Page 22 - 1-10-22
P. 22

n n n                          n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Νέα Mercedes GLC



                      Πρώτη                                                   δοση  300,  ενώ  η  βασική  πετρελαιοκίνη-
                   εντύπωση                                                   τη είναι η 220d με 197 ίππους. Tα Plug-in
                 από το GLC:
               τα μπροστινά                                                   βενζίνης  ξεκινάνε  με  την  GLC  300e,  που
                  καθίσματα                                                   «βγάζει» 313 ίππους και χρειάζεται 6,7 δλ
                        είναι                                                 για  το  0-100  χλμ/ώρα,  με  τη  μεγαλύτερη
                  υπεράνετα
                         και                                                  GLC 400e να αποδίδει 381 ίππους και να
                προσφέρουν                                                    θέλει για το 0-100 χλμ/ώρα 5,6δλ.. Όσο για
                     άφθονη                                                   την Plug-in έκδοση με τον πετρελαιοκινη-
                   πλευρική                                                   τήρα, αυτή έχει ισχύ 333 ίππων και σταμα-
                    στήριξη.     τους σε σχέση με την προκάτοχό της, παρό-    τάει το χρονόμετρο στα 6,4 δλ για τα πρώ-
                                 λο που δεν άλλαξε το μήκος του μεταξονίου.   τα 100 χλμ/ώρα από στάση. Με σημαντικά
                                 Ό χώρος του πορτμπαγκάζ είναι τεράστιος      μεγαλύτερη χωρητικότητας μπαταρία, όπως
                                 και φτάνει τα 600 λίτρα στις ήπια υβριδικές   προαναφέραμε, η Mercedes GLC υπόσχεται
                                 εκδόσεις, κάτι που όμως δεν ισχύει και στις   αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 120 χι-

                                 Plug-In, όπου λόγω της μεγάλης μπαταρίας,    λιόμετρα, σύμφωνα πάντα με το WLTP, τη
                                 που αυξήθηκε από τα 12,8 στα 32,2 κWh, η     στιγμή που η αυτονομία του προηγούμενου
                                 χωρητικότητα πέφτει στα 463 λίτρα.           μοντέλου έφτανε μόλις τα 50 χιλιόμετρα.

                                 Κινητήρας: Με ιπποδυνάμεις                   Οδήγηση: Ευέλικτη λόγω

                                 έως 381 ίππων και υβριδι-                    της τετραδιεύθυνσης, άνετη

                                 κή τεχνολογία                                λόγω της αερανάρτησης

                                   Όσον  αφορά  τα  μηχανικά  σύνολα  κάτω
                                 από το καπό, η νέα Mercedes GLC βασίζεται      Στα χέρια μας βρέθηκε o βενζινοκινητή-
                                 σε 2λιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες, τό-   ρας με τους 258 ίππους και ο ντίζελ με τους
                                 σο για τις εκδόσεις βενζίνης όσο και πετρε-  197 ίππους, μιας και οι Plug-In εκδόσεις δεν

                                 λαίου. Ό υποψήφιος αγοραστής θα μπορεί       έχουν βγει ακόμα επίσημα στην αγορά. Ανε-
                                 να διαλέξει ανάμεσα σε 3 ήπια υβριδικά σύ-   ξαρτήτως  καυσίμου,  τα  δυο  μοντέλα  ξεκι-
                                 νολο με ηλεκτρική υποβοήθηση 48 Volt και     νούν εξαιρετικά ομαλά, με το μοτέρ βενζί-
                                 3 Plug-in επιλογές, η μία με κινητήρα diesel,   νης να δείχνει τη δύναμη του μόλις ανέβουν
                                 με την τετρακίνηση να είναι στάνταρ σε όλα   οι στροφές και να είναι ζωηρό μέχρι πριν τον
                                 τα μοντέλα.                                  κόφτη, όπου ακούγεται λίγο πιο τραχύ από
                                   Η ήπια υβριδική GLC 200 ξεκινάει με 204    το κανονικό. Το diesel, από την άλλη, έχει το
                                 ίππους και φτάνει τους 258 ίππους στην έκ-   χαρακτηριστικό  γουργούρισμα  των  πετρε-
                     Οι πίσω                                                  λαιοκινητήρων, τραβάει δυνατά από χαμηλά
                    κάθονται                                                  και παραμένει ιδανικό για ξεκούραστα κι οι-
                   βασιλικά,                                                  κονομικά ταξίδια. Όι δυο εκδόσεις συνεργά-
                     έχοντας
                     άφθονο                                                   ζονται άψογα με το αυτόματο κιβώτιο εννέα
                   χώρο για                                                   σχέσεων, αν και στην περίπτωση του βενζι-
                  κεφάλι και                                                  νοκινητήρα, υπάρχουν στιγμές που κρατάει
                     γόνατα.
                                                                              ψηλά τις στροφές χωρίς αιτία. Το GLC  είναι
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 22




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   22                                                                  5/10/2022   9:46:46 πμ
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27