Page 71 - 6-2022
P. 71

n ΔΟΚΙΜΗ  Honda HR-V e:HEV



                         ετά  από  22  χρόνια  στους  δρό-
                         μους και 3 γενιές, το Honda HR-
               ΜV φαίνεται να έχει ωριμάσει ποι-
               οτικά και τεχνολογικά, θάβοντας ατέλειες
               του παρελθόντος και αφήνοντας πίσω του
               τα τρίθυρα αμαξώματα, τις αμφιλεγόμενες
               αισθητικές ανησυχίες και την έλλειψη τε-
               χνολογίας. Πλέον φέρει ένα από τα καλύ-

               τερα υβριδικά συστήματα, φουτουριστικό
               σχεδιασμό και πατάει γερά στην κατηγο-
               ρία των μικρομεσαίων SUV χάρη στις δι-
               αστάσεις και τους χώρους του. Βρεθήκα-
               με πίσω από το τιμόνι του ολοκαίνουργιου      Μέσα στην πόλη κάψαμε 3,5λτ/100χλμ και σε μεικτές
               Honda HR-V e:HEV και σας το παρουσιά-         συνθήκες 5,5λτ/100χλμ. Εύκολα βάζει κάτω και Plug-in
               ζουμε!                                        μοντέλα

               Δυναμική σχεδίαση με                                           Χώροι για 5 άτομα, μικρό

               coupe αισθητική για το                                         πορτμπαγκάζ, ποιοτικό

               Honda HR-V e:HEV                                               εσωτερικό

                 Όπως προείπαμε, το νέο Honda HR-V εί-                          Η καμπίνα του νέου Honda HR-V δια-

               ναι μεγαλύτερο από τον προκάτοχο του,                          κατέχεται από minimal σχεδιασμό, όπως
               με  το  μήκος  του  να  φτάνει  τα  4,33  μέ-                  μας έχει συνηθίσει η εταιρία τα τελευ-
               τρα  και  το  πλάτος  τα  1,79  μέτρα.  Μόνο                   ταία  χρόνια,  με  τις  καθαρές  κι  ευθείες
               το ύψος του αυτοκινήτου είναι μικρότερο                        γραμμές  να  πρωταγωνιστούν.  Μπορεί
               (κατά 20 χιλιοστά) λόγω του coupe σχε-                         τα  πλαστικά  να  κυμαίνονται  σε  μεγα-
               διασμού, παρόλο που η απόσταση από το                          λύτερο  ποσοστό  σκληρότητας  από  όσο
               έδαφος είναι 10 χιλιοστά αυξημένη. Η μά-                       θα θέλαμε, αλλά είναι ποιοτικά, με πο-
               σκα ακολουθάει το χρωματισμό του αμα-                          λύ καλό φινίρισμα και συναρμογή. Το τι-
               ξώματος, με τις οριζόντιες λωρίδες να ται-                     μόνι  ισορροπεί  μεταξύ  κομψότητας  και
               ριάζουν αισθητικά με τους αιχμηρούς LED                        σπορτίφ στοιχειών, με τις ενσωματωμέ-

               προβολείς και να αναδεικνύουν το μεγά-                         νες λειτουργίες να είναι πλήρεις. Ο ψη-
               λο σήμα της εταιρίας. Οι χειρολαβές των                        φιακός  πίνακας  οργάνων  δείχνει  όλες
               πίσω θυρών είναι «κρυμμένες» στην τρί-                         τις  απαραίτητες  ενδείξεις  στον  οδηγό
               τη κολώνα, ενώ η πλευρική γραμμή που                           και ταυτόχρονα διαθέτει μια προσαρμο-
               ενώνει τα εμπρόσθια με τα πίσω φανάρια,                        σμένη  περιοχή,  όπου  εμφανίζονται  δι-
               τα οποία κερδίζουν τις εντυπώσεις με τον                       άφορες πληροφορίες, όπως οι οδηγίες
               ιδιαίτερο φωτισμό τους, δίνει την εντύπω-                      πλοήγησης, η κατάσταση του υβριδικού

               ση πως το HR-V κινείται ακόμα κι αν είναι                      συστήματος κι αλλά πολλά. Η κεντρική
               σταματημένο.                                                   έγχρωμη οθόνη αφής είναι 9 ιντσών και

  S                                                                                                                      S

                                                   71 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-06-22 new.indd   71                                                                    2/6/2022   8:48:22 πμ
   66   67   68   69   70   71   72   73   74   75   76