Page 89 - 8-2022
P. 89

n ΔΟΚΙΜΗ  Toyota Aygo X CVT


                                                                       Με τον γνωστό 1000αρη

                                                                       ατμοσφαιρικό κινητήρα για

                                                                       αρχή, περιμένουμε εκπλήξεις

                                                                       στο μέλλον

                                                                         Το Toyota Aygo X εφοδιάζεται με τον 3κύ-
                                                                       λινδρο κινητήρα 1 λίτρου του προγενέστερου
                                                                       μοντέλου, που έχει δεχτεί τις κατάλληλες τρο-
                                                                       ποποιήσεις ώστε να εναρμονιστεί με τις αυ-

                                                                       στηρές  προδιαγραφές  Euro6D.  H  απόδοση
                                                                       του φτάνει τους 72 ίππους και τα 93Νm ρο-
                                                                       πής, ενώ στο αυτοκίνητο δοκιμής μας συνερ-
                                                                       γαζόταν με το νέο αυτόματο σασμάν S-CVT.
                                                                       Το συγκεκριμένο κιβώτιο είναι άμεσο και με

        αποτελείται από αναλογικό ταχύμετρο, ψη-      Ο ατμο-          καλή απόκριση, ενώ οι 7 εικονικές του σχέ-
        φιακό στροφόμετρο και μια οθόνη πληρο-        σφαιρικός        σεις ενισχύουν την αίσθηση του, με το θόρυ-
        φοριών. Η οθόνη αφής του infotainment         1.000αρης        βο όμως στο τέρμα γκάζι να είναι αρκετός. Οι
                                                      κινητήρας
        9 ιντσών (7 στη βασική) τρέχει το καινούρ-    αποδίδει         επιδόσεις δεν είναι το ατού του, αλλά στο το-
        γιο λογισμικό της Toyota και δέχεται over-    72 ίππους        μέα της κατανάλωσης τα πάει ιδιαιτέρως κα-
        the-air ανανεώσεις, ενώ προσφέρει ασύρ-       και 93Νm         λά και παραμένει στα 5,5λτ/100 χλμ, με τους
                                                      ροπής, με την
        ματη  συνδεσιμότητα  (Android  Auto  και      κατανάλωση       χαμηλούς ρύπους να απαλλάσσουν το μοντέ-

        Apple CarPlay) και Cloud σύστημα πλοή-        να παραμένει     λο από τέλη και να του δίνουν green pass για
        γησης. Στη τεχνολογική ομπρέλα του μο-        στα 5,5          το Δακτύλιο.
                                                      λτ/100χλμ.
        ντέλου προσθέστε και την εφαρμογή ΜyT,                          Παραμένει ευέλικτο στην
        μέσω της οποίας ο ιδιοκτήτης μπορεί να
        συνδέσει το κινητό του με το αυτοκίνητο                        πόλη, στιβαρό στον αυτοκινη-
        και να χειρίζεται απομακρυσμένα διάφο-                         τόδρομο
        ρες λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός ή να                         Στο δρόμο το Toyota Aygo X έχει κρατήσει
        βλέπει στατιστικά στοιχεία. Πολύ καλό και                      τα προτερήματα των προγόνων του και ταυ-
        το ηχοσύστημα της JBL που συναντάμε σε                         τόχρονα  έχει  προσθέσει  στοιχεία  μεγαλύ-
        πιο πλούσιες εκδόσεις. Οι πίσω πόρτες, αν                      τερων αυτοκινήτων. Συνεχίζει να είναι ευέ-

        και δεν ανοίγουν αρκετά, προσφέρουν εύ-                        λικτο, με μικρό κύκλο στροφής (9,7 μέτρα),
        κολη πρόσβαση στο κάθισμα, με το αυξη-                         εύχρηστο λόγω του αυτόματου κιβωτίου και
        μένο  μεταξόνιο  να  δίνει  λίγο  περισσότε-                   να χωράει σχεδόν παντού, με τη στάνταρ κά-
        ρο αέρα στα γόνατα των επιβατών. Βέβαια                        μερα οπισθοπορείας και την καλή ορατότητα
        θα θέλαμε τα πίσω παράθυρα να ανοίγουν                         λόγω ψηλότερης θέσης, όπως αναφέραμε,
        κανονικά κι όχι με μάνταλο. Πολύ καλός                         να κάνουν ακόμα πιο εύκολη την καθημερι-
        είναι ο χώρος αποσκευών που αγγίζει τα                         νότητα του οδηγού. Οι αναρτήσεις, παρά τις
        231 λίτρα, 60 περισσότερα σε σχέση με                          18αρες  ζάντες  του  μοντέλου  δοκιμής  μας,

        την προηγούμενη γενιά.                                         απορροφούν με μαεστρία τις κακοτεχνίες του  S


                                            89 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   84   85   86   87   88   89   90   91   92   93   94