Page 46 - 1-9-22
P. 46
n n n n ΠΡΩΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ NISSAN JUKE HYBRID
μένα με μαστοριά και τα καθίσματα είναι διαθέσιμο χώρο για τις αποσκευές κατά
άνετα και δεν ενοχλούν καθόλου, ακό- 68 λίτρα, στα 354 λίτρα συνολικά (χωρίς
μα και μετά την κάλυψη αρκετών χιλιομέ- να πέσουν τα πίσω καθίσματα). Αυτό και
τρων. Στο πίσω μέρος ο χώρος είναι αρκε- τίποτε άλλο.v
τός ακόμα και για μεγαλόσωμους επιβάτες NISSAN JUKE HYBRID
και το μοναδικό κακό που βρήκαμε είναι Κινητήρας τετρακύλινδρος + ηλεκτροκινητήρας
ότι η προσθήκη της μπαταρίας μειώνει τον Χωρητικότητα κινητήρα cm3 1.598
Ισχύς PS 143
Μέγ. ροπή Nm/σ.α.λ. 148/3.600
Κιβώτιο αυτόματο multimode, τεσσάρων σχέσεων
Μετάδοση στους μπροστινούς τροχούς
Φρένα εμπρός/πίσω δίσκοι/δίσκοι
Ρύποι CO2 114 g/km
Κατανάλωση (WLTP) 5 l/100 km
Χώρος αποσκευών λίτρα 354-1.237
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm 4.210/1.800/1.600
Τελική ταχύτητα km/h 166
0-100 km/h 10,1 δευτ.
Tιμή (στη Γερμανία) Από 31.090 ευρώ
Συμπέρασμα
Το Nissan Juke Hybrid δεν είναι καθό-
λου ξεπερασμένο. Ιδιαίτερα για οδηγούς
που δεν γράφουν πολλά χιλιόμετρα συ-
χνά, αποτελεί μια οικονομική εναλλακτι-
κή σε άλλα ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέ-
Με το υβριδικό μοτέρ, το Juke ξεκινά πάντα ηλεκτρικά.
Ωστόσο το πορτμπαγκάζ χάνει 68 ολόκληρα λίτρα λόγω λα – στην πόλη και στην εξοχή. v
του όγκου της μπαταρίας S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 46
#e-agora-themata-09-22 new.indd 46 2/9/2022 3:19:13 μμ