Puma  της  δοκιμής  μας  παίρ-
               εξαιρετικά με
                το 7ταχυτητο                                                  νει  κίνηση  από  την  δυνατή  έκδοση  του
                   αυτόματο                                                   1.000αρη Ecoboost κινητήρα, με την ισχύ
                     κιβώτιο,                                                 του να φτάνει τους 155 ίππους και τη ρο-
                    προσφέ-
               ροντας ικανο-                                                  πή του τα 240Nm. Η μίζα-γεννήτρια 48V
                   ποιητικές     νοντας σε να ξεχνάς ότι οδηγάς  SUV, με      και τα επιπλέον 50Νm ροπή παίζουν ση-
                   επιδόσεις     τα καθίσματα να προσφέρουν άνεση και         μαντικό ρόλο, τόσο στη γεμάτη λειτουργία
                   στο Puma      καλή πλευρική στήριξη. Το flat-bottom τι-    του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών,
                  και νορμάλ
                κατανάλωση       μόνι αναδεικνύει τον σπορτίφ χαρακτήρα       όσο και στη μείωση της κατανάλωσης, η
                                 του αυτοκινήτου, που συμπληρώνεται από       οποία έχει σύμμαχο και το σύστημα απε-
                                 αγωνιστικές  λεπτομέρειες,  όπως  οι  κόκ-   νεργοποίησης κυλίνδρων. Το αυτόματο κι-
                                 κινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, λεβιέ,     βώτιο 7 σχέσεων συνεργάζεται άψογα με

                                 χειρόφρενο και ταμπλό. Τα paddles πίσω       το  κινητήριο  σύνολο,  είναι  αρκετά  πολι-
                                 από το τιμόνι ξεχωρίζουν, ενώ ο ψηφιακός     τισμένο και οι αλλαγές του είναι σωστές
                                 πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ευα-       και σχετικά γρήγορες, βοηθώντας ιδιαίτε-
                                 νάγνωστος  κι  αλλάζει  χρώματα  ανάλογα     ρα στην επίτευξη επιδόσεων. Το αμάξωμα
                                 το mode οδήγησης. Η κεντρική οθόνη 8         των 1.280 κιλών πιάνει τα πρώτα 100χλμ/
                                 ιντσών ενσωματώνει το σύστημα πολυμέ-        ώρα από στάση σε 8,8 δλ, με τις ρεπρίζ
                                 σων της Ford και προσφέρει υψηλές δυ-        να φανερώνουν καλύτερα τη δύναμη του
                                 νατότητες συνδεσιμότητας. Χωροταξικά τα      SUV, μιας και χρειάζεται μόλις 4,1 δλ για
                                 πράγματα παραμένουν ίδια, όπου στο πί-       το 60-100χλμ/ώρα και 5,3 δλ για το 80-
                                 σω  κάθισμα  μπορούν  να  κάτσουν  άνετα     120χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαί-

                                 2 άτομα, ενώ διαθέτει το κορυφαίο χώρο       νεται  στα  7,7λτ/100  χλμ,  τιμή  που  είναι
                                 αποσκευών με 456 λίτρα, που εκτοξεύεται      εύκολο να πιάσεις αν δεν «κυνηγάς» συ-
                    Εντυπω-
                      σιακός     στα 536 λίτρα με το Mega Box, το οποίο       νέχεια το γκάζι.
                    ο χώρος      είναι ένας επιπλέον χώρος 80 λίτρων που
                 αποσκευών       βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορ- Εύχρηστο στην πόλη,
                      με 456
                   λίτρα, που    τμπαγκάζ.                                    δυναμικό στις στροφές
                 εκτοξεύεται
               στα 536 λίτρα                                                    Την κορυφαία οδική συμπεριφορά που
                   με το Me-                                                  χαρακτηρίζει ευρύτερα τη μάρκα της Ford,
                ga Box, έναν                                                  τη συναντάμε και στο Puma της δοκιμής
                    επιπλέον
                    χώρο 80                                                   μας. Το σύστημα αναρτήσεων της ST-Line
                  λίτρων που                                                  X  έκδοσης  επιτρέπει  στο  μοντέλο  να  κι-
                   βρίσκεται                                                  νηθεί  σβέλτα  σε  σφιχτές  διαδρομές,  με
                 κάτω από το                                                  μειωμένες  κλίσεις  και  καλή  απορρόφη-
                 δάπεδο του
               πορτμπαγκάζ.                                                   ση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 66




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   66                                                                    1/3/2022   3:32:33 μμ
   61   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71