Page 63 - 1-9-22
P. 63
n ΔΟΚΙΜΗ Jeep Renegade 1,5 Turbo e-Hybrid 130 PS DCT
κό στις αλλαγές. Σε αυτό σημασία παί-
ζει κι η μη ύπαρξη οδηγικών mode, με
το χαρακτήρα του μοντέλου να τείνει
προς την οικονομία καυσίμου, η οποία
κυμαίνεται στα 7,2 λτ/100χλμ. Αν και η
ιπποδύναμη δεν κάνει αισθητή την πα-
ρουσία της στο δρόμο, το ήπια υβρι-
δικό Renegade θέλει 10,2 δλ για τα
πρώτα 100 χλμ/ώρα από στάση, ενώ
η τελική του ξεπερνάει τα 190 χλμ/
ώρα.
Καταπίνει λακκούβες και
κακοτεχνίες στην άσφαλτο,
τα καταφέρνει καλά και
Οι 17αρες ζάντες με το υψηλό προφίλ ελαστικό συμβάλουν στο χώμα
στην αποτελεσματική απορρόφηση των κακοτεχνιών.
Το Jeep Renegade e-Hybrid είναι το
νεθούν για τον αέρα στο κεφάλι, με τα ιδανικό όχημα για να κινείσαι στους
351 λίτρα πορτμπαγκάζ να θεωρούνται κακοφτιαγμένους ελληνικούς δρό-
απλά ικανοποιητικά.
μους. Όι σκληροτράχηλες ρίζες του σε
Νορμάλ κατανάλωση, συνδυασμό με τη ρύθμιση των αναρ-
οκ επιδόσεις το Jeep τήσεων και τα 17αρια ελαστικά με το
υψηλό προφίλ σβήνουν από το χάρτη
Renegade e-Hybrid οποιαδήποτε ανωμαλία βρεθεί μπρο-
Κάτω από το καπό του Jeep Renegade στά του. Ταυτόχρονα το αμάξωμα δεν
e-Hybrid βρίσκεται ένας 1.500αρης παίρνει κλίσεις «αυτοκτονίας», δίνο-
βενζινοκινητήρας που δουλεύει σε κύ- ντας αίσθημα ασφάλειας στον οδηγό
κλο Miller και συνεργάζεται με ένα και στους επιβάτες. Το τιμόνι έχει κα-
ήπια υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο λή πληροφόρηση κι είναι άμεσο, με τα
ενσωματώνει ένα ηλεκτροκινητήρα καλά φρένα να έχουν μια τεχνητή αί-
στο κιβώτιο ταχυτήτων και κινεί μόνο σθηση που θέλει λίγο χρόνο για να τη
με ρεύμα το μοντέλο σε χαμηλές ταχύ- συνηθίσεις ώστε να τα εκμεταλλευτείς
τητες και μανούβρες. Η απόδοση του στο 100%. Η σουίτα συστημάτων είναι
αγγίζει τους 130 ίππους και 240 Nm πλούσια από τη βασική έκδοση βοηθώ-
ροπής, ενώ συνεργάζεται με ένα αυ- ντας τόσο στο όριο, όσο και σε καθη-
τόματο σασμάν 7 σχέσεων που στέλνει μερινές μετακινήσεις αυξάνοντας την
την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός ευχρηστία του μοντέλου. Σε ανοιχτούς
τροχούς. Αν και κάπως νωθρό στο τέρ- δρόμους και σε πιο υψηλές ταχύτητες,
μα γκάζι, το σύνολο επιταχύνει ομαλά, ο θόρυβος στο εσωτερικό είναι ελα-
S με το κιβώτιο να είναι κάπως νωχελι- φρώς αυξημένος, αφού παρά την καλή S
63 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ
#e-agora-themata-09-22 new.indd 63 2/9/2022 3:21:17 μμ