Page 93 - 8-2022
P. 93

n ΔΟΚΙΜΗ  Volvo C40 Recharge P8 AWD 408ps


                                                                       και το 80-120χλμ/ώρα 2,8 δλ, ενώ η τελική
                                                                       του  περιορίζεται  ηλεκτρονικά  στα  180χλμ/

                                                                       ώρα. Για να κερδηθούν περισσότερα χιλιόμε-
                                                                       τρα στο τομέα της αυτονομίας, το μοντέλο κα-
                                                                       τά κύριο λόγο δουλεύει σαν μπροστοκίνητο,
                                                                       με τον δεύτερο μοτέρ να παρεμβαίνει όταν το
                                                                       απαιτούν οι καταστάσεις, χωρίς όμως να γί-
                                                                       νεται αντιληπτό από τον οδηγό. Ακόμα κι έτσι
                                                                       όμως τα 420 χλμ που υπόσχεται η εταιρία,
                                                                       μοιάζουν όνειρο θερινής νυκτός, μιας κι η μέ-
                          Ο χώρος του πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 414       ση κατανάλωση αγγίζει τα 27,5kWh/100χλμ,
                          λίτρα, ενώ κάτω από το καπό υπάρχει          που μεταφράζεται περίπου σε 340 χλμ αυ-
                          ένας επιπλέον χώρος 31 λίτρων
                                                                       τονομία. Το Volvo XC40 μπορεί να συνδεθεί
                                                                       μέχρι και σε 150αρι ταχυφορτιστή, επιτρέπο-
                                                                       ντας στην μπαταρία να φτάσει από το 10 στο
                                                                       80% σε 40 λεπτά, ενώ σε 11αρι Wallbox θα
                                                                       χρειαστεί περίπου 8 ώρες για να ένα γέμισμα.

                                                                       Δυναμικό στο δρόμο, με off-

                                                                       road mode κι υψηλή ποιότητα

                                                                       κύλισης

                                                                         Το ηλεκτρικό Volvo XC40 δεν ξεχνάει τις ρί-

                          λος ένας επιπλέον χώρος αποθήκευσης 31       ζες του και σαν κύριο σκοπό έχει την άνεση
                          λίτρων υπάρχει κάτω από καπό, ικανός να φι-  των επιβατών και την υψηλή ποιότητα κύλι-
                          λοξενήσει τα καλώδια φόρτισης και το κιτ επι-  σης. Αν και το σύστημα αναρτήσεων έχει σφι-
                          σκευής ελαστικού.                            χτή ρύθμιση για να διαχειριστεί το βάρος των
                                                                       2.188 κιλών, δεν κουράζει στο δρόμο κι αντι-
                          Σοκαριστικά γρήγορο, με αυ-                  μετωπίζει με επιτυχία τις κακοτεχνίες της ελ-

                          τονομία όμως που δεν ξεπερ-                  ληνικής ασφάλτου. Το τιμόνι είναι ελαφρώς

                          νάει τα 350 χλμ                              βαρύ και κόβει λιγότερο από όσο θα θέλαμε
                                                                       μέσα στην πόλη, αλλά οι «μαζεμένες» διαστά-
                            Το Volvo XC40 της δοκιμής μας φοράει 2  σεις του (4,43μ x 1,86μ x 1,65μ) ισορροπούν
                          ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη, ένα σε  την κατάσταση. Βολικό και το ρυθμιζόμενο σύ-
                          κάθε  άξονα,  που  αποδίδουν  συνολικά  408  στημα One Pedal Mode που εκτός από μεγα-

                          ίππους και 660Νm ροπής, ενώ μια μπαταρία  λύτερη  ανάκτηση  ενέργειας,  προσφέρει  και
                          78kWh είναι υπεύθυνη για τη δέσμευση του  μειωμένη χρήση του φρένου.  Σε ανοιχτούς
                          ρεύματος. Στο τομέα των επιδόσεων είναι από  δρόμους είναι αρκετά σταθερό και «καταβρο-
                          τα γρηγορότερα ηλεκτρικά SUV που παίζουν  χθίζει» τα χιλιόμετρα με σχετική ευκολία, αλ-
                          στην αγορά, με το 0-100 χλμ/ώρα να χρειά- λά οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι λίγο περισ-
                          ζεται μόλις 4,9 δλ, το 60-100χλμ/ώρα 2,2 δλ  σότεροι από όσο αρμόζουν σε ένα αυτοκίνητο
                                                                                                                  S


                                            93 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
   88   89   90   91   92   93   94   95   96   97   98