Page 82 - 1-9-22
P. 82
n n n n ΔΟΚΙΜΗ Renault Clio 1.5 dCi 100 PS
μα infotainment Εasy Link με μεγάλες
δυνατότητες συνδεσιμότητας. Ταυτόχρο-
να προσφέρει σύστημα πλοήγησης με
λεπτομερείς πληροφορίες μέσω Google,
ενώ διαθέτει λειτουργία αυτόματης ενη-
μέρωσης για 3 χρόνια. Όι φυσικοί δια-
κόπτες για τον κλιματισμό προσφέρουν
αυξημένη πρακτικότητα, ενώ όλες οι μι-
κροθήκες είναι σε εργονομικά σημεία.
Στο πίσω κάθισμα μπορούν να φιλοξενη-
θούν 2 ενήλικες χωρίς θυσίες σε γόνα-
Ο πετρελαιο- μοντέρνα μικρά που κυκλοφορούν στο τα ή κεφάλι, ενώ τα 366 λίτρα του πορ-
κινητήρας δρόμο, με τις δυναμικές γραμμές και τις τμπαγκάζ, με το μεγάλο άνοιγμα πόρτας
αποδίδει τονισμένες γωνίες να δημιουργούν ένα και το πλήρως αξιοποιήσιμο σχήμα του,
100 ίππους είναι από τα κορυφαία της κατηγορίας.
και 260Nm κομψό αποτέλεσμα. Η μάσκα με τα φω-
ροπής, ενώ τιστικά σώματα σε σχήμα C, που είναι
θα χρειαστεί η φωτεινή υπογραφή της εταιρίας, κά- Καίει μόλις 3,2 λτ/100 χλμ
μόλις 5 λτ νουν τον εμπρός πρόβολο άκρως ελκυ- σε ταξίδι, 5 λτ σε μεικτές
για να κάνει
100 χλμ στικό ενώ δένει αρμονικά με το μυώδες συνθήκες
σε μεικτές καπό. Όι κρυμμένες χειρολαβές δίνουν
συνθήκες Η Renault για να μπορέσει να «πιάσει»
ένα premium στοιχείο στο μοντέλο, ενώ
η minimal σχεδίαση που επικρατεί στο τους ρύπους της νέας νομοθεσίας, έρι-
πίσω μέρος ολοκληρώνουν ιδανικά την ξε την ισχύ του κινητήρα από τους 115
εμφάνιση του αυτοκινήτου. ίππους στους 100, χωρίς όμως να χάσει
την ροπή των 260 Νm. To μοτέρ συνε-
Ποιοτικό και high-tech το χίζει να είναι ροπάτο από αρκετά χαμη-
εσωτερικό του Renault Clio λά (1.750 σ.α.λ), απλώνοντας ομαλά και
γραμμικά την ισχύ του σε όλο το φάσμα
Στην ίδια μοντέρνα λογική κινείται κι η των στροφών χωρίς να ακούγεται ιδιαί-
σχεδίαση της καμπίνας του Renault Clio, τερο κροτάλισμα, ενώ ένα 6τάχυτο χει-
με τα υλικά κατασκευής να είναι ποιοτικά ροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων στέλνει την
και μαλακά σε αρκετά σημεία, ενώ η συ- κίνηση στους μπροστινούς τροχούς. Όι
ναρμογή κρίνεται αρκετά στιβαρή. Ό ψη- επιδόσεις του δεν διεκδικούν δάφνες
φιακός πίνακας οργάνων 7 ιντσών, που αλλά ούτε είναι και απογοητευτικές, με
έχουμε συναντήσει και σε μεγαλύτερα το 0-100 χλμ/ώρα να χρειάζεται 10,9 δλ,
μοντέλα της εταιρίας, είναι ευανάγνω- ενώ η τελική του φτάνει τα 188 χλμ/ώρα.
στος και διαθέτει αρκετές δυνατότητες Από την άλλη, στο τομέα της κατανάλω-
παραμετροποίησης, κάνοντας την φιλική σης δίνει ρεσιτάλ, με τη μέση τιμή να κυ-
προς τον οδηγό. Η κεντρική κάθετη οθό- μαίνεται στα 5 λτ/100 χλμ και σε συνθή-
νη 7 ιντσών (9,3 ίντσες στο προαιρετικό κες ταξιδιού να πέφτει έως και στα 3,2
εξοπλισμό) τρέχει το εξελιγμένο σύστη- λτ.
S
ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ 82
#e-agora-themata-09-22 new.indd 82 2/9/2022 3:22:40 μμ