Page 13 - 8-2022
P. 13
n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Αύξηση πωλήσεων η Dacia το πρώτο
6μηνο
Με 277.885
ταξινομήσεις το πρώτο
εξάμηνο του έτους, οι
πωλήσεις της Dacia
αυξήθηκαν κατά 5,9%
σε σχέση με την ίδια
χρονική περίοδο
πέρυσι, σε μία δύσκολη
συγκυρία για την αγορά.
Το Sandero παραμένει 1ο ραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην
στην Ευρώπη στις πωλήσεις αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7%
σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.
λιανικής από το 2017
Καταφέρνοντας μια αύξηση της τάξης Το Duster παραμένει 1ο
του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη SUV στις ευρωπαϊκές πωλή-
χρονιά, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξι- σεις λιανικής από το 2018
νομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από
την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, πα-
ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλ- ρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της
ληλα, η Dacia αύξησε το μερίδιό της κα- αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημέ-
τά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώ- να έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην
ση της αγοράς κατά 14,6%. καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βα-
σιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής /
Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην
επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι
γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφο-
το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθε- ρούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και
ροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊ- στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσί-
κών πωλήσεων λιανικής. Οι συνδυαστικές μου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμο-
πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και νή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυ-
των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυ- πνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός
σίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν νέου μοντέλου αυτοκινήτου, είπε ο Xavier
σχεδόν τις μισές από τις συνολικές πα- Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales &
Operations της βιομηχανίας. v
S
13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ