Page 77 - 8-2022
P. 77

n ΔΟΚΙΜΗ  Opel Astra 1.2 Τ 130PS AT8


        μα και στο eco mode.  Οι επιδόσεις δεν                         ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και το ολο-
        είναι για μετάλλιο, αλλά η επιτάχυνση                          καίνουργιο σύστημα διεύθυνσης έχουν

        από στάση και οι ρεπρίζ είναι «ζωντα-                          συμβάλει  στη  συνολική  αναβάθμιση
        νές», προσφέροντας σβέλτες κι ασφα-                            της οδικής συμπεριφορά του αυτοκινή-
        λείς μετακινήσεις.  H χροιά του βενζι-                         του. Το μοντέλο δεν αντιμετωπίζει κα-
        νοκινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές                           νένα πρόβλημα με τις λακκούβες, εκτός
        είναι κάπως τραχειά και ακούγεται πιο                          αν  μιλάμε  για  συνεχόμενες  εγκάρσιες
        έντονα  από  όσο  θα  θέλαμε,  φαινόμε-                        ανωμαλίες,  και  σε  συνδυασμό  με  την
        νο που εξαλείφεται στο 100% μετά τις                           ικανοποιητική  ηχομόνωση,  τους  μειω-
        1.100 σ.α.λ., όπου επικρατεί μια πολιτι-                       μένους αεροδυναμικούς θορύβους και
        σμένη ηρεμία. Στο τομέα της κατανάλω-                          το στιβαρό πάτημα προσφέρει μια εξαι-
        σης τα πηγαίνει περίφημα, με τη μέση                           ρετική ποιότητα κύλισης. Σε γρήγορους

        τιμή  της  δοκιμής  να  μην  ξεπερνάει  τα                     ρυθμούς και με το sport mode ενεργο-
        7,4 λτ/100 χλμ, χωρίς μάλιστα να έχου-                         ποιημένο, το τιμόνι έχει σωστή κι άμεση
        με περιορίσει στιγμή τη χρήση του κλι-                         πληροφόρηση, ενώ οι κλίσεις είναι σχε-
        ματισμού.                                                      δόν μηδενικές.
                                                                         Στο όριο έχει μια τάση υπερστροφής,
        Ισορροπημένο, με γνώμο-                                        με το πίσω μέρος να ελαφρώνει χωρίς

        να την άνεση και την υψη-                                      όμως να τρομάζει και βέβαια σε περί-

        λή ποιότητα κύλισης                                            πτωση  υπερβολής  τα  ηνία  λαμβάνουν
                                                                       τα  ηλεκτρονικά  βοηθήματα  επαναφέ-
          Το Opel Astra μπορούμε να πούμε ότι                          ροντας την «τάξη». Πολύ καλά τα κατα-
        στο  δρόμο  ακολουθεί  μια  πιο  γαλλική     Ο χώρος           φέρνει και μέσα στην πόλη, όπου ο μι-
        φιλοσοφία,  ισορροπώντας  ανάμεσα  σε        αποσκευών         κρός κύκλος στροφής (10,5 μέτρα) και
                                                     αγγίζει τα 422
        άνεση  και  κράτημα.  Το  στιβαρό  πλαί-     λίτρα, με το      το  αυτόματο  κιβώτιο  προσφέρουν  την

        σιο (14% μεγαλύτερη ακαμψία από την          σχήμα του να      κατάλληλη  ευελιξία,  με  τα  φρένα  να
        προηγούμενη γενιά), το σύστημα αναρ-         είναι άκρως       μην  αντιμετωπίζουν  κανένα  πρόβλημα
                                                     αξιοποιήσιμο
        τήσεων (γόνατα MacPherson εμπρός, ο                            και να ακινητοποιούν το αμάξωμα των
                                                                       1.371  κιλών  από  τα  100  χλμ/  ώρα  σε
                                                                       38,3 μέτρα.

                                                                         Μικρό αγκάθι στην εξαιρετική συνολι-
                                                                       κή του εικόνα είναι η τιμολογιακή πολι-
                                                                       τική της εταιρίας, με τη βασική έκδοση
                                                                       του Opel Astra (110 ίππους-χειροκίνητο
                                                                       6αρι κιβώτιο) να κοστίζει 23.900 ευρώ,
                                                                       ενώ το αυτοκίνητο δοκιμής μας στην έκ-
                                                                       δοση Ultimate φτάνει τα 39.900 ευρώ.
                                                                       Επίσης διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα

                                                                       130 ίππων και Plug-In υβριδικό σύνολο
                                                                       180 ίππων, με τιμή εκκίνησης τα 27.800
                                                                       ευρώ και 41.900 ευρώ αντίστοιχα.
                                                                                                                  S

                                            77 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   72   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82