Page 45 - 7-2022
P. 45

n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Toyota bZ4X



                                                              Αρκετός ο       άνοιξη του 2022 και έπειτα εξοπλίζονται
                                                              χώρος για       με ταχύτερο, τριφασικό AC 11 kW. Όλα τα
                                                              τα γόνατα       bZ4X που θα έρθουν στην Ελλάδα θα δια-
                                                               των πίσω
                                                              επιβατών,       θέτουν τον φορτιστή 11kW.
                                                                ενώ το          Η Toyota υπόσχεται πως και μετά από 10
                                                             πάτωμα είναι     χρόνια ή 1 εκατομμύριο χιλιόμετρα, η χω-
                                                               επίπεδο.       ρητικότητα της μπαταρίας δεν θα έχει «πέ-
                                                               Το πορτ-
                                                             μπαγκάζ έχει     σει» κάτω από το 70%. Η χιλιομετρική τι-
                                                               ωφέλιμο        μή «μεταφράζεται» σε περισσότερες από
                                                               όγκο 452       2.200 επαναφορτίσεις 0-100%.
                                                                 λίτρα
                                                                                Το Toyota bZ4X είναι διαθέσιμο τόσο ως
                 Η  κεντρική  κονσόλα  διαθέτει  τον  πιε-                    προσθιοκίνητο,  με  ηλεκτροκινητήρα  204
               ζοπεριστροφικό  επιλογέα  ταχυτήτων,  και                      ίππων και αυτονομία 516 χλμ, σύμφωνα
               από  κάτω  της  βρίσκεται  ένας  μεγάλος                       με την εταιρεία, όσο και ως τετρακίνητο,
               αποθηκευτικός χώρος, γεγονός που εξα-                          με δύο μοτέρ 109 ίππων, ένα σε κάθε άξο-
               λείφει την ανάγκη για ντουλαπάκι συνο-                         να, με συνολική απόδοση 218 PS.  Η ηλε-
               δηγού.  Σύμφωνα με την εταιρεία, η νέα                         κτρική  εμβέλεια  είναι  κατάτι  μικρότερη,
               πλατφόρμα έδωσε στους σχεδιαστές την                           470 χλμ αναφέρει η Toyota, ενώ το 0-100
               ελευθερία  να  δημιουργήσουν  ένα  αρκε-                       χλμ/ώρα επιτυγχάνεται μέσα σε 6,9 δευ-

               τά ευρύχωρο σύνολο, με επίπεδο πάτωμα                          τερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να είναι
               και αρκετό «αέρα» για τα πόδια και τα κε-                      160 χλμ/ώρα. Η μπαταρία είναι ίδια, ανε-
               φάλια των πίσω, μιας και το εμπρός κάθι-                       ξαρτήτως έκδοσης.
               σμα απέχει 1 μέτρο από το πίσω.                                  Η Toyota χρησιμοποίησε τα e-axles, που
                 Το αμάξωμα έχει μήκος 4,69 μέτρα, λίγο                       συνδυάζουν τον ηλεκτροκινητήρα, το κι-
               μακρύτερο από το Toyota RAV4. Ο χώρος                          βώτιο ταχυτήτων και τον μετατροπέα ρεύ-
               αποσκευών είναι 452 λίτρα.                                     ματος,  βελτιώνοντας  την  απόδοση,  την

               Κινητήρας: Προσθιοκίνητο                                       απόκριση, την αυτονομία και την ευρυχω-
                                                                              ρία στο εσωτερικό.
               με 204 ίππους ή τετρακίνητο

               με 218                                                         Στο δρόμο: Με υψηλή

                 Πηγή ενέργειας είναι μια μπαταρία 71,4                       ποιότητα κύλισης και
               kWh, εξελιγμένη από την Toyota σε συ-                          ευχάριστη αίσθηση
               νεργασία με την Panasonic, με ύψος μό-                           Οδηγήσαμε  το  τετρακίνητο  Toyota  bZ4X

               λις 15 εκατοστά. Η μέγιστη ισχύς φόρτισης                      στα περίχωρα της Κοπεγχάγης. Οι άνθρω-
               είναι 150 kW συνεχούς ρεύματος, με την                         ποι της Toyota ανέφεραν πως είχαν σκοπό
               οποία η διαδικασία φόρτισης έως το 80%                         να κάνουν το μοντέλο ευχάριστο στην οδή-
               ολοκληρώνεται μέσα σε 30 λεπτά.                                γηση, κάτι που μπορούμε να πούμε πως το
                 Τα πρώτα μοντέλα διαθέτουν μονοφασι-                         κατάφεραν. Το τιμόνι είναι όσο σφικτό χρει-
               κό  φορτιστή  εναλλασσόμενου  ρεύματος                         άζεται για να δίνει sport αίσθηση χωρίς να
               6,6 kW, ενώ όσα κατασκευάζονται από την                        κουράζει στην καθημερινότητα και έχει κα-
  S                                                                                                                      S

                                                   45 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   45                                                                    5/7/2022   7:42:26 πμ
   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50