Page 15 - 1-10-22
P. 15
n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid 225 PS
ει ιδιαίτερα, ακόμα κι να είναι επιλεγμένο
το Sport mode, όπου θεωρείται μονόδρο-
μος σε τέτοιες διαδρομές. Μπορεί σε θέμα
συμπεριφοράς να μην θυμίζει σπορ αυτο-
κίνητο, εξάλλου δεν είναι αυτός ο προσα-
νατολισμός του, αλλά στον τομέα της ιππο-
δύναμης τα καταφέρνει εξαιρετικά, αφού
η ισχύς του Citroen C5 Aircross Plug-
In αγγίζει τους 224 ίππους και τα 360Nm
ροπής. Ό τετρακύλινδρος 1600αρης κι-
νητήρας των 181 ίππων κι ο ηλεκτροκινη-
Οι μπλε λεπτομέρειες που όριζαν τον υβριδικό χαρακτήρα τήρας των 110 ίππων στέλνουν τη δύνα-
του μοντέλου πλέον έχουν εξαφανιστεί.
μη στους εμπρός τροχούς. Ακόμα και στο
0-100 χλμ/ώρα δεν φαίνεται στο 100% η
ισχύς του μοντέλου, με το Γάλλο να είναι
κάπως νωχελικός και να χρειάζεται 8,9
δλ για να ολοκληρώσει τη διαδικασία. Η
τελική του φτάνει τα 225 χλμ/ώρα, αλλά
εκτός ότι σε τέτοιες ταχύτητες ξεζουμίζε-
ται αγχωτικά γρήγορα η μπαταρία των 13,2
kWh, η ηχομόνωση δεν μπορεί να κρατή-
σει εκτός τους θορύβους, δημιουργώντας
ένα κάπως άβολο περιβάλλον. Το αυτόμα-
το κιβώτιο ταχυτήτων οκτώ σχέσεων κάνει
καλά κι αθόρυβα τη δουλειά του, αλλά η
Τα πίσω φώτα LED ανασχεδιάστηκαν, αποκτώντας μια μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα στον
τρισδιάστατη οπτική που δημιουργούν μια ξεχωριστή εσωτερικής καύσης γίνεται αισθητή.
υπογραφή.
Κάνει 48 χιλιόμετρα μόνο
Τα βρίσκει σκούρα στις με ρεύμα, μπορεί να
κλειστές γρήγορες φορτίσει σε 3,5 ώρες
διαδρομές, ισχύς 224 ίππων Η μεικτή κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,6
Βέβαια σε γρήγορες εναλλαγές, το C5 λίτρα και στα 9 kwh ανά 100 χλμ, όταν η μπα-
Aircross δυσκολεύεται αρκετά, με το βά- ταρία είναι φορτισμένη, αλλά σε περίπτωση
ρος των 1,8 τόνων να γίνεται αισθητό και που ο ηλεκτροκινητήρας είναι εκτός δρά-
να σπρώχνει το μοντέλο προς τα έξω, δημι- σης, το θερμικό μοτέρ καίει 9,3 λτ/100χλμ,
ουργώντας κάμποση κλίση στο αμάξωμα κι νούμερο που δεν το λες και χαμηλό. Δε-
υποστροφικές τάσεις. Ελαφρώς αγχωτικό δομένου ότι το C5 Aircross είναι Plug-In,
για τους μη έμπειρους οδηγούς, με το χα- φυσικά και κινείται ηλεκτρικά όποτε είναι
λαρό σύστημα διεύθυνσης να μην βοηθά- δυνατόν. Η Citroën υπόσχεται αυτονομία
S S
15 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-22 final.indd 15 5/10/2022 9:46:22 πμ