Page 18 - 1-10-22
P. 18

n n n              n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid 225 PS



               σμεί το κέντρο του ταμπλό και μέσω αυ-
               τής  γίνονται  οι  περισσότερες  λειτουργίες
               του αυτοκινήτου. Φυσικά, υπάρχει και φω-
               νητικός έλεγχος, αλλά όπως και στους πε-
               ρισσότερους  ανταγωνιστές  του  είναι  λίγο
               αργόστροφος και με προβλήματα κατανό-
               ησης. Η πρακτικότητα κι η εργονομία είναι
               ένα από τα πλεονεκτήματα του μοντέλου,
               με  αρκετές  μικροθήκες,  όπως  οι  υποδο-

               χές στις πόρτες που χωρούν ακόμη και με-
               γάλα μπουκάλια, να κάνουν την καθημερι-
               νότητα πιο εύκολη και να εναρμονίζονται         Είναι SUV      στή ταχύτητας και του ραντάρ απόστασης
               με τη φιλοσοφία του αυτοκινήτου στο το-        και δεν το      θέλει λίγο συνήθεια στη χρήση του, αφού
               μέα της άνεσης. Πάντως ο μοχλός για τη           κρύβει!       βρίσκεται κάτω από το φλας και καλύπτε-
                                                              Ξεχωρίζουν
               ρύθμιση  του  cruise  control,  του  περιορι-  οι ιδιαίτερης   ται σχεδόν πάντα από τα μπράτσα του τιμο-

               CITROEN C5 AIRCROSS PLUG-IN HYBRID 225 PS      σχεδίασης       νιού. Βέβαια τα συγκεκριμένα συστήματα
                Μετάδοση                           Εμπρός     ζάντες και      υποβοήθησης κάνουν εξαιρετική δουλειά,
                Φρένα εμπρός/πίσω             δίσκοι/δίσκοι     τα νέας       είτε το αυτοκίνητο βρίσκεται σε μποτιλιά-
                Ρύποι CO2                         32 g/km     σχεδίασης       ρισμα είτε σε κίνηση σε ανοιχτό δρόμο, με
                                                              φωτιστικά
                Κατανάλωση (WLTP)             1,4 l/100 km      σώματα        την μόνη ένσταση να συναντιέται στο σύ-
                Ρεζερβουάρ/καύσιμο       43 l/super αμόλυβδη
                Χωρητικότητα μπαταρίας kWh          13,2                      στημα  αλλαγής  λωρίδας,  όπου  είναι  πιο
                Ηλεκτρική αυτονομία km                48                      απότομο και σπασμωδικό από όσο χρειά-
                Κατανάλωση ενέργειας      22,5 kWh/100 km                     ζεται. Σε εξαιρετικά επίπεδα κινείται κι η
                Χώρος αποσκευών λίτρα           600-1.630                     χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, που ξεκι-
                Ρυμουλκούμενο βάρος                                           νάει από τα 600 λίτρα και φτάνει μέχρι τα
                με φρένα/χωρίς φρένα           1.300/750                      1.630, ενώ το διπλό δάπεδο φόρτωσης θα
                Διαστάσεις (Μ/Π/Υ) mm   4.500/1.859/1.689
                Μήκος Μεταξονίου                2.730 mm                      κρύψει έντεχνα το καλώδιο φόρτισης ή άλ-
                Επιδόσεις                                                     λα μικροπράγματα.
                Επιτάχυνση          0-50 km/h     3,6 δευτ.
                                   0-100 km/h     8,9 δευτ.                   Συμπέρασμα
                                   0-130 km/h   13,1 δευτ.
                                   0-160 km/h   18,7 δευτ.                      Αν ψάχνετε για ένα SUV αυτής της κατη-
                Ρεπρίζ            60-100 km/h     4,4 δευτ.                   γορίας, αλλά θέλετε να είναι Plug-In, τότε
                                  80-120 km/h      5 δευτ.                    το  το Citroen C5 Aircross είναι μια περίπτω-
                Βάρος κενό                       1.855 kg
                Κύκλος στροφής αριστερά/δεξιά   11,1/10,9 m                   ση που δεν πρέπει να αφήσετε εκτός. Χά-
                Ύψος καθίσματος                   695 mm                      ρη στην υβριδική του φύση, μπορεί να χαρί-
                Φρένα     από τα 100 km/h κρύα m    35,8                      σει 48 χιλιόμετρα χωρίς ρύπους και βενζίνη,
                          από τα 100 km/h ζεστά m   36,3                      ενώ είναι ικανό να γράψει άνετα κι ατσαλά-
                Θόρυβος            με 100 km/h      55 dB                     κωτα χιλιόμετρα, με τον θερμικό κινητήρα να
                                   με 130 km/h      63 dB
                Τιμή αρχικής έκδοσης Ελλάδα     Αναμένεται                    δηλώνει παρών όταν το ρεύμα τελειώσει. v



                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 18




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   18                                                                  5/10/2022   9:46:34 πμ
   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23