Page 46 - 7-2022
P. 46

n n n                             n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέο Toyota bZ4X



                                                                              να ακούγονται ωραίες, αλλά κάπου «χάνε-
                                                                              ται η μπάλα», ειδικά όταν μιλάμε για μεσαία
                                                                              SUV.
                                                                                Στον αυτοκινητόδρομο, το Toyota bZ4X δι-
                                                                              ακρίνεται για την ήσυχη και ποιοτική του κύ-
                                                                              λιση. Στο εσωτερικό επικρατεί σιγή, αποτέ-
                                                                              λεσμα  της  εξαιρετικής  αεροδυναμικής  και
                                                                              της ηχομόνωσης της καμπίνας.
                                                                                Παρόλο  που  το  αυτοκίνητο  διαθέτει  σύ-

                                                                              στημα ανάκτησης ενέργειας, η επιβράδυν-
                    Το Toyo-     λή πληροφόρηση.                              ση δεν επαρκεί για να ακινητοποιήσει πλή-
               ta bZ4X είναι       Στο  κέντρο  της  πόλης  η  αυτονομία  δεν   ρως το όχημα. Κοινώς, δεν διαθέτει «one
                   διαθέσιμο
                ως προσθιο-      έπεσε κάτω από τα 400 χλμ και παρατηρή-      pedal mode». Σύμφωνα με την εταιρεία, αυ-
                      κίνητο,    σαμε πως η ανάρτηση απορροφά πολύ καλά       τό έγινε προκειμένου το αυτοκίνητο να έχει
                     με έναν     τις κακοτεχνίες και τις ανωμαλίες του δρό-   πιο «γνώριμη» αίσθηση, για να μην ξενίζει
                   ηλεκτρικό
               κινητήρα 204      μου, χωρίς ενοχλητικά «κοπανήματα». Πα-      όσους μεταπηδούν από θερμικά μοντέλα σε
                 ίππων, ή ως     ρόλα αυτά, η ρύθμισή της δεν είναι πολύ      ηλεκτρικά.
                 τετρακίνητο     μαλακή, προκειμένου να ανταποκριθεί στο        Το σύστημα X-mode της τετρακίνητης έκ-
                      με 218     αυξημένο βάρος.
                ίππους και  2                                                 δοσης βελτιώνει την πρόσφυση σε συνθή-
                μοτέρ, όπως        Βγαίνοντας έξω από την πρωτεύουσα, σε      κες εκτός δρόμου, χιονιού ή λάσπης. Χάρη
                    αυτό που     επαρχιακούς δρόμους με στροφές, είδαμε       στις επιλογές «Crawl Control» και «Downhill
                  οδηγήσαμε      πως η «συνταγή» των μηχανικών της Toyota     Assist», ο οδηγός μπορεί να κινηθεί πιο εύ-

                                 κάνει το bZ4X να κρύβει εντέχνως το βάρος    κολα και με ασφάλεια σε «γλιστερές» ανη-
                                 του. Οι κλίσεις είναι περιορισμένες, το τιμό-  φόρες  και  κατηφόρες,  ενώ  το    σύστημα
                                 νι «ακούει» τις εντολές γρήγορα, και η τοπο-  εντοπίζει ποιος τροχός έχει μειωμένη πρό-
                                 θέτηση της μπαταρίας στο πάτωμα συμβάλ-      σφυση και «στέλνει» τη ροπή στον απέναντι.
                                 λει στο χαμηλό κέντρο βάρους, γεγονός που      Στην  Κοπεγχάγη  βρίσκεται  το  Copenhill,
                                 έχει θετικό αντίκτυπο στο κράτημα του αυτο-  μια μονάδα που μετατρέπει τα απόβλητα σε
                                 κινήτου και αυξάνει τα περιθώρια πρόσφυ-

                                 σης.
                                   Οι δύο κινητήρες επιταχύνουν δυνατά και
                                 άμεσα το αυτοκίνητο. Μπορεί τα 218 άλογα
                                 του τετρακίνητου να φαντάζουν «λίγα» σε
                                 σχέση με άλλα μοντέλα που διαθέτουν 300
                                 και 400 ίππους, αλλά ο κ. Hayato Jo, ο B`
                                 αρχιμηχανικός της εταιρείας στην Ίαπωνία,
                                 μας δήλωσε πως έλαβαν υπόψη την κύρια

                                 χρήση στην καθημερινότητα και την ανάγκη  Χάρη στο σύστημα X-mode της
                                 για μέγιστη αυτονομία. Και, κακά τα ψέματα,   τετρακίνητης έκδοσης, το Toyota bZ4X
                                 μπορεί οι γρήγορες επιταχύνσεις και η άμε-   μπορεί να κινηθεί σε απαιτητικές
                                                                              διαδρομές, με τους 2 «χιαστί» τροχούς
                                 ση ροπή που σε κολλάει στο πίσω κάθισμα  στον αέρα
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 46




          #e-agora-themata-07-22 new.indd   46                                                                    5/7/2022   7:42:28 πμ
   41   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51