Page 49 - 1-10-22
P. 49

n ΔΟΚΙΜΗ Renault Captur 1.3 TCe 140hp MHEV EDC































               Σπιρτόζικος κινητήρας,                                         Πάντως ακόμα και χωρίς ιδιαίτερη προσο-
               αρκετά καλή κατανάλωση                                         χή, η μέση τιμή δεν θα ξεπεράσει τα 7,2 λτ.


                 Το μηχανικό σύνολο του Renault Captur                        Πολιτισμένο ακόμα και στο
               της δοκιμής μας συνδυάζει ένα βενζινοκι-                       όριο το Renault Captur
               νητήρα 1.333 κυβικών εκατοστών κι ένα                          MHEV
               12βολτο  mild  hybrid  σύστημα,  το  οποίο
               έχουμε  συναντήσει  και  στο  μεγαλύτερο                         Το ήπια υβριδικό Renault Captur δεν

               Arkana. H απόδοση του φτάνει τους 140                          θα  απογοητεύσει  ούτε  τον  οδηγό  που
               ίππους  και  τα  260Nm  ροπής,  με  τη  λει-                   επιθυμεί  την  άνεση  ,  ούτε  αυτόν  που
               τουργία  του  να  είναι  πολιτισμένη  και  το                  αναζητά περισσότερη πρόσφυση σε πιο
               τράβηγμα να ξεκινάει από χαμηλά. Το σύ-                        δυναμικές  διαδρομές.  Όι  σωστά  ρυθ-
               νολο συνεργάζεται με ένα αυτόματο κιβώ-                        μισμένες  αναρτήσεις,  που  είναι  σχετι-
               τιο διπλού συμπλέκτη , το οποίο διαφορο-                       κά  σφικτές,  κι  η  άκαμπτη  πλατφόρμα
               ποιεί την ταχύτητα και τον τρόπο αλλαγής                       CMF-B  θα  κρατήσουν  περιορισμένες
               των 7 σχέσεων του ανάλογα το οδηγικό                           στις κλίσεις σε σβέλτους ρυθμούς, επι-

               προφίλ που είναι επιλεγμένο. Με τη Sport                       τρέποντας ασφαλείς απότομες αλλαγές
               λειτουργία στο On, το μοντέλο έχει αρκε-                       πορείας, με το ESP να επεμβαίνει όποτε
               τά καλές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ/ώρα                        χρειαστεί. Σε χαλαρούς ρυθμούς θα πε-
               να έρχεται σε 9,1 δλ, το 60-100 χλμ/ώρα                        ράσει εύκολα και χωρίς πρόβλημα πά-
               σε 5,1 και το 80-120 χλμ/ώρα σε 7,4 δλ.                        νω από κακοτεχνίες, με το μαλακό αλλά
               Αν όμως η οικονομία στο καύσιμο είναι το                       γρήγορο  τιμόνι  να  δίνει  την  απαραίτη-
               ζητούμενο, τότε το πρόγραμμα ECO είναι                         τη ευελιξία για κίνηση μέσα στην πόλη.
               σχετικά μονόδρομος, όπου μπορεί να μει-                        Όταν βρεθεί σε ανοιχτούς δρόμους, θα
               ώνεται η απόκριση του γκαζιού κι η σπιρ-                       κερδίσει τους επιβάτες με τη σταθερό-
               τάδα του κιβωτίου, αλλά η κατανάλωση θα                        τητα και την ευθυβολία του, ενώ η θέ-

               φλερτάρει ακόμα και με το 6 λτ/100 χλμ.                        ση  οδήγησης  θα  δώσει  στον  άνθρωπο
  S                                                                                                                      S

                                                   49 ΕΠΕΛΕΞΕ ΝΕΟ ΘΕΜΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΛΊΣΤΑ




          #e-agora-themata-10-22 final.indd   49                                                                  5/10/2022   9:48:32 πμ
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54