Page 24 - 6-2022
P. 24
n n n n ΡΕΠΟΡΤΑΖ Αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3
κα δευτερόλεπτα να πάρουμε τον έλεγχο να κινείται αυτόνομα, αλλά το σύστη-
στα χέρια μας. Αλλιώς, το σύστημα ανάβει μα λειτουργεί υπό συγκεκριμένες συν-
τα αλάρμ, προβαίνει σε ακινητοποίηση του θήκες: αυτοκινητόδρομος, χωρίς αλλα-
οχήματος και κάνει τηλεφώνημα έκτακτης γές λωρίδας, χωρίς βροχή, όχι τη νύχτα,
ανάγκης. Πες ότι λιποθυμάς. Χτύπα ξύλο, όχι σε θερμοκρασίες κάτω από τέσσε-
αλλά μπορεί να σε σώσει. ρις βαθμούς. Ούτε σε τούνελ ή υπό-
γεια περάσματα μεγαλύτερα από 50 μέ-
Μην πέσεις για ύπνο. τρα. Οπότε όπως καταλαβαίνετε, αρχικά
Ό οδηγός πρέπει πάντα να είναι τουλάχιστον το Drive Pilot δεν θα χρη-
«έτοιμος να αναλάβει τον σιμοποιείται ούτε συχνά ούτε για πολ-
έλεγχο» λή ώρα. Αυτό διαπιστώσαμε κι εμείς στη
σύντομη δοκιμή μας. Αυτό θα διαπιστώ-
Το Drive Pilot είναι αρκετά εξελιγμένο: νατε κι εσείς αν ζούσατε στη Γερμανία,
το αυτοκίνητο εξετάζει πάνω από 400 δι- όπου με επιπλέον 5.950 και 8.841 ευ-
αφορετικές οδηγικές παραμέτρους για ρώ προσφέρεται για S-Class και EQS
αντίστοιχα. Και είπαμε, είναι νόμιμο: η
Γερμανία είναι η μοναδική ευρωπαϊκή
χώρα στην οποία επιτρέπεται, ενώ εί-
ναι νόμιμο επίσης και σε δυο πολιτείες
των Η.Π.Α. Και μιας που αναφέρουμε τη
νομιμότητα, εδώ είναι και το ζουμί της
υπόθεσης και πάνω εδώ είναι που το νο-
μικό τμήμα της Mercedes δουλεύει υπε-
ρωρίες. Στο πώς θα διατυπωθεί το θέ-
μα νομικά. Ο οδηγός θα πρέπει να είναι
Mercedes EQS με Drive Pilot:
το σύστημα λειτουργεί
μόνο σε
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 24
#e-agora-themata-06-22 new.indd 24 2/6/2022 8:44:10 πμ