Page 96 - 8-2022
P. 96

n n n                                 n ΔΟΚΙΜΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΎ

                               Peugeot 3008 2.0 BlueHdi 180ps 2017 (2η γενιά)
                                                                                                   Μπορεί το
                                                                                                   οδόμετρο να
                                                                                                   λέει 100.000+
                                                                                                   χιλιάδες
                                                                                                   χιλιόμετρα
                                                                                                   αλλά ο
                                                                                                   πετρελαιο-
                                                                                                   κινητήρας
                                                                                                   συνεχίζει να
                                                                                                   επιταχύνει
                                                                                                   ομαλά, με την
                                                                                                   κατανάλωση
                                                                                                   να παραμένει
                                                                                                   στα
        κι άμμο. Η τιμή του σαν καινούργιο ξεκινού- (Driver Attention Alert), σύστημα αυτόματης    8,5λτ/100χλμ

        σε από τα 46.900 ευρώ και ο βασικός εξο- εναλλαγής  μεσαίας-μεγάλης  σκάλας  προ-
        πλισμός  ήταν  υπερπλήρης.  Συγκεκριμένα  βολέων (High Beam Assist), αυτόματο διζω-
        το μοντέλο της δοκιμής μας εξοπλίζεται με  νικό κλιματισμό και πολλά ακόμα! Επιπλέον
        εμπρός προβολείς «PEUGEOT FULL LED»  το 3008 που είχαμε στην κατοχή μας εφοδι-
        με φωτεινή υπογραφή, προβολείς ομίχλης  άζεται με θερμαινόμενα δερμάτινα ηλεκτρι-
        LED με λειτουργία cornering, φώτα LED πί- κά  ρυθμιζόμενα  καθίσματα  με  λειτουργία
        σω,  ηλεκτρικά  αναδιπλούμενους  εξωτερι- μασάζ και ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη,

        κούς καθρέπτες με φωτισμό υποδοχής LED,  paddles αλλαγή ταχυτήτων, 18αρες ζάντες
        μπάρες οροφής αλουμινίου, σύστημα εισό- και πόρτα αποσκευών ελεγχόμενη με αισθη-
        δου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, LED φωτι- τήρα. Συνολικά με τα extra η αρχική αξία του
        σμός υποδοχής στους εξωτερικούς καθρέ- μοντέλου ξεπερνούσε τα 50.000 ευρώ. Το
        πτες, ψηφιακό πίνακα 12,3 ιντσών, σύστημα  3008 2ης γενιάς είναι αρκετά ευρύχωρο με
        3D Nagivation με οθόνη αφής 8,0 ιντσών με  αρκετές μικροθήκες στην καμπίνα που ανε-
        λειτουργία Mirror Screen triple play, αισθη- βάζουν την πρακτικότητα του μοντέλου, ενώ
        τήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω και  τα πίσω καθίσματα μπορούν να φιλοξενή-
        κάμερα οπισθοπορείας 180°, φωτισμό LED  σουν άνετα 3 ενήλικες επιβάτες, με αρκετό
        στους αποθηκευτικούς χώρους και τον χώ- αέρα σε γόνατα και κεφάλι ή 3 παιδικά κα-

        ρο αποσκευών, επένδυση καθισμάτων από  θισματάκια. Ο αποθηκευτικός χώρος αγγί-
        TEP & Alcantara® Mistral, αυτόματο φρε- ζει τα 520 λίτρα, νούμερο ικανό να καλύψει
        νάρισμα  έκτακτης  ανάγκης  (Active  Safety  σχεδόν όλες τις ανάγκες μιας πενταμελούς
        Brake), προειδοποίηση για τήρηση διαστή- οικογένειας. Όσο αφορά το κινητήρα, όπως
        ματος μεταξύ οχημάτων & κίνδυνο σύγκρου- προείπαμε, είναι 2.000 κυβικά, καίει πετρέ-
        σης (Distance Alert), ενεργό σύστημα προ- λαιο και αποδίδει 181 ίππους με 400Nm ρο-
        ειδοποίησης  για  ακούσια  αλλαγή  λωρίδας  πής, ενώ συνεργάζεται αποκλειστικά με αυ-
        κυκλοφορίας, με επαναφορά (Active Lane  τόματο κιβώτιο 8 σχέσεων, το οποίο στέλνει

        Departure Warning), ενεργό σύστημα ελέγ- την ισχύ μόνο στους εμπρός τροχούς. Τη θέ-
        χου γωνίας χωρίς ορατότητα (Active Blind  ση της τετρακίνησης είχε πάρει το σύστη-
        Spot  Monitoring  System),  ενεργό  σύστη- μα Advanced Grip Control που ρυθμίζει τον
        μα ανίχνευσης έλλειψης προσοχής οδηγού  έλεγχο της πρόσφυσης μέσω του περιστρο-                           S


                                           ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΆ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 96
   91   92   93   94   95   96   97   98   99   100