Page 87 - 1-9-22
P. 87

n ΔΟΚΙΜΗ  Skoda Fabia 1.0 TSI 110ps DSG







































               Ο 1.0 TSI των 110 ίππων σε συνδυασμό με το DSG καταναλώνει 7,5λτ ανά 100χλμ

               τητα του οδηγού. Το μεταξόνιο των 2,56                         χειροκίνητο, με το 0-100 χλμ/ώρα να έρ-

               μέτρων (μεγαλύτερο από το αντίστοιχο της                       χεται σε 10,5 δλ (έναντι 10,2 δλ), ενώ η τε-
               Octavia 1ης γενιάς) δημιουργεί τον απα-                        λική ταχύτητα του φτάνει τα 205 χλμ/ώρα.
               ραίτητο χώρο στα πίσω καθίσματα ώστε να                        Τσιμπημένη είναι κι η κατανάλωση, με τη
               μπορούν να φιλοξενήσουν με άνεση 2 επι-                        μέση τιμή της να αγγίζει τα 7,5 λτ/ 100 χλμ
               βάτες, με τον αέρα στα γόνατα να φτάνει                        (6,8 λτ η χειροκίνητη έκδοση), ενώ λόγω
               τα 11,8 εκατοστά. Εξαιρετικό και το πορ-                       των ρύπων που υπολογίζονται στα 127 γρ/
               τμπαγκάζ που φτάνει τα 380 λίτρα και είναι                     χλμ δεν μπαίνει ελεύθερα στο δακτύλιο,
               το δεύτερο μεγαλύτερο στην κατηγορία.                          ούτε απαλλάσσεται από τέλη κυκλοφορί-
                                                                              ας.
               Τσιμπημένη η κατανάλωση

               της αυτόματης Skoda Fabia                                      Πιο σταθερή και με υψηλή


                 Το αυτόματο κιβώτιο DSG συνδυάζεται                          ποιότητα κύλισης η Skoda
               αποκλειστικά με τον 3κύλινδρο TSI κινη-                        Fabia
               τήρα των 110 ίππων και των 200Νm ρο-                             Η  πλατφόρμα  MQB-A0  του  Όμίλου
               πής. Το μοτέρ, εκτός μια μικρή νωθρότη-                        Volkswagen  που  πατάει  η  νέα  Skoda
               τας στις χαμηλές στροφές, κινεί σβέλτα τo                      Fabia αναβάθμισε και την οδική συμπε-
               αμάξωμα των 1.187 κιλών, με το σασμάν                          ριφορά, όντας πλέον ακόμα πιο σταθε-
               να αλλάζει ομαλά κι γρήγορα (ειδικά στην                       ρή και με υψηλότερη ποιότητα κύλισης.
               sport επιλογή) τις ταχύτητες. Όι επιδόσεις                     Το ελαφρύ τιμόνι, η καλή περιφερειακή

               του είναι λίγο πιο αργές από το αντίστοιχο                     όραση και το αυτόματο κιβώτιο γίνονται
                                                                                                                         S

                                                   87 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΙΣΤΑ




          #e-agora-themata-09-22 new.indd   87                                                                    2/9/2022   3:23:06 μμ
   82   83   84   85   86   87   88   89   90   91