Page 14 - 7-2022
P. 14
n n n n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Kia EV4: το νέο ηλεκτρικό αδελφάκι του EV6
Η Kia θα παρουσιάσει το 2024 το νέο της ηλεκτρικό SUV, που τοποθετείται ένα σκαλί κάτω από
το EV6 και θα τα βάλει με τη Mercedes EQA και το Volvo C40 Recharge.
EV6 (2.900 mm) και από το Ioniq 5 (3.000
mm). Το EV4 θα έχει και άλλα κοινά στοι-
χεία με τον μεγάλο του αδερφό. Η γνωστή
μπαταρία του EV6 και του Ioniq θα χωράει
μια χαρά και στο EV4, παρά τις μικρότερές
του διαστάσεις, οπότε περιμένετε μπαταρία
58 kWh, πίσω κίνηση κατά πάσα πιθανότη-
τα και αυτονομία περίπου 400 χιλιομέτρων
Kia αξιοποίησε την πλατφόρμα E- σύμφωνα με το πρότυπο WLTP για το βασι-
GMP, που έχει εξελίξει από κοινού κό μοντέλο. Υπάρχει μάλιστα μεγάλη πιθα-
Η τη Hyundai, για πρώτη φορά με νότητα να χωράνε και οι μπαταρίες του Ioniq
με
το EV6. Είναι συνεπώς λογικό να θελήσει (72,6 kWh) και του EV6 (77,4 kWh), πράγμα
να το ξανακάνει και στο μέλλον με διάφο- που μπορεί να αυξήσει την αυτονομία στα
ρα μοντέλα, για αυτό έχει ήδη κατοχυρώσει 528 χιλιόμετρα, όπως του EV6.
τα ονόματα από το EV1 μέχρι και το EV9. Και
ενώ τα EV7 και EV8 θα είναι λογικά επτα- Και τετρακίνητη έκδοση με
θέσια, πληροφορίες θέλουν τη νοτιοκορεα- 325 άλογα; Γιατί όχι;
τική εταιρεία να ετοιμάζει ήδη ένα SUV μι-
κρότερο από το EV6, ονόματι EV4. Σύμφωνα Σίγουρα τα 170 άλογα που λέγεται ότι θα
με τα σχέδια που κυκλοφορούν, ανεπίσημα αποδίδει το βασικό μοτέρ του Kia EV4 δεν
βέβαια, οι γωνίες του Kia EV4 θα θυμίζουν είναι λίγα, αλλά ποιος δεν θέλει περισσότε-
οπτικά τον μεγαλύτερο αδερφό του, ενώ τα ρα, ειδικά όταν συνοδεύονται από σύστη-
φώτα εμπρός και πίσω θα καταδεικνύουν μα τετρακίνησης; Οπότε, όπως καταλαβαί-
την εταιρική ταυτότητα. νετε, η πιθανότητα τετρακίνητης έκδοσης
με δυο ηλεκτρικά μοτέρ συνολικής ισχύος
Αυτονομία που θα φτάνει τα 325 ίππων δεν είναι καθόλου μικρή. Όσο
528 χιλιόμετρα για τη φόρτιση, το EV4 ως μικρότερο μοντέ-
λο εικάζεται ότι θα χρησιμοποιεί τεχνολο-
Οι διαστάσεις του EV4 λέγεται ότι θα είναι γία 400 Volt, σε αντίθεση με τα Ioniq και EV6
παρόμοιες του Sportage με τα τεσσεράμισι που αξιοποιούν ταχεία φόρτιση 800 Volt, αν
μέτρα μήκος. Λογικά η σχεδιαστική ευελι- και ίσως μια τέτοια κίνηση δεν έχει και πολ-
ξία που προσφέρει η πλατφόρμα E-GMP θα λή λογική, από τη στιγμή που θα χρησιμο-
επιτρέπει καλύτερη χρήση του χώρου, οπό- ποιεί τις ίδιες με αυτά μπαταρίες. Υπομονή
τε αναμένεται οι διαθέσιμοι για τους επιβά- όμως, στο εγγύς μέλλον θα είμαστε σε θέ-
τες χώροι να είναι πιο μεγάλοι. Το EV4 θα ση να επιβεβαιώσουμε ή όχι τις παραπάνω
έχει ελαφρώς κοντύτερο μεταξόνιο από το πληροφορίες. v S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 14
#e-agora-themata-07-22 new.indd 14 5/7/2022 7:38:48 πμ