Page 34 - 8-2022
P. 34
n n n n ΣΎΓΚΡΙΣΗ ΣΤΑ 11 ΒΗΜΑΤΑ
Peugeot 3008 vs Range Rover Evoque
Εξοπλισμός άνεσης: Πιο πλούσιο την προστασία των επιβατών. Η απόσταση
το Range Rover Evoque (1-7) από το έδαφος, σημαντική μέτρηση για ένα
SUV, είναι επίσης σχεδόν η ίδια μεταξύ των
Ο εξοπλισμός άνεσης παίζει πάντα σημαντι- δύο οχημάτων: 21,9 εκατοστά για το Peugeot
κό ρόλο, ειδικά αν αναφερόμαστε σε αυτοκί- 3008 και 21,2 εκατοστά για το Range Rover
νητα με premium βλέψεις. Αμφότερα τα μο- Evoque.
ντέλα είναι αρκετά πλούσια, με αισθητήρες Το design είναι υποκειμενικό, αλλά αδιαμ-
φωτός-βροχής, cruise control, camera οπι- φισβήτητα τα δύο μοντέλα κερδίζουν τις πα-
σθοπορείας και αυτόματο διζωνικό κλιματι- ραστάσεις όπου και αν βρεθούν. Το Range
σμό ως standard στις βασικές τους εκδόσεις. Rover Evoque με τα μικρά παράθυρα, τον
Όσον αφορά τα στοιχεία εξοπλισμού που «τραβηγμένο» προς τα πίσω εμπρός πρόβο-
έχει το ένα αυτοκίνητο και δεν έχει το άλλο, το λο και τα λεπτά φανάρια μαγνητίζει τα βλέμ-
Peugeot 3008 έχει επιπλέον ψηφιακό πίνακα ματα, ενώ το Peugeot 3008 έχει ως «όπλα»
οργάνων και ψυχόμενο αποθηκευτικό χώρο του τα κάθετα φώτα ημέρας που μοιάζουν με
ανάμεσα στα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού, τους κυνόδοντες του λέοντα, τις ακμές στο
ενώ το Range Rover Evoque διαθέτει δερ- αμάξωμα και τα πίσω φωτιστικά σώματα που
μάτινα θερμαινόμενα καθίσματα με ηλεκτρι- θυμίζουν νυχιές. Το γαλλικό SUV έχει λάβει
κή ρύθμιση, διπλές οθόνες στο infotainment βραβείο για το σχεδιασμό του.
και αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός-πίσω.
Ένα επιπλέον «ατού» του βρετανικού SUV εί- Συμπέρασμα: 1-7 χάνει το
ναι οι ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, έναντι Range Rover Evoque από το
των 17 ιντσών του Peugeot 3008. Peugeot 3008!
Θεωρούμε πιο «πλούσιες» τις παροχές
του Range Rover, και δίνουμε τον πόντο στο Συνοψίζοντας, ο «αγώνας» έληξε με 7-1
Evoque, το οποίο όμως ας μην ξεχνάμε πως υπέρ του Peugeot 3008, με το γαλλικό SUV
είναι και κατά 17.000 ευρώ πιο ακριβό. να «σκοράρει» στην τιμή (με διπλό γκολ από
Στο «ματς» είχαμε και τέσσερις ισοπαλίες, τα αποδυτήρια), την εγγύηση, το δίκτυο εξου-
στο design, στο χώρο για τα γόνατα των πί- σιοδοτημένων συνεργείων, το χώρο απο-
σω, στον εξοπλισμό ασφαλείας και την από- σκευών, την κατανάλωση και την επιτάχυν-
σταση από το έδαφος. Όσον αφορά τη μέτρη- ση, παρά τα λιγότερα άλογα.
ση για τα γόνατα των πίσω, τόσο το Peugeot Ο Βρετανός έβαλε το δικό του
3008 όσο και το Range Rover Evoque προ-
σφέρουν… αυτοκρατορική ευρυχωρία, με γκολ στον εξοπλισμό άνεσης.
το πρώτο να έχει 15,5 εκατοστά διαθέσιμα Τελικά, αξίζει να δώσεις σχεδόν 17.000 ευ-
και το δεύτερο 15,8 εκατοστά. Ο εξοπλισμός ρώ παραπάνω για το Range Rover Evoque, ή
ασφαλείας είναι υπερπλήρης, με τις εταιρεί- έχουμε μια νέα περίπτωση Suzuki Vitara, που
ες να έχουν εφοδιάσει τα αυτοκίνητα με οδη- πια έχει μόνο όνομα και δεν ικανοποιεί τους
γικά βοηθήματα όπως αυτόματο φρενάρι- φίλους της μάρκας; Έχει ανέβει κατακόρυφα
σμα, διατήρηση λωρίδας και προειδοποίηση η Peugeot, ή έχει πέσει η Land Rover μετά
σύγκρουσης, ενώ έχουν 6 αερόσακους για την εξαγορά από την ινδική Tata;
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 34