Page 29 - 8-2022
P. 29
n ΡΕΠΟΡΤΑΖ
κι αλλιώς, στον καλό δρόμο, όλα τα αυτο- Υπολογιστής
κίνητα αποδίδουν καλά. Στον κακό όμως; στο
Στο Immendingen δουλεύουν σε τρεις πορτμπαγκάζ:
οι
βάρδιες την ημέρα, επτά μέρες την εβδο- μηχανολόγοι
μάδα. Η πρωινή βάρδια διαρκεί από τις έξι παίρνουν τα
δεδομένα
μέχρι τις δύο, μετά ξεκινά η επόμενη και η στο γραφείο
βραδινή βάρδια αρχίζει στις 10. Ανάλογα τους σε
με την ημέρα, ο Wanner και οι συνάδελφοί πραγματικό
του οδηγούν μέχρι και 700 χιλιόμετρα στο χρόνο
οκτάωρό τους. «Μόνο όμως όταν κάνου-
με δοκιμές υψηλών ταχυτήτων», μας λέει,
«αλλιώς κατά μέσον όρο γράφουμε περί-
που 450 χιλιόμετρα».
Και κάθε βάρδια αφορά διαφορετικό αυ-
τοκίνητο. «Θέλουμε οι δοκιμαστές μας να
πατούν όλα τα κουμπιά, να παίζουν με τα
πάντα, να δοκιμάζουν όσες διαθέσιμες
λειτουργίες είναι δυνατόν», λέει το αφε-
ντικό, ο Jager. Και φυσικά καταγράφονται
τα πάντα, συμπεριλαμβανομένων διακο-
πών στα συστήματα υποβοήθησης ή τρι-
ξιμάτων. Γιατί μια Mercedes δεν θα πρέ-
πει να τρίζει, ακόμα και σε πίστα δοκιμής
αντοχής.
Η πίστα είναι βαμμένη όπως
εκείνες του σκι.
Κόκκινο για ταχύτητες
μέχρι 60 km/h, μαύρο
για μέχρι 30 km/h.
Εμείς οδηγούμε στον κόκκινο τομέα, με-
τά σταματάμε, μετά συνεχίζουμε, ξανά και
ξανά, αλλά δεν μας φαίνεται βαρετή δια-
δικασία. Αντίθετα με τον Simon: «πρέπει
να το κάνω για 100 χιλιόμετρα συνεχώς»,
παραπονιέται. «Μακάρι απλά να έπαιρνα
ωραίες, ομοιόμορφες στροφές στο χαλα-
ρό». Αλλά τότε, ποιος θα δοκίμαζε τα αυ- Πάνω από 30 διαφορετικές ανωμαλίες από τσιμέντο –
τοκίνητά μας στα δύσκολα; v κυμαίνονται από χάλια μέχρι εντελώς απαίσιες!
29 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ