Page 28 - 5-2022
P. 28
n n n n TEST THE BEST 2022
Τα 585 δες και «άγριο», ειδικά όταν έχεις τη ρύθ-
άλογα είναι μιση της εξάτμισης στην sport επιλογή. Όσο
έτοιμα να
βρυχηθούν ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ο ήχος γίνεται
και να σε πιο εθιστικός και λυσσαλέος, ενώ στο άφημα
μαγέψουν του γκαζιού μία στριγκλιά ενημερώνει πως
με τον τρόπο
που περνούν οι «μάγοι» της AMG, εκεί στο Affalterbach,
στο δρόμο έχουν κάνει άριστα τη δουλειά τους. Η ποι-
ότητα κύλισης είναι εξαιρετική, με το αυτο-
είναι εμπνευσμένοι από τους έλικες των αε- κίνητο να ρολάρει με άνεση και την αβυσ-
ροπλάνων, ενώ στο τελείωμα της φαρδιάς σαλέα ροπή να είναι διαθέσιμη από χαμηλά.
κεντρικής κονσόλας δεσπόζει η μεγάλη, κά- Εκτός από το τεχνικό κομμάτι, το κέντρο δο-
θετη οθόνη αφής 11,9 ιντσών. κιμών της Bridgestone διαθέτει και ένα oval
circuit μήκους 4 χιλιομέτρων, με τις στροφές
Εντυπωσιακή στην πίστα, να έχουν κλίση 37 μοίρες, κάτι που επιτρέπει
εμπνέει σιγουριά στις μεγά- την επίτευξη υψηλών ταχυτήτων. Η Mercedes-
AMG SL 63 4MATIC+ ήταν σαν στο σπίτι της
λες ταχύτητες κινούμενη με ανοιχτή οροφή και 200 χλμ/ώρα
Βάζοντας εμπρός την cabrio «κυρία», ανα- (το όριο ταχύτητας στις εν λόγω καμπές), ενώ
καλύπτεις πως εκτός από το πολυτελές πρό- στην ευθεία, μόνο το ευχάριστο αεράκι στα
σωπο έχει και ένα δεύτερο, πιο «ωμό». Όι μαλλιά μετατράπηκε σε σφυροκόπημα του αέ-
585 ίπποι του twin turbo μοτέρ δίνουν το ρα. Ρίχνοντας μια ματιά στο head up display
«παρών» με έναν μπάσο ήχο, που προδια- στο παρμπρίζ, είδαμε πως κινούμασταν με 260
θέτει οδηγό και θεατές για το τι θα ακολου- και κάτι χλμ/ώρα, με την SL να είναι ιδιαίτερα
θήσει. Πιέζοντας περισσότερο το πόδι στο στιβαρή και να παρέχει απόλυτη σιγουριά στον
γκάζι, το γουργουρητό γίνεται πιο θορυβώ- οδηγό της.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-05-22 new.indd 28 3/5/2022 1:02:51 μμ