Page 66 - 6-2022
P. 66
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Ford Fiesta 1,0 Ecoboost 125 PS mHEV Powershift
δίνει απομακρυσμένες εντολές, όπως η
εκκίνηση του κινητήρα (μόνο με το αυτό-
ματο κιβώτιο). Χωροταξικά δεν διαφέρει
από το προ facelift μοντέλο, με το εσω-
τερικό να μπορεί να φιλοξενήσει 4 άτο-
μα χωρίς να χρειάζονται μεγάλες θυσίες
σε γόνατα και κεφάλι. Τρίτο άτομο πίσω
δεν θα βολευτεί εύκολα, λόγω του μι-
κρού πλάτους του καθίσματος. Ο χώρος
αποσκευών αγγίζει τα 311 λίτρα, με το
σχήμα του να είναι πλήρως αξιοποιήσιμο
Το ήπια ρειες και το flat bottom τιμόνι δημιουρ- και το χαμηλό κατώφλι φόρτισης να κά-
υβριδικό γούν ένα πιο «πολεμικό» εσωτερικό και νει την καθημερινότητα πιο εύκολη.
κινητήριο σε προκαλούν να πατήσεις το γκάζι ακό-
σύνολο του μα πιο βαθιά. Στο αυτοκίνητο της δοκι- Ζωηρός ο Ecoboost των
Ford Fiesta
αποτελείται μής μας υπήρχε ο «κλασσικός» πίνακας 125 ίππων, καίει λογικά αν
από τον 1.0 οργάνων με τα αναλογικά όργανα και δεν υπερβάλλεις στο γκάζι
Ecoboost την έγχρωμη οθόνη των 4,2 ιντσών, ενώ
των 125 Το νέο Ford Fiesta παίρνει κίνηση από
ίππων και μια προαιρετικά διατίθεται η νέα προσαρ-
γεννήτρια/ μοζόμενη ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών τον βραβευμένο τρικύλινδρο 1000αρη
μίζα 48V που εκτοξεύει τις δυνατότητες παραμε- Ecoboost κινητήρα των 125 ίππων που συ-
τροποίησης και απεικόνισης πληροφο- νεργάζεται αρμονικά με ένα ήπιο υβριδι-
ριών. Η κεντρική οθόνη στο ταμπλό εί- κό σύστημα με γεννήτρια/μίζα 48V και δίνει
ναι 8 ιντσών και «τρέχει» το λογισμικό extra ώθηση 50Nm στις χαμηλές στροφές,
Ford SYNC3, το οποίο προσφέρει κορυ- εξασφαλίζοντας έως και 20% καλύτερη
φαία συνδεσιμότητα και μέσω εφαρμο- επιτάχυνση. Ταυτόχρονα επιτρέπει στο μο-
γής ο ιδιοκτήτης του μοντέλου μπορεί να ντέλο να τραβάει δυνατά από χαμηλά και
ελέγχει σε real time διάφορες «ζωτικές» να ανεβάζει αβίαστα τη βελόνα του στρο-
ενδείξεις, όπως η στάθμη καυσίμου κι η φόμετρου μέχρι τις «κόκκινες» περιοχές,
διάρκεια ζωής του λαδιού, αλλά και να προσφέροντας ικανοποιητικές επιδόσεις.
Το 0-100χλμ/ώρα θέλει μόλις 9 δλ, το 60-
100χλμ/ώρα 4,9 δλ και το 80-120χλμ/ώρα
6,5 δλ, με τη τελική ταχύτητα να ακουμπά-
ει τα 200χλμ/ώρα. Για να επιτευχθούν αυ-
τά τα νούμερα, το χέρι του βάζει και το αυ-
τόματο κιβώτιο 7 σχέσεων Powershift που
αλλάζει με μαεστρία κι απαλά τις ταχύτητες,
αν και ξινίζει λίγο η μη δυνατότητα «χειροκί-
νητης» επιλογής, αφού δεν υπάρχουν ούτε
Ο χώρος αποσκευών είναι 311 λίτρα,
με το σχήμα του να είναι πλήρως paddles πίσω από το τιμόνι, ούτε το κλασι-
αξιοποιήσιμο κό +/- στο λεβιέ. Το ήπιο υβριδικό σύστημα
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 66
#e-agora-themata-06-22 new.indd 66 2/6/2022 8:48:00 πμ