Page 16 - 1-10-22
P. 16

n n n              n ΠΡΏΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ Citroen C5 Aircross Plug-In Hybrid 225 PS


























                                                                     Η οθόνη αφής είναι τοποθετημένη ψηλά και
                                                                     διαθέτει διάγραμμα ροής ενέργειας για τη
                                                                     υβριδική μονάδα

                     Οι πίσω     61 χιλιομέτρων, κάτι που τα αποτελέσμα- νται σε αυτό που η εταιρία δικαίως αποκα-
                    επιβάτες     τα των δοκιμών μας δεν το επιβεβαίωσαν,  λεί «comfort seats», ενώ οι  πίσω επιβάτες
                  έχουν στην
                     διάθεση     αφού μετρήσαμε 48 χιλιόμετρα και κατανά- έχουν στη διάθεση τους  τρία συρόμενα ξε-
                   τους τρεις    λωση 22,5 kWh/100 χλμ. Παρόλα αυτά, το  χωριστά καθίσματα. Αν και βρίσκονται λίγο
                  ξεχωριστές     γαλλικό SUV μπορεί να εξοικονομήσει αρ- ψηλότερα λόγω της μπαταρίας από κάτω,
                   θέσεις, με    κετά χρήματα από τον εν δυνάμει ιδιοκτή- τα 1,69 μ. ύψος του Aircross προσφέρουν
                αρκετό χώρο

                  για γόνατα     τη, ειδικά αν κινείται σε αστικό περιβάλλον.  αρκετό αέρα για το κεφάλι, ακόμα και για
                  και κεφάλι.    Με  το  στάνταρ  φορτιστή  3,7kW,  χρειάζο- άτομα με ύψος πάνω από το μέσο όρο. Η
                Εντυπωσιακά      νται επτά ώρες σε οικιακή πρίζα για να γε- καμπίνα,  εκτός  από  άνετη,  διακατέχεται
                    άνετα τα
                      εμπρός     μίσει η μπαταρία, ενώ σε περίπτωση επι- από μια minimal σχεδίαση, φτιαγμένη με
                  καθίσματα.     λογής  του  προαιρετικού  φορτιστή  7,4kW,  υλικά  από  το  πάνω  ράφι  και  με  στοιχεία
                                 o χρόνος σε δημόσιο σταθμό φόρτισης AC  που την κάνουν να φαίνεται premium. Ρα-
                                 ή αντίστοιχο wallbox πέφτει στις τρεισήμισι  φές  υψηλής  ποιότητας,    απομίμηση  δέρ-
                                 ώρες. Η μπαταρία ανακτά μέρος της ενέρ- ματος, χρωμιωμένες λεπτομέρειες και μα-
                                 γειας της κατά το φρενάρισμα, αλλά κι από  λακά  πλαστικά  με  ωραία  υφή  κάνουν  τη
                                 τη λειτουργία του κινητήρα, χωρίς να επι- διαφορά στο εσωτερικό, που φαίνεται ότι

                                 τρέπεται  στον  οδηγό  να  επέμβει,  με  την  έχει βρει τη δικιά του σχεδιαστική φιλοσο-
                                 εναλλαγή  μεταξύ  συλλογής  και  διακοπής  φία, αφήνοντας τα πειράματα στην άκρη.
                                 ρεύματος να γίνεται αισθητή.                 Στην  κεντρική  κονσόλα  του  C5  Aircross
                                                                              Plug-In υπάρχει ένα μικρός επιλογέας τα-
                                 Βασιλικά άνετο εσωτερικό,                    χυτήτων με τεχνολογία «shift-by-wire» και

                                 με εξαιρετικό πορτμπαγκάζ                    ακριβώς  από  πάνω  μια  μπάρα  αφής  για

                                 πάρα την μπαταρία                            τον  έλεγχο  των  πιο  σημαντικών  λειτουρ-
                                                                              γιών όπως η θέρμανση των καθισμάτων,
                                   Το να μπεις στο γαλλικό SUV κάθε άλλο  ο κλιματισμός, η πλοήγηση και το τηλέφω-
                                 παρά άβολο είναι. Όι πόρτες ανοίγουν δι- νο. Την συνολικά καλή εικόνα «χαλάει» η
                                 άπλατα, ο οδηγός και ο συνοδηγός κάθο- μικρή οθόνη αφής 10 ιντσών, η οποία κο-
                                                                                                                         S

                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 16




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   16                                                                  5/10/2022   9:46:31 πμ
   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21