Page 41 - 04-2022
P. 41
n ΔΟΚΙΜΗ VW Multivan 1.4 eHybrid
εσωτερικό και που, ναι, δείχνει να συνε-
χίζει άξια το ένδοξο παρελθόν. Αν και,
χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δύσκο-
λα να το δούμε στα Μάταλα φέτος...
VW MULTIVAN
Κινητήρας Τετρακύλινδρος, turbo + ηλεκτροκινητήρας
Θέση Εμπρός, εγκάρσια
Χωρητικότητα κινητήρα cm3 1.395
Χωρητικότητα μπαταρίας kWh 10,4
Ισχύς βενζινοκινητήρα PS 150
Ισχύς ηλεκτροκινητήρα PS 116
Συνολική ισχύς PS 218
Συνολική ροπή Nm 350
Τελική ταχύτητα km/h 192
Κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, 6 σχέσεων
Μετάδοση στους εμπρός τροχούς
Ρύποι CO2 (WLTP) 41 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 1,8 l/100 km
Ρεζερβουάρ/καύσιμα 45 l/super Αναπολούμε: μια φορά κι ένα καιρό, εδώ
Μέγ. ισχύς φόρτισης AC 3,6 kW μέσα ήταν ένας TDI. Τώρα πια, υβριδικό
Ηλεκτρική αυτονομία 49 km μοτέρ με 218 άλογα
Θόρυβος (πέρασμα) dB 68
Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα 1.600/750
Χώρος αποσκευών λίτρα έως 3.672
Ύψος καθίσματος mm 885
Μεταξόνιο mm 3.124
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm 4.973/1.941-2.252/1.907
Επιδόσεις
Επιτάχυνση
0-50 km/h 3,5 δευτ.
0-100 km/h 9 δευτ.
0-130 km/h 14,6 δευτ.
0-160 km/h 23,4 δευτ.
0-200 km/h 15,5 δευτ.
Ρεπρίζ
60-100 km/h 4,7 δευτ.
80-120 km/h 6,2 δευτ.
Βάρος/φόρτωση 2.215/535 kg
Κατανομή βάρους ε/π 56/44 %
Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m 12/12
Φρένα
από τα 100 km/h κρύα m 36,4
από τα 100 km/h ζεστά m 35,7 Συμπέρασμα
Θόρυβος
με 50 km/h 58 dB Ας το θέσουμε ως εξής: όταν θέλει (έχει
με 100 km/h 66 dB δηλαδή φορτισμένη μπαταρία), μπορεί. Αν
με 130 km/h 69 dB
Κατανάλωση test το οδηγείς αποκλειστικά με βενζίνη, γίνε-
(60% υβριδική, 40% ηλεκτρική) 5,2 l + 14,8 kW/100 km ται λιγάκι «πρωτόγονο», ενώ και η συντή-
Κατανάλωση test 8,6 l/100 km
Ρύποι CO2 (με άδεια μπαταρία) 204 g/km ρησή του δεν είναι φτηνή υπόθεση. Από
Αυτονομία test 520 km + 28 km την άλλη, έχεις την άνεση και τον εξοπλι-
με ηλεκτρισμό σμό και την οδηγική ασφάλεια. v
S Τιμή μοντέλου δοκιμής (στην Ελλάδα) αναμένεται
41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-04-22 new.indd 41 4/4/2022 9:42:56 πμ