Page 21 - 6-2022
P. 21
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
εφαρμογής των νέων Σχεδίων Αστικής φωτισμός, διαμόρφωση παρόδιου χώ-
Βιώσιμης Κινητικότητας καθώς και συ- ρου, ορατότητα, συντήρηση οδοστρω-
στηματικών ελέγχων οδικής ασφάλειας μάτων, σήμανσης, στηθαίων ασφαλείας,
του υφιστάμενου οδικού δικτύου και συ- ηλεκτροφωτισμού και βλάστησης, επεμ-
στηματικών επεμβάσεων οδικής ασφά- βάσεις στις ισόπεδες διαβάσεις τρένων)
λειας. Για να γίνουν όμως όλα αυτά, θα
πρέπει να γίνουν οι απαραίτητες παρεμ- Η διαδραστική δικτυακή
βάσεις. πύλη για την υποστήριξη
Οι παρεμβάσεις που αναμέ- της διαβούλευσης
νεται να γίνουν στις πόλεις: Η διαβούλευση υποστηρίζεται από μία
διαδραστική δικτυακή σελίδα (https://
• Ζώνες 30 χλμ./ώρα σε όλες τις κε- www.nrso.ntua.gr/nrss2030/prosklisi-
ντρικές αστικές περιοχές sti-dimosia-diavouleusi/) στην οποία ο
• Δημιουργία κυκλικών κόμβων κάθε πολίτης ή φορέας (Δημόσιες Αρ-
• Επανασχεδιασμός διασταυρώσεων χές, Αυτοδιοίκηση, Δημόσιοι και Ίδι-
• Διαπλάτυνση πεζοδρομίων ωτικοί Οργανισμοί και Επιχειρήσεις,
• Αναβάθμιση οδοστρωμάτων, σήμαν- Επαγγελματίες, Επιστήμονες, Σύλλο-
σης, στηθαίων ασφαλείας, ηλεκτροφωτι- γοι, ΜΚΟ) μπορεί να ενημερώνεται και
σμού, συντήρηση βλάστησης να υποβάλει τις παρατηρήσεις του, τα
• Μέτρα Ήπιας Κυκλοφορίας σχόλια και τις προτάσεις του για το τελι-
• Όριο ταχύτητας 20 χλμ./ώρα έξω από κό προσχέδιο του Εθνικού Στρατηγικού
όλα τα Σχολεία Σχεδίου Οδικής Ασφάλειας. v
• Αναβάθμιση διαβάσεων πεζών
• Δημιουργία υποδομών για κυκλοφο-
ρία ποδηλάτων
Ποιες οι προτάσεις για το
υπεραστικό δίκτυο
Τώρα σε ότι αφορά τα οδικό δίκτυο
εκτός πόλης, εκτός πάντα των αυτοκι-
νητόδρομων, προτείνονται οι παρακάτω
παρεμβάσεις:
• Μείωση ορίων ταχύτητας σε 80 χλμ/
ώρα
• Επανασχεδιασμός χάραξης οδού,
τροποποίηση διατομών, επανασχεδια-
σμός κόμβων, ανισοπεδοποίηση κόμ-
βων, δημιουργία κυκλικών κόμβων
• Βελτιώσεις σε Επικίνδυνες Θέσεις:
S σήμανση, στηθαία ασφαλείας, ηλεκτρο-
21 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-06-22 new.indd 21 2/6/2022 8:43:52 πμ