Page 28 - 6-2022
P. 28
n n n n ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗ DACIA JOGGER TCe 110
γραμμή παραγωγής στη βασική έκδοση.
Το μοντέλο της δοκιμής μας, στην έκδο-
ση Extreme, κοστίζει παραπάνω, αλλά αξί-
ζει τα λεφτά του: συν τοις άλλοις, προσφέ-
ρει 16άρες ζάντες, πατάκια, διακόσμηση
Ύψος: 925 mm σε χρώμιο, κάμερα οπισθοπορείας, αυτό-
ματο κλιματισμό, πρόσβαση χωρίς κλειδί,
πιο όμορφα καθίσματα και αναδιπλούμε-
να τραπεζάκια στο πίσω μέρος. Και βέβαια
το Dacia Jogger Extreme δείχνει -και εί-
ναι- πιο πλήρες και όμορφο και ελκυστικό.
Μεγ. βάθος: 1.900 mm
Ελχστ. Βάθος: 310-1.080 mm
Χώρους να δουν τα
Πλάτος: 1.005 mm μάτια σου!
Η θέση και το σχέδιο των εμπρός καθισμά-
των προσφέρουν επαρκή πλευρική στήριξη
Σε επίπεδο αποθηκευτικών χώρων τα πάμε μια χαρά: 600 και είναι μια χαρά για το Jogger, αν και το
κιλά η φόρτωση, 1.800 λίτρα η χωρητικότητα
σχήμα τους έχει διαμορφωθεί από αφρό μό-
σότερο βαν, παρά SUV. Το ίδιο ισχύει και νο και δεν «στηρίζεται» σε κάποιο πλαίσιο ή
για τη θέση του οδηγού: το ύψος καθίσμα- δομή. Ωστόσο, ακόμα και το πίσω κάθισμα
τος (59 εκατοστά) είναι πέντε πόντους πιο στηρίζει σωστά τα σώματα των επιβατών στις
χαμηλό από την Mercedes GLB, αλλά και στροφές, αν και ο χώρος για τα πόδια είναι
πέντε πόντους ψηλότερο από το VW Golf. λιγάκι περιορισμένος. Γενικά οι χώροι όμως
ΠΛΌΗΓΗΣΗ είναι κορυφαίοι στην κατηγορία. Τα περιθώ-
Γλιτώστε πε- Διαλέξτε τον σωστό
ρίπου 300 ευ- ρια για τα κεφάλια είναι πολύ μεγάλα και η
ρώ από το εξοπλισμό αίσθηση του χώρου είναι πολύ καλή χάρη
σύστημα πλο- στην ψηλή οροφή. Τα επιπρόσθετα δυο κα-
ήγησης. Το κι- Η βασική έκδοση εξοπλισμού του Jogger θίσματα κοστίζουν επιπλέον 900 ευρώ περί-
νητό σας μπο- μπορεί να λέγεται Essential, αλλά περι- που και μπορούν να αφαιρεθούν, αλλά και
ρεί να κάνει λαμβάνει τα απολύτως… βασικά. Ωστόσο,
αρκετά καλύ- αν δώσετε κάτι παραπάνω, μπορείτε να το να επανατοποθετηθούν χωρίς πολύ κόπο,
τερη δουλειά αναβαθμίσετε στην έκδοση Comfort, που είναι ελαφριά και μανιτζέβελα. Εντάξει, η εί-
και μπορείτε σοδος προς την τρίτη σειρά καθισμάτων δεν
να το συνδέ- σας παρέχει επιπλέον: αρθρωτές μπάρες είναι ό,τι πιο εύκολο, αλλά μόλις τα καταφέ-
σετε με το αυ- οροφής, ηλεκτρικούς εξωτερικούς κα-
τοκίνητο από θρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω, χει- ρεις να χωθείς πίσω, απολαμβάνεις τους δι-
την έκδοση ροκίνητο κλιματισμό, σύστημα υποβοή- αθέσιμους χώρους μια χαρά.
Comfort και θησης παρκαρίσματος, Apple CarPlay και
πάνω Και, πώς πάει το εργαλείο
Android στην οθόνη οκτώ ιντσών, καθώς
και όμορφα διακοσμητικά υφάσματα στις στο δρόμο;
πόρτες και το ταμπλό. Οπότε προβλέπου- Το κουμπί εκκίνησης βρίσκεται περιέρ-
με ότι λίγα αυτοκίνητα θα βγουν από τη γως πολύ μακριά κάτω από το τιμόνι. Όταν
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 28
#e-agora-themata-06-22 new.indd 28 2/6/2022 8:44:34 πμ