Page 49 - 1-10-22
P. 49
n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe 140hp MHEV EDC
Σπιρτόζικος κινητήρας, Πάντως ακόμα και χωρίς ιδιαίτερη προσο-
αρκετά καλή κατανάλωση χή, η μέση τιμή δεν θα ξεπεράσει τα 7,2 λτ.
Το μηχανικό σύνολο του Renault Captur Πολιτισμένο ακόμα και στο
της δοκιμής μας συνδυάζει ένα βενζινοκι- όριο το Renault Captur
νητήρα 1.333 κυβικών εκατοστών κι ένα MHEV
12βολτο mild hybrid σύστημα, το οποίο
έχουμε συναντήσει και στο μεγαλύτερο Το ήπια υβριδικό Renault Captur δεν
Arkana. H απόδοση του φτάνει τους 140 θα απογοητεύσει ούτε τον οδηγό που
ίππους και τα 260Nm ροπής, με τη λει- επιθυμεί την άνεση , ούτε αυτόν που
τουργία του να είναι πολιτισμένη και το αναζητά περισσότερη πρόσφυση σε πιο
τράβηγμα να ξεκινάει από χαμηλά. Το σύ- δυναμικές διαδρομές. Όι σωστά ρυθ-
νολο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώ- μισμένες αναρτήσεις, που είναι σχετι-
τιο διπλού συμπλέκτη , το οποίο διαφορο- κά σφικτές, κι η άκαμπτη πλατφόρμα
ποιεί την ταχύτητα και τον τρόπο αλλαγής CMF-B θα κρατήσουν περιορισμένες
των 7 σχέσεων του ανάλογα το οδηγικό στις κλίσεις σε σβέλτους ρυθμούς, επι-
προφίλ που είναι επιλεγμένο. Με τη Sport τρέποντας ασφαλείς απότομες αλλαγές
λειτουργία στο On, το μοντέλο έχει αρκε- πορείας, με το ESP να επεμβαίνει όποτε
τά καλές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα χρειαστεί. Σε χαλαρούς ρυθμούς θα πε-
να έρχεται σε 9,1 δλ, το 60-100 χλμ/ώρα ράσει εύκολα και χωρίς πρόβλημα πά-
σε 5,1 και το 80-120 χλμ/ώρα σε 7,4 δλ. νω από κακοτεχνίες, με το μαλακό αλλά
Αν όμως η οικονομία στο καύσιμο είναι το γρήγορο τιμόνι να δίνει την απαραίτη-
ζητούμενο, τότε το πρόγραμμα ECO είναι τη ευελιξία για κίνηση μέσα στην πόλη.
σχετικά μονόδρομος, όπου μπορεί να μει- Όταν βρεθεί σε ανοιχτούς δρόμους, θα
ώνεται η απόκριση του γκαζιού κι η σπιρ- κερδίσει τους επιβάτες με τη σταθερό-
τάδα του κιβωτίου, αλλά η κατανάλωση θα τητα και την ευθυβολία του, ενώ η θέ-
φλερτάρει ακόμα και με το 6 λτ/100 χλμ. ση οδήγησης θα δώσει στον άνθρωπο
S S
49 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ
#e-agora-themata-10-22 final.indd 49 5/10/2022 9:48:32 πμ