Page 67 - 04-2022
P. 67

n ΔΟΚΙΜΗ  Mercedes C 300e



                                                                              νει το 25,4kWh?». Σημαίνει ότι η ηλεκτρι-
                                                                              κή  αυτονομία  μπορεί  να  φτάσει  τα  110
                                                                              χιλιόμετρα! Για να καταλάβεις πόσο σημα-
                                                                              ντικό επίτευγμα είναι το συγκριμένο νού-
                                                                              μερο για ένα Plug-in μοντέλο, το αμιγώς
                                                                              ηλεκτρικό Smart EQ ForTwo έχει αυτονο-
                                                                              μία 135 χλμ. Μάλιστα η μπαταρία μπορεί
                                                                              φορτίσει μόλις σε 30 λεπτά σε συνεχόμε-
                                                                              νο ρεύμα 55kW (λιγότερο από 2 ώρες σε

                                                                              wallbox 11kW), ενώ η ανάκτηση ενέργει-
                                                                              ας μπορεί να φτάσει στο 50% σε συνθήκες
                                                                              αστικής κίνησης. Εντυπωσιακή κι η ισχύς
                                                                              των 313 ίππων και 550Νm ροπής, που πα-
               ωρούμενη» κάθετη κεντρική οθόνη, κλη-         Η συνολική       ράγεται από την συνεργασία ενός 2λίτρου
               ροδότημα από την S-Class, με το σύστη-         ισχύ του        βενζινοκινητήρα 204 ίππων κι ενός ηλε-
                                                              μοντέλου
               μα επαυξημένη πραγματικότητα MBUX. Τα         ακουμπάει        κτρικού μοτέρ 129 ίππων. Η δύναμη περ-
               έχουμε ήδη πει, τα ξαναλέμε, το συγκεκρι-      τους 313        νάει στους πίσω τροχούς μέσω του αυτό-
               μένο λογισμικό είναι από τα καλύτερα που      ίππους, με       ματου  κιβωτίου  9  σχέσεων,  G-TRONIC,
               «τρέχουν»  στις  αυτοκινητοβιομηχανίες,      το 0-100χλμ/      που ξεδιπλώνει ομαλά τη ροπή και προ-
                                                               ώρα να
               έχει τεχνητή νοημοσύνη που μαθαίνει τις       έρχεται σε       σαρμόζει την ταχύτητα και τις στροφές στις

               συνήθειες  του  οδηγού,  με  τις  δυνατότη-     5,9 δλ.        αλλαγές ανάλογα το επιλεγμένο οδηγικό
               τες του να είναι «άπειρες» και ο χειρισμός                     προφίλ.  Οι  επιδόσεις  είναι  αντάξιες  της
               του να γίνεται με την αφή, φωνητικά ή με                       ισχύος της, με το 0-100χλμ/ώρα να έρχε-
               χειρονομίες. Το μεταξόνιο των 2,8 μέτρων                       ται σε 5,9 δλ, οι ρεπρίζ των 60-100χλμ/
               έχει θετικό αντίκτυπο στην ευρυχωρία του                       ώρα και 80-120χλμ/ώρα να παραμένουν
               μοντέλου, με τις πίσω θέσεις να μπορούν                        κάτω από τα 4 δλ κι η τελική ταχύτητα να
               να  φιλοξενήσουν  άνετα  2  ενήλικες,  αλ-                     ακουμπάει τα 245 χλμ/ώρα. Η κατανάλω-
               λά το κεντρικό τούνελ να θέτει αυστηρές                        ση  βενζίνης  είναι  αντιστρόφως  ανάλογη
               προϋποθέσεις για να κάτσει και τρίτο άτο-                      του ποσοστού ρεύματος της μπαταρίας. Η
               μο. Πάντως ο χώρος σε κεφάλι και γόνατα                        μέση τιμής με φορτισμένη μπαταρία είναι

               είναι ιδιαίτερα καλός, ενώ το πορτμπαγκάζ                      κοντά στο 1λτ/100χλμ, ενώ με άδεια ανε-
               αγγίζει τα 315 λίτρα, ικανοποιητικό νούμε-                     βαίνει στα 7,9λτ/100χλμ. (Ενδεικτική κα-
               ρο παρά το μεγάλο όγκο της μπαταριών                           τανάλωση ρεύματος 19,2kWh/100χλμ).
               που φτάνει σε χωρητικότητα τα 25,4kWh,
               διπλάσια από την προηγούμενη γενιά!                            Ποιότητα κύλισης που ξε-

               110 χιλιόμετρα σε Plug-In,                                     χωρίζει, συμπεριφορά που

               το λες και υπέρβαση τεχνο-                                     δεν θυμίζει Plug-In

               λογίας                                                           Η Mercedes C 300e είναι μια «κυρία»
                                                                              στο  δρόμο,  που  δεν  θα  σε  ενθουσιάσει
                 Θα μου πεις, « Όπα ρε μεγάλε, τι σημαί-                      με αγωνιστικά ξεσπάσματα και περίεργες
                                                                                                                         S

                                                   67 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-04-22 new.indd   67                                                                    4/4/2022   9:44:45 πμ
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72