Page 68 - 1-9-22
P. 68
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Mercedes EQE 350+ 292PS
σω άξονα που αποδίδει 292 ίππους και
565 Nm ροπής, με τις επιδόσεις του
να είναι εξαιρετικές για το βάρος των
2.355 κιλών. Το 0-100 χλμ/ώρα έρχε-
ται μόλις σε 6,6 δλ, το 60-100 χλμ/ώρα
σε 3,4 δλ και το 80-120 χλμ/ώρα σε 4,4
δλ, ενώ η τελική ταχύτητα ακουμπάει
τα 210 χλμ/ώρα. Η μπαταρία της EQE
350+ έχει χωρητικότητα 90,56kWh και
υπόσχεται θεωρητική αυτονομία 668
χιλιόμετρα, η οποία σε πραγματικές
συνθήκες θα ξεπεράσει σχετικά άνετα
Οι ευκολότερη τη ζωή του οδηγού. Ό τα 500 χιλιόμετρα με ενεργοποιημένο
μπροστινές ενεργός ατμοσφαιρικός φωτισμός, η το σύστημα one-petal. Η πλατφόρμα
θέσεις
ρυθμίζονται ρύθμιση των μπροστινών καθισμάτων επιτρέπει φόρτιση με 170kW, με την
από τα που γίνεται από χειριστήρια ενσωμα- μπαταρία να μπορεί να φτάσει από το
χειριστήρια τωμένα στις πόρτες και το ηχοσύστημα 10 στο 80% σε 32 λεπτά αν συνδεθεί
που Surround Burmester, εξοπλισμό που σε ταχυφορτιστή!
υπάρχουν
στις πόρτες συναντάμε στην έκδοση Electric Art,
είναι μόλις μερικά από τα στοιχεία που Στιβαρή, αρχοντική
συμβάλουν στην αναβάθμιση της κα- κι άνετη στο δρόμο η
θημερινότητας των επιβατών, δίνοντας Mercedes EQE 350+
ταυτόχρονα ένα επιπλέον τόνο χλιδής
στις μετακινήσεις. Τα πίσω καθίσματα Μπορεί τα 6,6 δλ για τα 0-100 χλμ/ώρα
έχουν σχεδιαστεί για να φιλοξενούν και τα 565 Νm ροπής να φαίνονται κά-
VIP και CEO εταιριών, με το χώρο να πως «εξωπραγματικά», αλλά στο δρόμο
είναι αριστοκρατικός για δυο ενήλικες, η ισχύς βγαίνει στρωτά κι ομαλά, κάνο-
ενώ το πορτμπαγκάζ αγγίζει τα 430 λί- ντας την Mercedes EQE 350+ αρκετά ευ-
τρα και κρίνεται ικανοποιητικό για το κολοδήγητη, ακόμα και στην κίνηση της
χαρακτήρα του μοντέλου. πόλης. Βέβαια η χαμηλή θέση οδήγησης
και το μεγάλο καπό μπορεί να προκαλέ-
525 πραγματικά χιλιόμε- σουν μια μικρή ανησυχία στον οδηγό για
τρα αυτονομίας και 0-100 το πόσο χώρο διαθέτει για ελιγμό, αλλά
χλμ/ώρα σε 6,6 δλ χάρη στις περιμετρικούς αισθητήρες το
άγχος του γρήγορα θα εξαλειφθεί. Το
H Mercedes EQE βασίζεται στην μεγάλο μεταξόνιο και μετατρόχιο της,
πλατφόρμα EVA2, όπως και η EQS, δί- την κάνουν εξαιρετική για ταξίδια και
νοντας στο μοντέλο μεγάλες δυνατό- ανοιχτές διαδρομές, με τη σταθερότητα
τητες στο τομέα της φόρτισης και των και την ησυχία που επικρατεί στο εσω-
κινητήρων. Το αυτοκίνητο δοκιμής μας τερικό να προσφέρουν ένα ειδυλλιακό
φοράει ένα ηλεκτροκινητήρα στον πί- περιβάλλον στους επιβάτες, που ενισχύ-
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 68
#e-agora-themata-09-22 new.indd 68 2/9/2022 3:21:42 μμ