Page 24 - 5-2022
P. 24

n n n                                      n TEST THE BEST 2022






































                                 αναλόγως του οδηγικού προφίλ που έχει  Fiesta ST. Τα λίγα σαμαράκια που βρέθη-

                                 επιλεχτεί.                                   καν  στο δρόμο μας, τοποθετημένα για να
                                                                              περιορίσουν τις… ορέξεις των «θερμόαι-
                                 Στην πίστα, το Ford Fiesta                   μων» στο στενό δρόμο που οδηγεί στην πί-
                                 ST σου χαρίζει μόνιμο χα-                    στα απορροφήθηκαν χωρίς ενοχλητικούς

                                 μόγελο                                       τριγμούς και «κοπανήματα».
                                                                                Τα λίγα λεπτά πέρασαν ομολογουμένως
                                   Bucket καθίσματα με ενιαίο προσκέφα-       βασανιστικά αργά, αλλά εντέλει φτάσαμε
                                 λο  και  εξαιρετική  πλευρική  στήριξη,  flat   στο τεχνικό circuit, το μέρος όπου το Ford
                                 bottomed τιμόνι με παχιά στεφάνη και λο-     Fiesta  ST  θα  ξεδίπλωνε  όλα  τα  ταλέντα
                                 γότυπο ST, ραφές στο κόκκινο χρώμα της       του. Σε λιγότερο από μισό λεπτό, σε μία
                                 μάχης παντού. Με το που μπαίνεις στην        δεξιά στροφή με «γεμάτη» τρίτη, βγάλαμε
                                 καμπίνα του νέου Ford Fiesta ST, το μι-      την πρώτη μας, ακούσια, ιαχή χαράς. Τόση
                                 κρό  hot-hatch  με  σήμα  το  Μπλε  Όβάλ     είναι η ηδονή που σου προσφέρει αυτή η
                                 έχει φροντίσει να σε βάλει στο κλίμα να      ρουκέτα τσέπης, που δεν μπορείς να κρα-
                                 πας αμέσως στην πίστα και να το «ξεζου-      τηθείς. Το πλαίσιο είναι στιβαρό, το πάτημα

                                 μίσεις».                                     σίγουρο και το τιμόνι σφικτό και εξαιρετι-
                                   Στη διαδρομή από το parking μέχρι την      κό. Απλά στοχεύεις και στρίβεις, αλλάζο-
                                 είσοδο  του  τεχνικού  κομματιού  είχαμε     ντας ταχύτητες στον επιλογέα με την κο-
                                 χρόνο να παρατηρήσουμε τις λεπτομέρει-       ντή  διαδρομή.  Το  εξατάχυτο  χειροκίνητο
                                 ες του εσωτερικού. Η ανάρτηση είναι αρ-      σασμάν συνεργάζεται άψογα με το τρικύ-
                                 κετά  σφικτή,  αλλά  παρόλα  αυτά  φιλική    λινδρο  υπερτροφοδοτούμενο  μοτέρ  των
                                 στην  καθημερινή  χρήση,  ειδικά  αν  ανα-   200 ίππων και των 320Nm ροπής (30 Nm
                                 λογιστούμε τον χαρακτήρα του «καυτού»
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24




          #e-agora-themata-05-22 new.indd   24                                                                    3/5/2022   1:02:16 μμ
   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28   29