Page 60 - 8-2022
P. 60
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Lexus UX300e
φυσικοί διακόπτες που υπάρχουν στο
εσωτερικό του Lexus, με τους δυο στο
καπάκι του πίνακα οργάνων να ξεχωρί-
ζουν λόγω θέσης, ενώ ιδιαίτερο είναι
και το χειριστήριο του ηχοσυστήματος
που βρίσκεται μπροστά από το υποβρα-
χιόνιο. Τώρα όσο αφορά τους χώρους,
μάλλον οι πίσω δεν θα αγαπήσουν το
μοντέλο για την ευρυχωρία του, αφού
ο αέρας για τα γόνατα και κεφάλι εί-
ναι περιορισμένος, ειδικά αν οι επιβά-
Ο ψηφιακός πίνακας 7 ιντσών μπορεί να είναι πλούσιος τες ξεπερνάνε το 1,80 σε ύψος. Από την
σε πληροφορίες, αλλά σχεδιαστικά φαίνεται λίγο άλλη τα 367 λίτρα του πορτμπαγκάζ κρί-
ξεπερασμένος
νονται ικανοποιητικά, με το διπλό πάτω-
μα να επιτρέπει την έξυπνη αποθήκευ-
ση των καλωδίων φόρτισης.
Με αυτονομία 300+ χι-
λιομέτρων και δυναμικές
επιδόσεις
Το κινητήριο σύνολο του UX 300e
αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα
απόδοσης 204 ίππων και 300Νm ρο-
πής, με την κίνηση να περνάει αποκλει-
στικά στους μπροστινούς τροχούς μέσω
Ο χειρισμός μιζόμενα από τη βασική έκδοση, με ενός αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης.
της κεντρικής το πολυλειτουργικό δερμάτινο τιμό-
οθόνης Οι επιδόσεις του είναι «καυτές», με το
γίνεται μέσω νι να αναβλύζει μια αίσθηση κύρους. 0-100 χλμ./ώρα να χρειάζεται 7,6 δλ.,
του touch- Ο πλούσιος σε πληροφορίες ψηφιακός το 60-100 3,9 δλ και το 80-120 5,2 δλ,
pad και πίνακας 7 ιντσών, αν κι αλλάζει γραφι-
θέλει χρόνο ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα
προσαρμογής κά ανάλογα το οδηγικό mode, δείχνει 160 χλμ/ώρα. Για να επιτευχθούν αυτά
για να το κάπως φτωχός για τον χαρακτήρα του τα νούμερα, μεγάλο ρόλο παίζει και το
μάθεις καλά μοντέλου, με την κατάσταση να σώζει βάρος του μοντέλου που βρίσκεται στα
η κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών με τις 1.840 κιλά, μόλις 150 παραπάνω από το
μεγάλες δυνατότητες συνδεσιμότητας. αντίστοιχο υβριδικό. H μπαταρία, αερό-
Το «κλου» εδώ είναι ότι δεν είναι αφής, ψυκτης τεχνολογίας, είναι χωρητικότη-
αλλά ελέγχεται μέσω ένα touchpad που τας 54,3 kWh και μπορεί να προσφέρει
βρίσκεται δίπλα από τον επιλογέα τα- πραγματική αυτονομία 300 χιλιομέτρων
χυτήτων, το οποίο όμως θέλει κάμπο- μέσα στην πόλη, με το σύστημα ανά-
σο χρόνο προσαρμογής. Αρκετοί κι οι κτησης ενέργειας να ρυθμίζεται μέσω
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 60