Page 39 - 04-2022
P. 39

n ΔΟΚΙΜΗ VW Multivan 1.4 eHybrid



                                                                              λιγάκι  όταν  περνάς  πάνω  από  καπάκια
                                                                              φρεατίων – και αυτό είναι το μόνο που
                                                                              μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την οδη-
                                                                              γική  εμπειρία  στη  διαδρομή  σου.  Στην
                                                                              άνετη  μεταφορά  παίζουν  μεγάλο  ρό-
                                                                              λο και τα καθίσματα, που έχουν ωραίο
                                                                              σχήμα, βολικά μπράτσα και καλό υλικό
                                                                              κατασκευής  εμπρός,  ενώ  και  πίσω  εί-
                                                                              ναι πολυτελώς κατασκευασμένα και χω-

                                                                              ροταξικά τοποθετημένα. Τα τέσσερα κα-
                                                                              θίσματα  του  αυτοκινήτου  της  δοκιμής
                                                                              μας μπορούν να απασφαλιστούν και να
               Στιβαρός και βολικός: ηλεκτρικός                               βγουν από τους οδηγούς τους στο λεπτό
               κοτσαδόρος, αλλά το σύστημα ρυμουλκεί
               μόνο 1,6 τόνους                                                – και δεν έχουν και μεγάλο βάρος. Ση-
                                                                              μείωση: η VW προσφέρει το Multivan με
               ξως έχει αποτέλεσμα 218, αλλά αυτή εί-                         τα τέσσερα πίσω ανεξάρτητα καθίσματα

               ναι η φυσική των σύγχρονων κινητήρων,            Πρόσω         και σε διάταξη πρόσωπο με πρόσωπο.
                                                              ολοταχώς:
               τι να πεις…) και διαιρώντας με το βάρος        και μάλιστα
               των  2,2  τόνων,  έχουμε  ως  αποτέλεσμα      με 192 km/h      Δεν είναι και τζάμπα…
               μίαν  όμορφη,  άνετη,  ήσυχη  και  δυναμι-       τελική.
                                                               Το μοτέρ
               κή οδήγηση. Πιέζεις λιγάκι το πεντάλ και       εσωτερική           Όπως  έλεγε  η  Σαπφώ  Νοταρά  στον
               παίρνεις τη δύναμη που θέλεις χαλαρά και         καύσης        Δημήτρη  Παπαμιχαήλ,  σε  ειδοποιάω:
               ομαλά. Όταν ωστόσο αδειάσει η μπαταρία,         αποδίδει,      ένα Multivan σαν το δικό μας στη Γερμα-
               τότε παίρνει το αποκλειστικό κουμάντο ο         αλλά όχι       νία κοστίζει 57.000 ευρώ στο περίπου.

               μικρός  βενζινοκινητήρας  με  το  τούρμπο        ήσυχα         Δεν είναι φτηνή υπόθεση λοιπόν. Ωστό-
               του να δουλεύει υπερωρίες και ό,τι συνε-
               πάγεται αυτό σε θόρυβο. Μιας που λέγα-
               με για ψεγάδια, καλό είναι να το χρησιμο-
               ποιείς με τη μπαταρία γεμάτη.
                 Όσο  για  την  οδική  του  συμπεριφορά,
               δεν υπάρχει κανένα παράπονο. Η ανάρ-
               τηση είναι άνετη, τα φρένα αποτελεσμα-
               τικά  και  σταθερά  σε  απόδοση,  ενώ  το
               ESP  και  τα  υπόλοιπα  ηλεκτρονικά  συ-

               στήματα  λειτουργούν  άψογα.  Στις  από-
               τομες αλλαγές κατεύθυνσης το Multivan
               τείνει να μεταφέρει το βάρος εμπρός και
               μετά να γέρνει στο πλάι. Αλλά μιλάμε για
               όρια και σε κανένα σημείο το πουλμανά-
               κι μας δεν έγινε επικίνδυνο ή έστω προ-

  S            βληματικό. Ωστόσο, τα λάστιχα τρέμουν
                                                                                                                         S

                                                   39 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   39                                                                    4/4/2022   9:42:51 πμ
   34   35   36   37   38   39   40   41   42   43   44