Page 12 - 8-2022
P. 12
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
ενώ στοιχεία όπως οι έντονα κεκλιμένες έως και 620 χιλιόμετρα με μία φόρτιση,
εμπρός κολώνες, οι «χειρολαβές» αφής αποτέλεσμα του αεροδυναμικού σχεδια-
στις πόρτες που δεν εξέχουν από το αμά- σμού. Δεν γνωρίζουμε ακόμα την ιππο-
ξωμα και έχουν αντικαταστήσει τις παρα- δύναμη του μοντέλου, αλλά αν κρίνουμε
δοσιακές, καθώς και ο εμπρός πρόβολος από τη στρατηγική που έχει ακολουθη-
με την «κλειστή» μάσκα, συμβάλλουν σε θεί στα ID.4 και ID.5, δεν αποκλείεται να
έναν εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπι- δούμε επιλογές με έναν ή δύο κινητή-
σθέλκουσας (Cd), μόλις 0,23. ρες.
Τα κομψά φανάρια εμπρός αλλά και πί-
σω, με ιδιαίτερο κυψελωτό μοτίβο, τα σή- Του χρόνου σε κυκλοφορία,
ματα που φωτίζονται, αλλά και οι ιδιαίτερες θα το δούμε και στην Ευρώ-
ζάντες 22 ιντσών, χαρίζουν το απαραίτητο πη
φουτουριστικό χαρακτήρα στο ηλεκτρικό
sedan μήκους σχεδόν 5 μέτρων, ενώ λε- Η έκδοση παραγωγής του VW ID.Aero
πτομέρειες όπως οι νευρώσεις στο πλαϊ- θα κυκλοφορήσει αρχικά στην αγορά της
νό μέρος του αμαξώματος και η πλευρική Κίνας, το δεύτερο εξάμηνο του 2023, ενώ
γραμμή των παραθύρων ενισχύουν το δυ- αργότερα θα είναι διαθέσιμο και στην Ευ-
ναμισμό. ρώπη αλλά και στις ΗΠΑ. Η VW δηλώ-
νει πως το νέο μοντέλο θα αποτελεί την
Έως 620 χιλιόμετρα αυτο- ηλεκτρική ναυαρχίδα της εταιρείας, ενώ,
νομία με μία φόρτιση σύμφωνα με πληροφορίες, υπάρχει πιθα-
νότητα να δούμε και station wagon έκδο-
Το VW ID.Aero θα βρίσκεται στην κο- ση. Η ευρωπαϊκή παραγωγή θα ξεκινήσει
ρυφή της ηλεκτρικής γκάμας ID. Σύμ- του χρόνου στο εργοστάσιο της VW στο
φωνα με την εταιρεία, η χωρητικότητα Emden της Γερμανίας, με τα πρώτα οχή-
της μπαταρίας είναι 77kWh, και με αυ- ματα να «πατούν» τις ρόδες τους στο δρό-
τή το αυτοκίνητο θα μπορεί να διανύσει μο στις αρχές του 2024. v
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 12