Page 63 - 6-2022
P. 63

n ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΗToyota Aygo X



               χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή το νέο                         μα ασφάλειας.
               αυτόματο S-CVT, με την κλιμάκωση του                             Το  νέο  Toyota  Aygo  X  είναι  διαθέσιμο
               να ισορροπεί μεταξύ επιδόσεων και κα-                          σε 7 εκδόσεις με την τιμή εκκίνησης να
               τανάλωσης. Σύμφωνα με την εταιρία, το                          είναι  τα  14.370  ευρώ.  Συγκεκριμένα  οι
               μοντέλο θέλει για το 0-100χλμ/ώρα μό-                          εκδόσεις είναι οι Χ, Χ-Play (14.790) , X-
               λις 14,9 δλ (14,8 με S-CVT) και έχει τελι-                     Style (15.670), X-Pulse (16.420), X-Trend
               κή ταχύτητα 158 χλμ/ώρα (151 με CVT).                          (17.040), X-Envy (17.640) κι η κορυφαία
               Το μικρός βάρος του αμαξώματος, από                            Χ-Limited  (19.860),  με  τις  περισσότερες
               940 -1.015 κιλά, έχει θετικό αντίκτυπο                         να είναι ετοιμοπαράδοτες ή να έχουν ανα-

               και στον τομέα της κατανάλωσης, με τη                          μονή το πολύ έως 3 μήνες, ενώ όλες κα-
               μέση τιμή να κυμαίνεται στα 4,8 (με το                         λύπτονται από 6 χρόνια εργοστασιακή εγ-
               χειροκίνητο κιβώτιο) ή 4,9λτ/100χλμ (με                        γύηση!
               το S-CVT), σύμφωνα πάντα με την εται-
               ρία, ενώ οι εκπομπές CO2 παραμένουν                            Πιο μεγάλο από ποτέ, δεν
               κάτω από τα 111g/Km.                                           ξεφεύγει όμως από τα δεδο-

               Παραμένει ευέλικτο στην                                        μένα της κατηγορίας του

               πόλη, στιβαρό στον αυτοκι-                                       Το  Toyota  Aygo  X  έχει  μεγαλώσει  σε

               νητόδρομο                                                      όλα  τα  σημεία,  αλλά  συνεχίζει  να  μην
                                                                              «κρύβει»  την  κατηγορία  του.  Μπορεί
                 Η ιαπωνική εταιρία διατυμπανίζει ότι το                      να  έχει  μια  πλήρη  σουίτα  συστημάτων

               νέο Toyota Aygo X σχεδιάστηκε με γνώ-                          ασφαλείας,  ψυχαγωγίας  κι  υποβοήθη-
               μονα τις ανάγκες της σύγχρονης αστικής                         σης, να έχει μεγαλώσει σε χώρους, να
               ζωής και το αποδεικνύει από τα πρώτα χι-                       παραμένει ευέλικτο και να είναι πιο στα-
               λιόμετρα που θα κάνεις στο αριστερό κά-                        θερό σε υψηλές ταχύτητες και στροφές,
               θισμα του. Η μικρή ακτίνα στροφής, που                         αλλά τα σκληρά πλαστικά, οι ελάχιστες
               είναι μόλις 4,7 μέτρα, η πολύ καλή ορατό-                      μικροθήκες στο εσωτερικό κι η συναρ-
               τητα κι η ψηλότερη θέση οδήγησης προ-                          μογή που δεν ξεφεύγει από το μέσο όρο
               σφέρουν  την  απαραίτητη  ευελιξία  μέσα                       συνεχίζουν να το κάνουν να θυμίζει αυ-
               στην πόλη, με τις ειδικά TNGA αναρτήσεις                       τοκίνητο  mini  κατηγορίας,  έστω  και  με
               να απορροφούν έντεχνα όλες τις κακοτε-                         crossover περιτύλιγμα. v

               χνίες και τις δυσκολίες που συναντιούνται                      TOYOTA AYGO X 1.0 72PS
               σε αστικό περιβάλλον. Ταυτόχρονα οι με-                           Κινητήρας (κ.εκ./κύλινδροι)   998/3 σε σειρά
               γάλες ζάντες σε συνδυασμό με το στιβαρό                           Καύσιμο                          Βενζίνη
                                                                                                                     72
                                                                                 Ισχύς (ίπποι)
               πλαίσιο  δίνουν  την  απαραίτητη  στιβαρό-                        Ροπή (Nm)                           93
               τητα σε πιο υψηλές ταχύτητες και ανεβά-                           κιβώτιο/μετάδοση   χειροκίνητο 5 σχέσεων /μπροστά
                                                                                                                     ΝΑΙ
               ζουν σε εξαιρετικά επίπεδα την ποιότητα                           Start/Stop                         14,9
                                                                                 0-100 χλμ/ώρα (δλ)
               κύλισης, ενώ περιορίζουν τις γωνίες κλί-                          Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα)          158
               σης.  Τα  φρένα  είναι  αρκετά  καλά  για  το                     Κατανάλωση (λτ/100χλμ)         4,8 (WLTP)

               χαρακτήρα του, με το αρχικό τους δάγκω-                           Εκπομπές C02 (γρ/χλμ)              108
                                                                                 Χώρος αποσκευών (λίτρα)
                                                                                                                    231
               μα να προσφέρουν το απαραίτητο αίσθη-                             Τιμή από                         14.370
  S
                                                   63 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-22 new.indd   63                                                                    2/6/2022   8:47:46 πμ
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68