Page 82 - 8-2022
P. 82
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Peugeot 2008 1.2 PureTech 130 PS EAT8
Ισορροπεί μεταξύ άνεση
και κρατήματος το Peugeot
2008
Το Peugeot 2008 είναι ένα μοντέλο
που θα ικανοποιήσει τόσο αυτούς που
ψάχνουν την άνεση, όσο και τους οδη-
γούς που θέλουν να βυθίζουν το γκάζι
στο πάτωμα και να χωθούν πιο σβέλτα σε
στροφές. Σε χαλαρούς ρυθμούς χαρίζει
ήρεμα χιλιόμετρα, με τις αναρτήσεις να
μην προβληματίζονται στην απορρόφη-
ση των κακοτεχνιών και την ηχομόνωση
Ο κινητήρας Ροπάτο από χαμηλά, με να κρατάει έξω τους θορύβους. Μάλι-
αποδίδει στα σε ανοιχτό δρόμο και σε συνδυασμό
130 ίππους καλές ρεπρίζ και εκπληκτι- με τα συστήματα υποβοήθησης, το αυτο-
και 230Nm κίνητο ουσιαστικά πάει «μόνο» του, κά-
ροπής, με τη κό κιβώτιο
μέση τιμή της Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας φορά- νοντας τα ταξίδια απόλαυση. Τα μεγάλα
κατανάλωσης παράθυρα που επιτρέπουν καλή περι-
να κυμαίνεται ει τον 1.200αρη turbo βενζινοκινητήρα φερειακή ορατότητα κι η ευχρηστία του
στα 7,8 PureTech στην έκδοση των 130 ίππων αυτόματου κιβώτιο διευκολύνουν τις δι-
λτ/100χλμ. και των 230Νm ροπής. Η δύναμη εμφα- αδρομές μέσα στην πόλη, με τους αισθη-
νίζεται από χαμηλά και συνεχίζει μέχρι τήρες και την πίσω κάμερα να κάνουν το
τους κόφτες, με το μοτέρ να είναι ορε- παρκάρισμα εύκολη υπόθεση. Αν ο οδη-
ξάτο όποια στιγμή το ζητήσει ο οδηγός. γός έχει όρεξη για να ανεβάσει χιλιόμε-
Το δικό του «λιθαράκι» στην πολιτισμένη τρα και να το πιέσει σε στροφές, το μόνο
λειτουργία και την άμεση απόκριση του που πρέπει να κάνει είναι να επιλέξει το
κινητήρα βάζει το 8τάχυτο αυτόματο κι- sport mode. Το τιμόνι αποκτάει μια πιο
βώτιο ΕΑΤ8 της Aisin, που διαθέτει με- βαριά αλλά καλύτερη αίσθηση, η από-
τατροπέα ροπής και καταφέρνει να δια- κριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση κι
χειριστεί τα αναίτια ανεβοκατεβάσματα οι ταχύτητες αρχίζουν να αλλάζουν σχε-
σε εκπληκτικό βαθμό. Οι επιδόσεις του δόν αστραπιαία, επιτρέποντας στον αυ-
Peugeot 2008 είναι αρκετά ικανοποιητι- τοκίνητο να μπει με αυτοπεποίθηση στις
κές, με το 0-100χλμ/ώρα να έρχεται κά- καμπές του δρόμου. Η υποστροφή αργεί
τω από 10 δλ, ενώ οι ρεπρίζ επιτρέπουν να κάνει την εμφάνιση της, με τη συμπε-
ασφαλείς προσπεράσεις. Στο τομέα της ριφορά του 2008 να παραμένει προβλέ-
κατανάλωσης, ο οδηγός θα πρέπει να εί- ψιμη ακόμα και στο όριο. Τα ηλεκτρικά
ναι αρκετά φειδωλός με το γκάζι και να βοηθήματα είναι πάντα έτοιμα για να φέ-
έχει μόνιμα επιλεγμένο το eco mode για ρουν στη σωστή γραμμή το SUV, ενώ τα
να δει τη μέση τιμής της να κατεβαίνει πολύ καλά φρένα θα το ακινητοποιή-
κάτω από τα 7,8 λτ/100χλμ.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 82