Page 70 - 3-2022
P. 70

n n n                  n ΔΟΚΙΜΗ  Hyundai TUCSON Hybrid 1.6T 230hp 2WD 6AT



                  Εσωτερικό
                      υψηλή
                  αισθητικής
                 για φίλημα,
                  με ποιοτικά
                    υλικά και
                  τεχνολογία
                      αιχμής



















                     Τέσσερα                                                  Εξαιρετική κύλιση κι άνεση
                     κουμπιά
                      αντικα-                                                 στο δρόμο για το Hyundai
                 θιστούν τον
                επιλογέα του                                                  Tucson
                  αυτόματου
                    κιβωτίου,                                                   Όποια έκδοση του Tucson κι αν έχουμε
                    δίνοντας                                                  οδηγήσει, μας έχει εντυπωσιάσει στο δρό-
                    έναν πιο                                                  μο, αφού καταφέρνει να κινείται με περίσσια
                   high-tech                                                  χάρη κι άνεση. Το σύστημα των αναρτήσεων
                   αέρα στην     ροπής. To κινητήριο σύνολο συνεργάζεται
                     καμπίνα                                                  που εξαλείφουν με χαρακτηριστική ευκολία
                                 με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέ-       τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, η απου-
                                 κτη 6 σχέσεων που στέλνει την ισχύ απο-      σία αεροδυναμικών θορύβων λόγω του μει-

                                 κλειστικά στους μπροστινούς τροχούς. Το      ωμένου συντελεστή οπισθέλκουσας και της
                                 1.564 κιλών αμάξωμα επιταχύνει από το        εξαιρετικής ηχομόνωσης δημιουργούν ένα
                                 0 στα 100χλμ/ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα,        ήσυχο περιβάλλον στην καμπίνα, που δεν
                                 ενώ έχει κι εκπληκτικές ρεπρίζ, με το 60-    διαταράσσει την ηρεμία των επιβατών. Το κι-
                                 100 χλμ./ώρα και το 80-120 χλμ./ώρα να       βώτιο έχει πάντα επιλεγμένη την κατάλληλη
                                 έρχονται σε μόλις 3,8 και 4,9 δλ. αντίστοι-  ταχύτητα, χωρίς να προβαίνει σε αναίτια ξε-
                                 χα. Η μπαταρία των 1,49 kWh θα δώσει λί-     σπάσματα και kickdown, αν δεν το επιδιώ-
                                 γα χιλιόμετρα αμιγής ηλεκτρικής κίνησης,     ξει ο οδηγός. Το τιμόνι είναι ακριβές, αλλά

                                 ικανά όμως να βοηθήσουν στο έπακρο τη        σχετικά ελαφρύ σε αίσθηση κόβοντας κά-
                                 μείωση της κατανάλωσης, η μέση τιμή της      πως την όρεξη για πιο σβέλτη οδήγηση σε
                                 οποίας είναι τα 7,3λτ/100χλμ. Αν το αυτο-    δρόμους  με  συνεχόμενες  στροφές,  με  τις
                                 κίνητο  κινείται  αποκλειστικά  στο  κλεινόν   κλίσεις του αμαξώματος όμως να παραμέ-
                                 άστυ, τότε η κατανάλωση μπορεί να πέσει      νουν σε λογικά επίπεδα. Πολύ καλά είναι τα
                                 κάτω από τα 6λτ/100χλμ.
                                                                              φρένα του SUV που καταφέρουν να σταμα-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 70




          #e-agora-themata-03-22 new.indd   70                                                                    1/3/2022   3:32:55 μμ
   65   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75