Page 54 - 04-2022
P. 54

n n n                        n ΔΟΚΙΜΗ  Hyundai i20 1.0 48v Hybrid 120 ps



                    Η οθόνη                                                   ακρίνεται για την ευχρηστία της και την
                   αφής που                                                   ευκολία  του  μενού  της,  ενώ  υποστηρί-
                   κοσμεί το
                      ταμπλό                                                  ζει  υπηρεσίες  συνδεσιμότητας  Android
                  είναι 10,25                                                 Auto  και  Apple  CarPlay.  Οι  χώροι  του
                  ιντσών και                                                  είναι  εξαιρετικοί  για  την  κατηγορία,  με
                 διακρίνεται
                      για την                                                 το πίσω κάθισμα να μπορεί να φιλοξε-
                   ευχρηστία                                                  νήσει, έστω και με μια ελαφριά υποχώ-
                  της και την                                                 ρηση στην άνεση, 3 ενήλικες επιβάτες!
                 ευκολία του                                                  Τα λίτρα του αποθηκευτικού χώρου αγ-
                   μενού της
                                 ση του ξεχωριστού i20 Ν-Line, που πα-        γίζουν μόλις τα 262, λόγω της μπαταρί-
                                 τάει σε «αγωνιστικά» μονοπάτια!              ας του συστήματος, κάνοντας το συγκε-
                                                                              κριμένο τομέα το μείζον μελανό σημείο
                                 Κόκκινες ραφές, σπορτίφ                      του αυτοκινήτου.

                                 λεπτομέρειες και τεχνολογία                  Ήπια υβριδικό με 120 ίπ-
                                 στη καμπίνα του i20 N-Line                   πους και κατανάλωση 7,4


                                   Μπαίνοντας  στον  εσωτερικό  του  i20      λτ/100χλμ
                                 N-Line, οι συσχετίσεις με τη Ν σειρά εί-
                                 ναι πιο άμεσες. Το λογότυπο Ν το συνα-         Το  αυτοκίνητο  δοκιμής  μας  παίρ-
                                 ντάμε σε τιμόνι, λεβιέ και καθίσματα, με     νει κίνηση από το ήπιο υβριδικό σύνο-
                                 τις κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες να       λο της εταιρίας που αποτελείται από τον
                                 κάνουν  έντονη  την  παρουσία  τους.  Τα     1.000αρη Τ-GDI βενζινοκινητήρα με τε-
                                 πλαστικά που έχουν χρησιμοποιηθεί εί-        χνολογία  SmartStream  CVVD  και  μια
                                 ναι σχετικά σκληρά αλλά ποιοτικά, με το      μπαταρία  48V.  H  συνολική  απόδοση

                                 φινίρισμα και τη συναρμογή να είναι σε       φτάνει  τους  120  ίππους  και  τα  200Nm
                                 εξαιρετικό  επίπεδο.  Ο  ψηφιακός  πίνα-     ροπής,  με  την  ισχύ  να  περνάει  στους
                                 κας οργάνων πίσω από το πολυλειτουρ-         εμπρός τροχούς μέσω του 6τάχυτου μη-
                                 γικό τιμόνι είναι 10,25 ιντσών και φέρει     χανικού σασμάν με τεχνολογία iMT, που
                                 όλα τα απαραίτητα κομφόρ ώστε να ξε-         αποσυνδέει  κινητήρα-κιβώτιο  όταν  ση-
                                 χωρίζει στην κατηγορία. Στο ταμπλό κυ-       κώνεις το πόδι από το γκάζι, βοηθώντας
                                 ριαρχεί η οθόνη αφής 8 ιντσών, που δι-       στη  μείωση  της  κατανάλωσης.  Η  αλή-
                                                                              θεια είναι ότι χάρη στην υβριδική φύση
                   Καλορυθ-                                                   του, η ανάγκη του μοντέλου για καύσι-
                    μισμένος                                                  μο είναι περιορισμένη σε σχέση με την
                 συμπλέκτης                                                   ιπποδύναμη του, με τη μέση τιμή να κυ-
                   και σωστή
                  κλιμάκωση                                                   μαίνεται στα 7,4 λτ/100χλμ! Όσο για τις
                       για το                                                 επιδόσεις,  δεν  μπορούμε  να  πούμε  ότι
                     6ταχυτο                                                  συγκινούν αλλά δεν είναι κι αδιάφορες,
                 χειροκίνητο                                                  με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 10 δλ
                  κιβώτιο με
                  τεχνολογία                                                  και η βελόνα του ταχύμετρου να σταμα-
                         iMT                                                  τάει στα 190χλμ/ώρα.
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 54




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   54                                                                    4/4/2022   9:43:44 πμ
   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58   59