Page 41 - 04-2022
P. 41

n ΔΟΚΙΜΗ VW Multivan 1.4 eHybrid



               εσωτερικό και που, ναι, δείχνει να συνε-
               χίζει άξια το ένδοξο παρελθόν. Αν και,
               χωρίς αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, δύσκο-
               λα να το δούμε στα Μάταλα φέτος...

               VW MULTIVAN
                 Κινητήρας    Τετρακύλινδρος, turbo + ηλεκτροκινητήρας
               Θέση                         Εμπρός, εγκάρσια
               Χωρητικότητα κινητήρα cm3            1.395
               Χωρητικότητα μπαταρίας kWh            10,4
               Ισχύς βενζινοκινητήρα PS              150
               Ισχύς ηλεκτροκινητήρα PS              116
               Συνολική ισχύς PS                     218
               Συνολική ροπή Nm                      350
               Τελική ταχύτητα km/h                  192
               Κιβώτιο              διπλού συμπλέκτη, 6 σχέσεων
               Μετάδοση                  στους εμπρός τροχούς
               Ρύποι CO2 (WLTP)                   41 g/km
               Κατανάλωση (WLTP)               1,8 l/100 km
               Ρεζερβουάρ/καύσιμα                45 l/super                   Αναπολούμε: μια φορά κι ένα καιρό, εδώ
               Μέγ. ισχύς φόρτισης AC              3,6 kW                     μέσα ήταν ένας TDI. Τώρα πια, υβριδικό
               Ηλεκτρική αυτονομία                  49 km                     μοτέρ με 218 άλογα
               Θόρυβος (πέρασμα) dB                   68
               Ρυμουλκούμενο βάρος με φρένα/χωρίς φρένα  1.600/750
               Χώρος αποσκευών λίτρα             έως 3.672
               Ύψος καθίσματος mm                    885
               Μεταξόνιο mm                         3.124
               Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm   4.973/1.941-2.252/1.907
               Επιδόσεις
               Επιτάχυνση
               0-50 km/h                          3,5 δευτ.
               0-100 km/h                          9 δευτ.
               0-130 km/h                        14,6 δευτ.
               0-160 km/h                        23,4 δευτ.
               0-200 km/h                        15,5 δευτ.
               Ρεπρίζ
               60-100 km/h                        4,7 δευτ.
               80-120 km/h                        6,2 δευτ.
               Βάρος/φόρτωση                  2.215/535 kg
               Κατανομή βάρους ε/π               56/44 %
               Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά m     12/12
               Φρένα
               από τα 100 km/h κρύα m                36,4
               από τα 100 km/h ζεστά m               35,7                     Συμπέρασμα
               Θόρυβος
               με 50 km/h                           58 dB                        Ας το θέσουμε ως εξής: όταν θέλει (έχει
               με 100 km/h                          66 dB                     δηλαδή φορτισμένη μπαταρία), μπορεί. Αν
               με 130 km/h                           69 dB
               Κατανάλωση test                                                το οδηγείς αποκλειστικά με βενζίνη, γίνε-
               (60% υβριδική, 40% ηλεκτρική)  5,2 l + 14,8 kW/100 km          ται λιγάκι «πρωτόγονο», ενώ και η συντή-
               Κατανάλωση test                 8,6 l/100 km
               Ρύποι CO2 (με άδεια μπαταρία)     204 g/km                     ρησή του δεν είναι φτηνή υπόθεση. Από
               Αυτονομία test                520 km + 28 km                   την άλλη, έχεις την άνεση και τον εξοπλι-
                                               με ηλεκτρισμό                  σμό και την οδηγική ασφάλεια.   v
  S            Τιμή μοντέλου δοκιμής (στην Ελλάδα)   αναμένεται


                                                   41 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   41                                                                    4/4/2022   9:42:56 πμ
   36   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46