Page 13 - 8-2022
P. 13

n ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

             Αύξηση πωλήσεων η Dacia το πρώτο




                                                                                                6μηνο





                                                                                                   Με 277.885
                                                                                       ταξινομήσεις το πρώτο

                                                                                        εξάμηνο του έτους, οι
                                                                                          πωλήσεις της Dacia
                                                                                        αυξήθηκαν κατά 5,9%

                                                                                          σε σχέση με την ίδια
                                                                                              χρονική περίοδο

                                                                                      πέρυσι, σε μία δύσκολη
                                                                                     συγκυρία για την αγορά.



        Το Sandero παραμένει 1ο                                        ραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην
        στην Ευρώπη στις πωλήσεις                                      αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7%
                                                                       σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.
        λιανικής από το 2017


          Καταφέρνοντας  μια  αύξηση  της  τάξης                       Το Duster παραμένει 1ο
        του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη                           SUV στις ευρωπαϊκές πωλή-
        χρονιά, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξι-                        σεις λιανικής από το 2018
        νομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από
        την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες                         Η άνοδος των πωλήσεων της Dacia, πα-
        ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλ-                        ρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της
        ληλα, η Dacia αύξησε το μερίδιό της κα-                        αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημέ-
        τά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώ-                        να έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην
        ση της αγοράς κατά 14,6%.                                      καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βα-
                                                                       σιζόμενα  στην  κορυφαία  σχέση  τιμής  /
          Αυτή η επιτυχία της Dacia βασίζεται στην
        επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας                           αξίας  που  προσφέρουν.  Το  γεγονός  ότι
        γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά                         περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφο-
        το 1ο εξάμηνο του έτους, η Dacia σταθε-                        ρούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και
        ροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊ-                           στα  μοντέλα  με  κινητήρα  διπλού  καυσί-
        κών πωλήσεων λιανικής. Οι συνδυαστικές                         μου,  αντικατοπτρίζει  ακριβώς  την  επιμο-
        πωλήσεις του ηλεκτρικού Dacia Sping και                        νή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυ-
        των  μοντέλων  με  κινητήρα  διπλού  καυ-                      πνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός

        σίμου  (βενζίνης  –  υγραερίου),  αφορούν                      νέου μοντέλου αυτοκινήτου, είπε ο Xavier
        σχεδόν  τις  μισές  από  τις  συνολικές  πα-                   Martinet, SVP, Dacia, Marketing, Sales &
                                                                       Operations της βιομηχανίας. v
                                                                                                                  S


                                            13 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18