Page 70 - 3-2022
P. 70
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Hyundai TUCSON Hybrid 1.6T 230hp 2WD 6AT
Εσωτερικό
υψηλή
αισθητικής
για φίλημα,
με ποιοτικά
υλικά και
τεχνολογία
αιχμής
Τέσσερα Εξαιρετική κύλιση κι άνεση
κουμπιά
αντικα- στο δρόμο για το Hyundai
θιστούν τον
επιλογέα του Tucson
αυτόματου
κιβωτίου, Όποια έκδοση του Tucson κι αν έχουμε
δίνοντας οδηγήσει, μας έχει εντυπωσιάσει στο δρό-
έναν πιο μο, αφού καταφέρνει να κινείται με περίσσια
high-tech χάρη κι άνεση. Το σύστημα των αναρτήσεων
αέρα στην ροπής. To κινητήριο σύνολο συνεργάζεται
καμπίνα που εξαλείφουν με χαρακτηριστική ευκολία
με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέ- τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, η απου-
κτη 6 σχέσεων που στέλνει την ισχύ απο- σία αεροδυναμικών θορύβων λόγω του μει-
κλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Το ωμένου συντελεστή οπισθέλκουσας και της
1.564 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από το εξαιρετικής ηχομόνωσης δημιουργούν ένα
0 στα 100χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα, ήσυχο περιβάλλον στην καμπίνα, που δεν
ενώ έχει κι εκπληκτικές ρεπρίζ, με το 60- διαταράσσει την ηρεμία των επιβατών. Το κι-
100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα να βώτιο έχει πάντα επιλεγμένη την κατάλληλη
έρχονται σε μόλις 3,8 και 4,9 δλ. αντίστοι- ταχύτητα, χωρίς να προβαίνει σε αναίτια ξε-
χα. Η μπαταρία των 1,49 kWh θα δώσει λί- σπάσματα και kickdown, αν δεν το επιδιώ-
γα χιλιόμετρα αμιγής ηλεκτρικής κίνησης, ξει ο οδηγός. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά
ικανά όμως να βοηθήσουν στο έπακρο τη σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση κόβοντας κά-
μείωση της κατανάλωσης, η μέση τιμή της πως την όρεξη για πιο σβέλτη οδήγηση σε
οποίας είναι τα 7,3λτ/100χλμ. Αν το αυτο- δρόμους με συνεχόμενες στροφές, με τις
κίνητο κινείται αποκλειστικά στο κλεινόν κλίσεις του αμαξώματος όμως να παραμέ-
άστυ, τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει νουν σε λογικά επίπεδα. Πολύ καλά είναι τα
κάτω από τα 6λτ/100χλμ.
φρένα του SUV που καταφέρουν να σταμα-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 70
#e-agora-themata-03-22 new.indd 70 1/3/2022 3:32:55 μμ