Page 44 - 1-9-22
P. 44

n n n                            n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ NISSAN JUKE HYBRID



                      Με μια
                  ματιά είναι
                 δύσκολο να
                  ξεχωρίσεις
                την υβριδική
                 έκδοση από
                   εκείνη με
                τον κινητήρα
                 εσωτερικής
                καύσης. Από
                   εμφάνιση
                 τα πάμε μια
                χαρά πάντως













                                 αυτά προσθέτουμε ακόμα 49 ίππους και  σπαθήσουμε και πολύ να περιοριστούμε.
                                 205 Nm και κάπως έτσι η συνολική ισχύς  Και όχι μόνο αυτό, αλλά το Juke Hybrid
                                 φτάνει τους 143 ίππους, 25% περίπου πε- έχει το 0-100 km/h σε 10,1 δεύτερα, δη-
                                 ρισσότερους από όσους αποδίδει η καθα- λαδή είναι 1,7 δευτερόλεπτα πιο γρήγορο
                                 ρά βενζινοκίνητη έκδοση. Καλά τα λόγια  από την βενζινοκίνητη έκδοση. Είναι βέ-
                                 βέβαια, αλλά ας δούμε τι κάνει και στην  βαια προφανές ότι το υβριδικό Juke δεν
                                 πράξη το αυτοκίνητο.                         είναι φτιαγμένο για τους μεγάλους αυτοκι-

                    ΠΡΩΤΗ        Μεγαλύτερη απόδοση                           νητόδρομους. Όχι, δεν θα κάνει πίσω όταν
                  ΕΝΤΥΠΩΣΗ                                                    πρόκειται να καλύψει μεγάλες αποστάσεις
                                 σημαίνει και μεγαλύτερη                      στην  εθνική,  αλλά  ο  βενζινοκινητήρας

                                 κατανάλωση;                                  ακούγεται αρκετά στο εσωτερικό όταν τον
                                                                              πιέσεις για περισσότερα γκάζια. Επίσης οι
                  Τι μας άρεσε     Μονολεκτικά, όχι. Το σύστημα αποδίδει      αλλαγές του κιβωτίου παράγουν έναν μη-
                   και τι όχι    143 άλογα, αλλά βλέπουμε με ευχαρίστη-       χανικό μεταλλικό ήχο.

                                 ση ότι η κατανάλωση δεν αυξάνεται. Από
                 3km Μας αρέσει                                                 Αισθητικά,  το  Nissan  Juke  Hybrid  έχει
                το εσωτερικό. Λει-  τη Nissan μάς λένε πως η υβριδική έκδο-   ελάχιστες διαφορές από το καθαρά βενζι-
                τουργικό και όμορ-
                      φο.        ση  είναι  κατά  40%  πιο  οικονομική  στην   νοκίνητο μοντέλο. Μικρές διαφορές προ-
                56 km Ό υπολογι-  πόλη και κατά 20% σε μικτό κύκλο οδήγη-     δίδουν την υβριδική φύση του, όπως τα
                στής του αυτοκινή-
                του δεν λέει ψέμα-  σης. Πιο συγκεκριμένα, μιλάνε για κατανά-  σχετικά σήματα, το νέο λογότυπο, η ελα-
                 τα: οικονομικό σε   λωση της τάξης των πέντε λίτρων ανά 100   φρώς  τροποποιημένη  γρίλια  εμπρός  και
                κατανάλωση χωρίς
                   αμφιβολία     χιλιόμετρα μικτής πορείας. Εμείς που στην    κάποιες  αλλαγές  στους  προφυλακτήρες.
                117 km Σπουδαία   πρώτη μας δοκιμή κινηθήκαμε σε επαρχι-      Α,  υπάρχουν  και  νέες  ζάντες  17  και  19
                 καθίσματα, δεν   ακούς δρόμους χωρίς καθόλου κίνηση, εί-
                κουράζουν ακόμα                                               ιντσών, σε διχρωμία. Όμορφιές. Το εσω-
                και σε μεγαλύτερες   δαμε στο τέλος την κατανάλωση να πέφτει   τερικό διαθέτει ταιριαστά υλικά, τοποθετη-
                   διαδρομές.
                                 στα 4,7 λίτρα – και μάλιστα χωρίς να προ-
                                                                                                                         S
                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-09-22 new.indd   44                                                                    2/9/2022   3:18:55 μμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49