Page 62 - 04-2022
P. 62

n n n                       n ΔΟΚΙΜΗ  Kia Sportage 1.6 T-GDI 180ps 7-DCT



                                                                              ορεινές διαδρομές που έχουν χάσει την
                                                                              αίγλη τους λόγω των μονότονων μεγά-
                                                                              λων  αυτοκινητόδρομων.  Σε  ανοιχτούς
                                                                              δρόμους ξεδιπλώνει την εξαιρετική ποι-
                                                                              ότητα  κύλισης  του,  με  την  ηχομόνωση
                                                                              και την άνεση που προσφέρει να υπό-
                                                                              σχονται ξεκούραστα χιλιόμετρα. Σε πιο
                                                                              απομονωμένες διαδρομές με έντονο το
                                                                              στοιχείο των στροφών θα δείξει τις κα-

                                                                              λές δυνατότητες του που οφείλονται στο
                                                                              σχετικά  σφιχτό  σύστημα  αναρτήσεων
                                                                              (πολλαπλών συνδέσμων πίσω), που δεν

                                  Η έκδοση GT Line είναι η πιο πλούσια,       επιτρέπει περίεργες κλίσεις και συμπε-
                                  με τα αμορτισέρ να είναι ηλεκτρικά          ριφορές  στο  όριο,  χωρίς  όμως  να  αρ-
                                  ελεγχόμενα                                  νείται να αποσβέσει οποιαδήποτε ανω-

                                  τάδοση  στους  εμπρός  τροχούς  γίνεται     μαλία  βρεθεί  στο  δρόμο  του.  Μάλιστα
                                  αποκλειστικά  μέσω  του  αυτόματου  σα-     στην  GT  Line  έκδοση  τα  αμορτισέρ  εί-
                                  σμάν 7 σχέσεων, DCT, που αλλάζει ομα-       ναι  ηλεκτρικά  ελεγχόμενα,  προσφέρο-
                                  λά αλλά αστραπιαία τις ταχύτητες, ακό-      ντας  μεγαλύτερη  ελευθερία  τόσο  στην
                                  μα κι όταν οι στροφές έχουν ανέβει. Σε      άνεση όσο και στην πιο σπορτίφ συμπε-
                                  γενικές  γραμμές,  η  τριάδα  μοτέρ-μπα-    ριφορά. Τα 17 εκατοστά απόστασης επι-
                                  ταρία-σασμάν  κινούν  άνετα  το  μοντέ-     τρέπουν και κινήσεις σε χώμα, αλλά με
                                  λο των 1.580 κιλών, με τη ροπή να κά-       σχετική προσοχή λόγω των 18αρων ζα-

                                  νει την εμφάνιση της από χαμηλά και να      ντών  και  των  ασφάλτινων  ελαστικών.
                                  συνεχίζει γραμμικά κι στρωτά μέχρι τις      Βέβαια και μέσα στην πόλη τα καταφέρ-
                                  κόκκινες  περιοχές  του  στροφόμετρου.      νει περίφημα, με τη ψηλή θέση οδήγη-
                                  Οι  επιδόσεις  είναι  αρκετά  ζωηρές,  με   σης και τα μεγάλα παράθυρα να επιτρέ-
                                  το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται σε 8,8 δλ        πουν καλή ορατότητα σε σταυροδρόμια.
                                  και  την  τελική  ταχύτητα  να  υπερβαίνει   Σε όποια συνθήκη κίνησης κι αν βρίσκε-
                                  τα  200χλμ/ώρα.  Στο  θέμα  της  κατανά-    ται  το  μοντέλο,  υπάρχει  και  το  κατάλ-

                                  λωσης, το κορεάτικο SUV τα καταφέρ-         ληλο drive mode που το προσαρμόζει,
                                  νει εξαιρετικά με τη μέση τιμή να μην ξε-   έτσι στο sport το τιμόνι γίνεται πιο ζωη-
                                  περνάει τα 8,8 λτ/100χλμ!                   ρό, στο eco ο κινητήρας γέρνει αποφα-
                                                                              σιστικά προς τη μεριά της κατανάλωσης,
                                  Σπορτίφ κι άνετο, δεν χα-                   ενώ σε εκτός δρόμου διαδρομές το προ-

                                  λάει χατίρι στο δρόμο το                    αιρετικό Terrain Mode (βασικό μόνο στα
                                  Sportage                                    Plug-in) θα βγάλει ασπροπρόσωπο τον
                                                                              περιπετειώδη οδηγό. Τέλος τα φρένα εί-
                                   Το νέο Kia Sportage φτιάχτηκε για να  ναι  εξαιρετικά  και  μπορούν  να  κουμα-
                                  ταξιδεύει σε εθνικές και να γυρνάει σε  ντάρουν με μαεστρία το βάρος του μο-

                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 62




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   62                                                                    4/4/2022   9:44:27 πμ
   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67