Page 73 - 6-2022
P. 73
n ΔΟΚΙΜΗ Honda HR-V e:HEV
μιας κι η χωρητικότητα των 335 λίτρων
που έχει το πορτμπαγκάζ είναι μικρή για
την κατηγορία.
Διαμάντι οικονομίας ο
κινητήρας, ικανοποιητικές
επιδόσεις
Το Honda HR-V είναι διαθέσιμο μόνο
με έναν αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύ-
νολο, που σύμφωνα με την εταιρία εί-
ναι ένα ακόμα βήμα προς τον πλήρη
εξηλεκτρισμό των μοντέλων της. Με τε-
χνογνωσία από F1, το κινητήριο σύστη-
μα αποτελείται από ένα 1.500αρη βεν-
H χωρητικότητα των 335 λίτρων που ζινοκινητήρα που δουλεύει σε κύκλο
έχει το πορτμπαγκάζ είναι μικρή για την Atkinson και δυο ηλεκτροκινητήρες, με
κατηγορία, με το πρακτικό του σχήμα να τη συνολική απόδοση να φτάνει τους
σώνει κάπως την κατάσταση
131 ίππους και τα 253Nm ροπής. Μια
ελέγχου κατάβασης κι ασύρματη φόρτι- «έξυπνη» μονάδα, που δεν μπορεί να
ση είναι μόλις μερικές επιλογές από τον επέμβει ο οδηγός, έχει αναλάβει το έργο
εξοπλισμό που μπορεί να απολαύσει ο επιλογής προγράμματος με στόχο τη μέ-
οδηγός, ενώ από τη βασική έκδοση βρί- γιστη απόδοση με τη χαμηλότερη κατα-
σκουμε το keyless σύστημα και την πλή- νάλωση. Τα διαθέσιμα προγράμματα εί-
ρη σουίτα ασφάλειας κι υποβοήθησης ναι τα εξής: το ΕV Drive, με το όχημα να
Honda Sensing. Πολύ καλή και προσεγ- κινείται αποκλειστικά με την αποθηκευ-
μένη δουλειά έγινε και στον τομέα της μένη ενέργεια, το Hybrid Drive, όπου ο
χωροταξίας, με το πίσω κάθισμα να είναι κινητήρας δίνει ενέργεια στον ηλεκτρο-
30 εκατοστά πιο πίσω από το προηγού- κινητήρα κι από εκεί στέλνεται η ισχύς
μενο μοντέλο, έχοντας σαν αποτέλεσμα στους τροχούς και τέλος το Engine
ο αέρας για τα γόνατα να είναι μεγαλο- Drive, όπου ο βενζινοκινητήρας κινεί
πρεπής. Βέβαια αυτό οφείλεται και στο αποκλειστικά το μοντέλο. Ο οδηγός το
γεγονός ότι όλα τα υβριδικά «συμπρά- μόνο που μπορεί να κάνει είναι να επι-
γκαλα» είναι τοποθετημένα μέσα στο λέξει μεταξύ 3 προγραμμάτων λειτουρ-
πλαίσιο κι η γωνία κλίσης της πλάτης γίας, Eco, Normal και Sport. Σε όλες τις
των καθισμάτων είναι μεγαλύτερη κα- περιπτώσεις, η ισχύς περνάει μέσα από
τά δυο μοίρες. Ταυτόχρονα το σύστη- ένα αυτόματο κιβώτιο eCVT με πλανητι-
μα Magic Seats δίνει αρκετές επιλογές κό μηχανισμό γραναζιών, το οποίο είναι
τροποποίησης του εσωτερικού, αυξάνο- κάπως θορυβώδες στο τέρμα γκάζι. Οι
ντας την πρακτικότητα του μοντέλου κι επιδόσεις του Honda HR-V e:HEV είναι
είναι σωτήριο για ογκώδες αντικείμενα, ικανοποιητικές για το χαρακτήρα του, με
73 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-06-22 new.indd 73 2/6/2022 8:48:29 πμ