Page 76 - 8-2022
P. 76

n n n                             n ΔΟΚΙΜΗ  Opel Astra 1.2 Τ 130PS AT8



                                                                       διαμορφώσεις  και  πλήρη  πληροφόρη-
                                                                       ση. Η δεύτερη έχει πάρει επ’ ώμου το

                                                                       σύστημα του infotainment, με το λογι-
                                                                       σμικό να είναι αρκετά γρήγορο, αλλά το
                                                                       μενού  κάπως  μπερδεμένο.  Την  κατά-
                                                                       σταση ισορροπούν οι δυνατότητες συν-
                                                                       δεσιμότητας  και  οι  φυσικοί  διακόπτες
                                                                       που  επιτρέπουν  άμεση  πρόσβαση  σε
                                                                       πιο καθημερινές λειτουργίες. Το Head
                                                                       Up Display, με το οποίο εφοδιαζόταν το
                                                                       αυτοκίνητο δοκιμής μας, δεν αναγκάζει
                                                                       τον  οδηγό  να  απομακρύνει  το  βλέμμα

        του  νέου  Οpel  Astra  αντιλαμβάνεσαι        Το λογισμικό     του από το δρόμο, ενώ οι έξυπνα τοπο-

        την αναβάθμιση των υλικών που έχουν           του info-        θετημένες μικροθήκες δίνουν την απα-
                                                      tainment
        χρησιμοποιηθεί. Μαλακά στην πλειοψη-          είναι αρκετά     ραίτητη  πρακτικότητα  στο  μοντέλο.  Το
        φία τους, με καλή συναρμογή κι εξαιρε-        γρήγορο,         πίσω  κάθισμα  μπορεί  να  φιλοξενήσει
        τικό φινίρισμα, ανεβάζουν την αίσθηση         με το μενού      3 ενήλικες, με τον αέρα σε γόνατα και
        πολυτέλειας πάνω από το μέσο όρο της          να είναι         κεφάλι να είναι στο όριο ώστε να μην
                                                      ελαφρώς
        κατηγορίας. Τα καθίσματα έχουν έγκρι-         πολύπλοκο        υπάρχει δυσφορία. Από την άλλη ο χώ-
        ση  από  τον  ΑGR  (γερμανικός  οργανι-                        ρος αποσκευών με το διπλό πάτωμα εί-
        σμός  που  ασχολείται  με  μυοσκελετικά                        ναι αρκετά καλός, αγγίζοντας τα 422 λί-
        προβλήματα) και είναι αρκετά άνετα, με        Ο ψηφιακός       τρα,  με  το  τετραγωνισμένο  σχήμα  του
        του οδηγού να έχει πληθώρα ρυθμίσε-           πίνακας          να είναι εκμεταλλεύσιμο σε κάθε εκα-

        ων, ενώ κατεβαίνει κι αρκετά χαμηλά.          οργάνων          τοστό του.
        Το  σχέδιο  του  τιμονιού  δεν  είναι  κάτι   είναι 10         130 ροπάτοι ίπποι, με κα-
                                                      ιντσών και
        ιδιαίτερο, με την παράσταση να κλέβει         βρίσκεται
        το Pure Panel, που φιλοξενεί δυο οθό-         μέσα στο ίδιο    τανάλωση που δεν ξεφεύ-
        νες  10  ιντσών  κάτω  από  το  ίδιο  πλαί-   πλαίσιο με       γει
        σιο. Η πρώτη λειτουργεί σαν ψηφιακός          την οθόνη          Το  αυτοκίνητο  δοκιμής  μας  εφοδια-
                                                      του infotain-
        πίνακας οργάνων, με αρκετές επιλογές          ment             ζόταν  με  ένα  γνωστό  μας  δίδυμο  από

                                                                       τα  υπόλοιπα  μοντέλα  του  ομίλου,  τον
                                                                       1.2  PureTech  των  130  ίππων  κι  αυτό-
                                                                       ματο  κιβώτιο  8  σχέσεων.  Γνωρίζοντας

                                                                       ήδη  τις  δυνατότητες  του  συγκεκριμέ-
                                                                       νου  συνδυασμού,  απλά  διαπιστώσαμε
                                                                       ότι τα καταφέρνει εξαιρετικά και σε αυ-
                                                                       τό το αμάξωμα. Γεμάτο από χαμηλά, συ-
                                                                       νεχίζει να έχει πλήρες φορτίο μέχρι το
                                                                       τέλος  του  στροφόμετρου,  με  την  από-
                                                                       κριση του γκαζιού να είναι άμεση ακό-
                                                                                                                  S

                                           ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 76
   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81