Page 66 - 3-2022
P. 66
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ford Puma 155PS 1.0 Ecoboost 155ps Auto
Ο ήπια 155 ίπποι, ήπια υβριδικό
υβριδικός
κινητήρας και με 7τάχυτο διπλού συ-
των 155 μπλέκτη κιβώτιο
ίππων
συνεργάζεται Το Ford Puma της δοκιμής μας παίρ-
εξαιρετικά με
το 7ταχυτητο νει κίνηση από την δυνατή έκδοση του
αυτόματο 1.000αρη Ecoboost κινητήρα, με την ισχύ
κιβώτιο, του να φτάνει τους 155 ίππους και τη ρο-
προσφέ-
ροντας ικανο- πή του τα 240Nm. Η μίζα-γεννήτρια 48V
ποιητικές νοντας σε να ξεχνάς ότι οδηγάς SUV, με και τα επιπλέον 50Νm ροπή παίζουν ση-
επιδόσεις τα καθίσματα να προσφέρουν άνεση και μαντικό ρόλο, τόσο στη γεμάτη λειτουργία
στο Puma καλή πλευρική στήριξη. Το flat-bottom τι- του μοτέρ σε όλο το φάσμα των στροφών,
και νορμάλ
κατανάλωση μόνι αναδεικνύει τον σπορτίφ χαρακτήρα όσο και στη μείωση της κατανάλωσης, η
του αυτοκινήτου, που συμπληρώνεται από οποία έχει σύμμαχο και το σύστημα απε-
αγωνιστικές λεπτομέρειες, όπως οι κόκ- νεργοποίησης κυλίνδρων. Το αυτόματο κι-
κινες ραφές σε καθίσματα, τιμόνι, λεβιέ, βώτιο 7 σχέσεων συνεργάζεται άψογα με
χειρόφρενο και ταμπλό. Τα paddles πίσω το κινητήριο σύνολο, είναι αρκετά πολι-
από το τιμόνι ξεχωρίζουν, ενώ ο ψηφιακός τισμένο και οι αλλαγές του είναι σωστές
πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών είναι ευα- και σχετικά γρήγορες, βοηθώντας ιδιαίτε-
νάγνωστος κι αλλάζει χρώματα ανάλογα ρα στην επίτευξη επιδόσεων. Το αμάξωμα
το mode οδήγησης. Η κεντρική οθόνη 8 των 1.280 κιλών πιάνει τα πρώτα 100χλμ/
ιντσών ενσωματώνει το σύστημα πολυμέ- ώρα από στάση σε 8,8 δλ, με τις ρεπρίζ
σων της Ford και προσφέρει υψηλές δυ- να φανερώνουν καλύτερα τη δύναμη του
νατότητες συνδεσιμότητας. Χωροταξικά τα SUV, μιας και χρειάζεται μόλις 4,1 δλ για
πράγματα παραμένουν ίδια, όπου στο πί- το 60-100χλμ/ώρα και 5,3 δλ για το 80-
σω κάθισμα μπορούν να κάτσουν άνετα 120χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση κυμαί-
2 άτομα, ενώ διαθέτει το κορυφαίο χώρο νεται στα 7,7λτ/100 χλμ, τιμή που είναι
αποσκευών με 456 λίτρα, που εκτοξεύεται εύκολο να πιάσεις αν δεν «κυνηγάς» συ-
Εντυπω-
σιακός στα 536 λίτρα με το Mega Box, το οποίο νέχεια το γκάζι.
ο χώρος είναι ένας επιπλέον χώρος 80 λίτρων που
αποσκευών βρίσκεται κάτω από το δάπεδο του πορ- Εύχρηστο στην πόλη,
με 456
λίτρα, που τμπαγκάζ. δυναμικό στις στροφές
εκτοξεύεται
στα 536 λίτρα Την κορυφαία οδική συμπεριφορά που
με το Me- χαρακτηρίζει ευρύτερα τη μάρκα της Ford,
ga Box, έναν τη συναντάμε και στο Puma της δοκιμής
επιπλέον
χώρο 80 μας. Το σύστημα αναρτήσεων της ST-Line
λίτρων που X έκδοσης επιτρέπει στο μοντέλο να κι-
βρίσκεται νηθεί σβέλτα σε σφιχτές διαδρομές, με
κάτω από το μειωμένες κλίσεις και καλή απορρόφη-
δάπεδο του
πορτμπαγκάζ. ση των ανωμαλιών του οδοστρώματος. Το
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 66
#e-agora-themata-03-22 new.indd 66 1/3/2022 3:32:33 μμ