Page 77 - 8-2022
P. 77
n ΔΟΚΙΜΗ Opel Astra 1.2 Τ 130PS AT8
μα και στο eco mode. Οι επιδόσεις δεν ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και το ολο-
είναι για μετάλλιο, αλλά η επιτάχυνση καίνουργιο σύστημα διεύθυνσης έχουν
από στάση και οι ρεπρίζ είναι «ζωντα- συμβάλει στη συνολική αναβάθμιση
νές», προσφέροντας σβέλτες κι ασφα- της οδικής συμπεριφορά του αυτοκινή-
λείς μετακινήσεις. H χροιά του βενζι- του. Το μοντέλο δεν αντιμετωπίζει κα-
νοκινητήρα στις πολύ χαμηλές στροφές νένα πρόβλημα με τις λακκούβες, εκτός
είναι κάπως τραχειά και ακούγεται πιο αν μιλάμε για συνεχόμενες εγκάρσιες
έντονα από όσο θα θέλαμε, φαινόμε- ανωμαλίες, και σε συνδυασμό με την
νο που εξαλείφεται στο 100% μετά τις ικανοποιητική ηχομόνωση, τους μειω-
1.100 σ.α.λ., όπου επικρατεί μια πολιτι- μένους αεροδυναμικούς θορύβους και
σμένη ηρεμία. Στο τομέα της κατανάλω- το στιβαρό πάτημα προσφέρει μια εξαι-
σης τα πηγαίνει περίφημα, με τη μέση ρετική ποιότητα κύλισης. Σε γρήγορους
τιμή της δοκιμής να μην ξεπερνάει τα ρυθμούς και με το sport mode ενεργο-
7,4 λτ/100 χλμ, χωρίς μάλιστα να έχου- ποιημένο, το τιμόνι έχει σωστή κι άμεση
με περιορίσει στιγμή τη χρήση του κλι- πληροφόρηση, ενώ οι κλίσεις είναι σχε-
ματισμού. δόν μηδενικές.
Στο όριο έχει μια τάση υπερστροφής,
Ισορροπημένο, με γνώμο- με το πίσω μέρος να ελαφρώνει χωρίς
να την άνεση και την υψη- όμως να τρομάζει και βέβαια σε περί-
λή ποιότητα κύλισης πτωση υπερβολής τα ηνία λαμβάνουν
τα ηλεκτρονικά βοηθήματα επαναφέ-
Το Opel Astra μπορούμε να πούμε ότι ροντας την «τάξη». Πολύ καλά τα κατα-
στο δρόμο ακολουθεί μια πιο γαλλική Ο χώρος φέρνει και μέσα στην πόλη, όπου ο μι-
φιλοσοφία, ισορροπώντας ανάμεσα σε αποσκευών κρός κύκλος στροφής (10,5 μέτρα) και
αγγίζει τα 422
άνεση και κράτημα. Το στιβαρό πλαί- λίτρα, με το το αυτόματο κιβώτιο προσφέρουν την
σιο (14% μεγαλύτερη ακαμψία από την σχήμα του να κατάλληλη ευελιξία, με τα φρένα να
προηγούμενη γενιά), το σύστημα αναρ- είναι άκρως μην αντιμετωπίζουν κανένα πρόβλημα
αξιοποιήσιμο
τήσεων (γόνατα MacPherson εμπρός, ο και να ακινητοποιούν το αμάξωμα των
1.371 κιλών από τα 100 χλμ/ ώρα σε
38,3 μέτρα.
Μικρό αγκάθι στην εξαιρετική συνολι-
κή του εικόνα είναι η τιμολογιακή πολι-
τική της εταιρίας, με τη βασική έκδοση
του Opel Astra (110 ίππους-χειροκίνητο
6αρι κιβώτιο) να κοστίζει 23.900 ευρώ,
ενώ το αυτοκίνητο δοκιμής μας στην έκ-
δοση Ultimate φτάνει τα 39.900 ευρώ.
Επίσης διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα
130 ίππων και Plug-In υβριδικό σύνολο
180 ίππων, με τιμή εκκίνησης τα 27.800
ευρώ και 41.900 ευρώ αντίστοιχα.
S
77 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ