Page 44 - 1-10-22
P. 44

n n n                         n ΔΟΚΙΜΗ  Peugeot 308 1.2 PureTech 130 S&S EAT8



                                                                              επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, που
                                                                              ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία του
                                                                              εσωτερικού και δένει άψογα με το υπό-
                                                                              λοιπο σύνολο. Λόγω μεγαλύτερου μετα-
                                                                              ξονίου, το Peugeot 308 μπορεί να φιλο-
                                                                              ξένει με σχετική ευκολία 3 άτομα πίσω,
                  Η κεντρική                                                  με  το  χώρο  αποσκευών  να  αγγίζει  τα
                      οθόνη                                                   412 λίτρα.
                  αφής είναι
                   10 ιντσών                                                  Το Peugeot 308 με το αυ-
                   κι αρκετά
                ευκρινής, με                                                  τόματο κιβώτιο κερδίζει σε
                 τα i-toggles
                από κάτω να                                                   επιδόσεις και κατανάλωση
                λειτουργούν
                         σαν                                                    Το Peugeot 308 της δοκιμής μας κά-
                   διακόπτες                                                  τω από το καπό «φορούσε» το 1.200αρη
                      συντό-                                                  Puretech μοτέρ βενζίνης των 130 ίππων
                     μευσης.
                                                                              και συνεργαζόταν με το αυτόματο κιβώ-
                                                                              τιο  8  σχέσεων  της  εταιρίας.  O  κινητή-
                                                                              ρας με τα 230Nm ροπής δείχνει τη δύ-
                                                                              ναμη  του  από  χαμηλά,  δεν  διστάζει  να
                Ο επιλογέας
                         του                                                  επιταχύνει  δυναμικά  στα  ρεπρίζ,  ενώ
                  αυτόματου                                                   είναι  γεμάτος  μέχρι  το  όριο  των  στρο-
                    κιβωτίου                                                  φών. Το σασμάν διαχειρίζεται με άνεση
                       δένει
                αρμονικά με                                                   κι εκμεταλλεύεται στο έπακρο την ιππο-
                 τη premium                                                   δύναμη  του  μοντέλου,  ανεβοκατεβάζο-
                  φιλοσοφία                                                   ντας  με  ακρίβεια  κι  ομαλά  τις  σχέσεις.
               της καμπίνας.
                                 νη 10 ιντσών είναι μια γνώριμη εικόνα,       Στις μετρήσεις, η αυτόματη εκδοχή είναι
                                 που συναντάμε σχεδόν σε όλα τα μοντέ-        πιο  γρήγορη  από  τη  χειροκίνητη,  τόσο
                                 λα της εταιρίας και δημιουργούν ένα hi-      στο 0-100 χλμ/ώρα (9,8 δλ έναντι 10,1
                                 tech σύνολο που σε κερδίζει με τις δυ-       δλ), όσο και στις ρεπρίζ λόγω kickdown,
                                 νατότητες  του  και  τα  γραφικά  του.  Τα   ενώ το σωστό ρύθμισμα του ΕΑΤ8 φαί-
                                 i-toggles που βρίσκονται κάτω από την        νεται και στην μέση κατανάλωση που αγ-

                                 οθόνη  του  infotainment  κι  ουσιαστικά     γίζει τα 7,1 λτ/100 χλμ (7,8 λτ το χειρο-
                                 πρόκειται  για  διακόπτες  συντόμευσης,      κίνητο).
                                 οι  οποίοι  ελέγχουν  διάφορες  καθημε-      Ευχρηστία κι άνεση χαρακτη-
                                 ρινές λειτουργίες, όπως ο κλιματισμός,
                                 αυξάνουν την εργονομία και την πρακτι-       ρίζουν το Peugeot 308 ΕΑΤ8
                                 κότητα, με τον οδηγό να μπορεί με μόλις        Στο δρόμο, το Peugeot 308 σε κερδί-
                                 ένα πάτημα να «κάνει τη δουλειά του».  ζει από τα πρώτα μέτρα συμβίωσης μα-
                                 Στην κεντρική κονσόλα ξεχωρίζει ο νέος  ζί του. Όι αναρτήσεις είναι εμποτισμένες
                                                                                                                         S


                                                  ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ 44




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   44                                                                  5/10/2022   9:48:11 πμ
   39   40   41   42   43   44   45   46   47   48   49