Page 71 - 8-2022
P. 71
n ΔΟΚΙΜΗ Nissan Qashqai 1.3 158ps Hybrid X-Tronic
νούν με ιδιαίτερη σβελτάδα το αμάξωμα
των 1.468 κιλών. Συγκριμένα επιταχύνει
από το 0 στα 100χλμ/ώρα σε 9,3 δλ, ενώ
για το 60-100 χλμ/ώρα και το 80-120 χλμ/
ώρα χρειάζεται μόλις 5,2 δλ και 6,8 δλ,
αντίστοιχα. Η ισχύς στους εμπρός τροχούς
περνάει το εκπληκτικό CVT αυτόματο κι-
βώτιο, Χ-Tronic, το οποίο είναι ίσως το κα-
λύτερο CVT που έχουμε οδηγήσει. Αθό-
ρυβο, ομαλό, χωρίς ανούσια κρατήματα
των στροφών κοντά στον κόφτη και γρή-
Ή έγχρωμη
οθόνη αφής γορες αλλαγές μεταξύ των 7 εικονικών
8 ιντσών σχέσεων, το Χ-Tronic μας έκανε να αναθε-
του info- ωρήσουν την άποψη μας για τα συγκεκρι-
tainment
είναι αρκετά μένου τύπου κιβώτια. Παρά την αυξημένη
ευδιάκριτη ιπποδύναμη και το CVT, η κατανάλωση κυ-
και με άμεση μαίνεται σε λογικά επίπεδα, με τη μέση τι-
απόκριση
μή της να μην ξεπερνάει τα 8 λτ/100 χλμ.
Υψηλό επίπεδο ποιότητας
κύλισης και ευχρηστίας για
το Nissan Qashqai X-Tronic
Η αυτόματη έκδοση του Nissan Qashqai
προσφέρει υψηλό επίπεδο ποιότητας κύλι-
σης κι άνεσης, όπως και η χειροκίνητη. Οι
αναρτήσεις είναι εξαιρετικά ρυθμισμένες
και καταφέρνουν να ομαλοποιούν τις ανω-
μαλίες των ελληνικών δρόμων, ενώ ταυ-
τόχρονα δεν επιτρέπουν στο αμάξωμα να
παίρνει κλίσεις που θα προβληματίσουν
Με 158 ίππους και εκ- τον οδηγό. Το τιμόνι έχει καλή αίσθηση
πληκτικό CVT το Nissan και είναι αρκετά κοφτερό, με το αυτοκίνη-
το να παραμένει ουδέτερο ακόμα και στο
Qashqai όριο. Στην πόλη, το αυτόματο κιβώτιο δίνει
το πλεονέκτημα της ευχρηστίας, με την κα-
Το Nissan Qashqai παίρνει κίνηση από
ένα 1.3αρι υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ λή περιμετρική ορατότητα να διευκολύνει
που συνεργάζεται με ένα ήπια υβριδικό στις καθημερινές μετακινήσεις. Στο αυτο-
σύστημα 12V. Στη συγκεκριμένη έκδοση, κινητόδρομο, το Qashqai πατάει σταθερά,
το κινητήριο σύνολο προσφέρει 158 ίπ- δεν επηρεάζεται από πλευρικούς ανέμους
πους και 270Nm ροπής, νούμερα που κι- κι είναι ευθύβολο, ενώ η ηχομόνωση του S
71 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ