Page 27 - 8-2022
P. 27

n ΡΕΠΟΡΤΑΖ


        περίπου 300 υπαλλήλους, 100 εκ των
        οποίων  είναι  οδηγοί  δοκιμών.  Μπορεί
        η παραπάνω δήλωση να δείχνει ως δια-

        φημιστικό σλόγκαν, αλλά δεν είναι. Στα
        τέλη της δεκαετίας του 1990 η Daimler
        έβγαλε κάποια μοντέλα, όπως η E-Class
        210 (1995-2002) ή η C-Class Type 203
        (2000-20007),  που  δεν  ανταποκρινό-
        ντουσαν πλήρως στο σήμα με το αστέρι.
        Αργότερα, δώδεκα χρόνια πριν, καθώς
        οι  C-Class  και  οι  E-Class  εκείνου  του
        κόσμου  είχαν  αρχίσει  να  υποκύπτουν
        στη σκουριά και σε άλλα προβλήματα,                            νη διαδρομή σταματώντας στα κόκκινα

        η Mercedes έβγαλε το σλόγκαν «το κα-          Άυτό το          φανάρια – τουλάχιστον δεν έχει να μοι-
                                                      πρωτότυπο
        λύτερο ή τίποτε» και άλλαξαν όλα. Πολ-        έχει γράψει      ράζεται την πίστα με ακόμα 20 αυτοκί-
        λοί  τότε  λοιδόρησαν  τους  Γερμανούς,       πάνω από         νητα, όπως συμβαίνει συχνά.
        αλλά σήμερα κανείς δεν το κάνει, μιας         25.000
                                                      χιλιόμετρα
        και στο Immendingen η Mercedes κά-            στα χέρια        Ο υπολογιστής πίσω κατα-
        νει πολύ σκληρές και απαιτητικές δοκι-        του Simon        γράφει τα πάντα
        μές, ακόμη και με αλμυρό νερό!                Wanner και
                                                      η GLC έχει         «Στο παρελθόν αυτές οι δοκιμές γινό-
        Κάθε βάρδια τη δουλειά                        συμπληρώσει      ντουσαν στην κίνηση της Στουτγάρδης»,
                                                      περίπου
        της                                           2.000.000        λέει.  «Εδώ  όμως  είναι  πιο  άνετα  για
                                                      χιλιόμετρα       εμάς  και  τα  αποτελέσματα  επαληθεύ-
          «Σταμάτα-ξεκίνα και ξανασταμάτα και         στα χέρια        ονται  πιο  εύκολα».  Αν,  για  παράδειγ-
        ξαναξεκίνα και σβήσε το μοτέρ, άναψε          όλων των         μα, το σύστημα αναγνώρισης σήμανσης
                                                      δοκιμαστών
        το μοτέρ, το πολύ με 30 km/h, για ώρες
        και ώρες. Ποιος φυσιολογικός οδηγός                               Ένα ντουζάκι για να φεύγουν οι σκόνες
        το κάνει αυτό;». Ο Simon Wanner οδη-                                από την ταλαιπωρία της Heidestrecke
        γεί την πρωτότυπη GLC και στο κάτω μέ-
        ρος του παρμπρίζ έχει τοποθετήσει ένα

        μικρό ηλεκτρονικό κουτί της Motorola,
        την On Board Unit (OBU). Μέσω αυτής
        ο  31χρονος  δουλεύει  πάνω  στο  πρό-
        γραμμα  που  έχουν  δημιουργήσει  για
        εκείνον  οι  μηχανολόγοι  της  εταιρείας.
        Κάποιες  φορές  καθήκον  του  είναι  να
        χρησιμοποιεί  τα  κουμπιά  που  ανεβο-
        κατεβάζουν τα τζάμια για ώρες, άλλες
        να  ανοιγοκλείνει  το  πορτμπαγκάζ  μέ-
        χρι να λήξει η βάρδιά του. Σήμερα δου-

        λειά του είναι να κάνει μια συγκεκριμέ-                                                                   S

                                            27 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32