Page 63 - 1-9-22
P. 63

n ΔΟΚΙΜΗ Jeep Renegade 1,5 Turbo e-Hybrid 130 PS DCT



                                                                              κό στις αλλαγές. Σε αυτό σημασία παί-
                                                                              ζει κι η μη ύπαρξη οδηγικών mode, με
                                                                              το  χαρακτήρα  του  μοντέλου  να  τείνει
                                                                              προς την οικονομία καυσίμου, η οποία
                                                                              κυμαίνεται στα 7,2 λτ/100χλμ. Αν και η
                                                                              ιπποδύναμη δεν κάνει αισθητή την πα-
                                                                              ρουσία  της  στο  δρόμο,  το  ήπια  υβρι-
                                                                              δικό  Renegade  θέλει  10,2  δλ  για  τα
                                                                              πρώτα  100  χλμ/ώρα  από  στάση,  ενώ

                                                                              η  τελική  του  ξεπερνάει  τα  190  χλμ/
                                                                              ώρα.

                                                                              Καταπίνει λακκούβες και

                                                                              κακοτεχνίες στην άσφαλτο,
                                                                              τα καταφέρνει καλά και


               Οι 17αρες ζάντες με το υψηλό προφίλ ελαστικό συμβάλουν         στο χώμα
               στην αποτελεσματική απορρόφηση των κακοτεχνιών.
                                                                                Το Jeep Renegade e-Hybrid είναι το
               νεθούν για τον αέρα στο κεφάλι, με τα                          ιδανικό  όχημα  για  να  κινείσαι  στους
               351 λίτρα πορτμπαγκάζ να θεωρούνται                            κακοφτιαγμένους  ελληνικούς  δρό-
               απλά ικανοποιητικά.
                                                                              μους. Όι σκληροτράχηλες ρίζες του σε
               Νορμάλ κατανάλωση,                                             συνδυασμό  με  τη  ρύθμιση  των  αναρ-

               οκ επιδόσεις το Jeep                                           τήσεων και τα  17αρια ελαστικά με το
                                                                              υψηλό προφίλ σβήνουν από το χάρτη
               Renegade e-Hybrid                                              οποιαδήποτε  ανωμαλία  βρεθεί  μπρο-

                 Κάτω από το καπό του Jeep Renegade                           στά του.  Ταυτόχρονα το αμάξωμα δεν
               e-Hybrid  βρίσκεται  ένας  1.500αρης                           παίρνει  κλίσεις  «αυτοκτονίας»,  δίνο-
               βενζινοκινητήρας που δουλεύει σε κύ-                           ντας  αίσθημα  ασφάλειας  στον  οδηγό

               κλο  Miller  και  συνεργάζεται  με  ένα                        και στους επιβάτες. Το τιμόνι έχει κα-
               ήπια  υβριδικό  σύστημα  48V,  το  οποίο                       λή πληροφόρηση κι είναι άμεσο, με τα
               ενσωματώνει  ένα  ηλεκτροκινητήρα                              καλά φρένα να έχουν μια τεχνητή αί-
               στο  κιβώτιο  ταχυτήτων  και  κινεί  μόνο                      σθηση που θέλει λίγο χρόνο για να τη
               με ρεύμα το μοντέλο σε χαμηλές ταχύ-                           συνηθίσεις ώστε να τα εκμεταλλευτείς
               τητες  και  μανούβρες.  Η  απόδοση  του                        στο 100%. Η σουίτα συστημάτων είναι
               αγγίζει  τους  130  ίππους  και  240  Nm                       πλούσια από τη βασική έκδοση βοηθώ-
               ροπής,  ενώ  συνεργάζεται  με  ένα  αυ-                        ντας τόσο στο όριο, όσο και σε καθη-
               τόματο σασμάν 7 σχέσεων που στέλνει                            μερινές  μετακινήσεις  αυξάνοντας  την
               την  ισχύ  αποκλειστικά  στους  εμπρός                         ευχρηστία του μοντέλου.  Σε ανοιχτούς

               τροχούς. Αν και κάπως νωθρό στο τέρ-                           δρόμους και σε πιο υψηλές ταχύτητες,
               μα γκάζι, το σύνολο επιταχύνει ομαλά,                          ο  θόρυβος  στο  εσωτερικό  είναι  ελα-
  S            με το κιβώτιο να είναι κάπως νωχελι-                           φρώς αυξημένος, αφού παρά την καλή         S

                                                   63 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-22 new.indd   63                                                                    2/9/2022   3:21:17 μμ
   58   59   60   61   62   63   64   65   66   67   68